A.D.T.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A.D.T.

Antwerp Dream Tuning
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Waasland Tuning Day 10 mei

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar



Waasland Tuning Day   10 mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waasland Tuning Day 10 mei   Waasland Tuning Day   10 mei - Pagina 2 Icon_minitimema mei 11, 2009 9:50 pm

en nog zoiets zoveel zien we u ook ni op een meeting en ik werk ook zondags en timmy moest weg das ook de reden dat wij vroeger waren
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



Waasland Tuning Day   10 mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waasland Tuning Day 10 mei   Waasland Tuning Day   10 mei - Pagina 2 Icon_minitimema mei 11, 2009 10:18 pm

mij ga je idd ni vaak zien op meetings omda ik heel veel werk in het weekend
alsk elke keer verlof moet pakken om naar een meeting te gaan kank mijne auto beter verkopen want dan kank die nimeer onderhouden dus over meetings wilk geen gezaag dees is al langer uitgelegd

gr night devil Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Wichel
*V.I.P*
*V.I.P*
Wichel


Man
Aantal berichten : 1334
Leeftijd : 36
Registration date : 06-05-07

Character sheet
Wagen: Peugeot 207 X-line 99gr

Waasland Tuning Day   10 mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waasland Tuning Day 10 mei   Waasland Tuning Day   10 mei - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 12, 2009 5:56 pm

maxineke schreef:
en nog zoiets zoveel zien we u ook ni op een meeting en ik werk ook zondags en timmy moest weg das ook de reden dat wij vroeger waren

dit is geweten ok Smile ik was erbij en wilde ook vroeger vertrekken door dat ik nog wat te doen had

maxineke schreef:
pardon tegen dat de club er was was het marktplein haast vol
dus al goe dat we plaats hadden gehouden en dat we dus wel vroeg waren vertrokken yeah right
met bobbejaanland is er toch ook aan timmy en mij gevraagd voor vroeger te vertrekken da we de kaarten al kunnen kopen
en ik vind he dat we ni altijd later moeten vertrekken en als laatste aankomen
tenslotte zijn we er uiteindelijk toch allemaal samen hé
kunnen we nu toch es een beetje overeenkomen en daarbij had dit al aan traxx vermeld en had toch geen commentaar

en hier bij heb IK ook gezegt dat dit geeeeeeen probleem was
en ook dat geval dat den Timmy met bobbejaanland vroeger gaat daar had ie zelf gezegt da ie het te stom vind da ie eerst naar ekeren moet komen en dat ie dus rechtstreeks ging en zo vroeg mogelijk wou gaan en dat vond IKZELF geen probleem vandaar dat den timmy DESNOODS eveneens de tickets voor de anderen zou kunnen meebrengen doordat de andere dan zouden betalen aan Timmy

Daarbij is de kous af OK

grtzz Wichel jocolor geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



Waasland Tuning Day   10 mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waasland Tuning Day 10 mei   Waasland Tuning Day   10 mei - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 12, 2009 7:59 pm

vind dat dit ni op t forum moet uitgelegd worden als er problemen zijn Shocked moet dit persoonlijk worden vermeld en ook ni daarna
voor de rest was t toch ne plezanten dag na jocolor
Terug naar boven Ga naar beneden
TraxX
Admin
Admin
TraxX


Man
Aantal berichten : 1933
Leeftijd : 39
Registration date : 07-02-07

Character sheet
Wagen: MG ZR

Waasland Tuning Day   10 mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waasland Tuning Day 10 mei   Waasland Tuning Day   10 mei - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 14, 2009 1:48 pm

ff mijn mening...
ik vind de forum voor deze dingen ideaal... iedereen kan zen mening eens zeggen.

persoonlijk vind ik het ni echt erg da peggy en timmy vroeger zijn gegaan. der was in de tijd al is over gesproken om 2 groepen te maken. "die vroeger willen vertrekken" en "die later willen vertrekken"
peggy heeft mij dit ook gezegt en laten weten.
ok in clubverband is altijd leuker maar zo heeft het ook zen voordelen, zoals peggy al zegt twas bijna vol en dan kunnen ze plaatsen houden.

het enige da ik spijtig vind is waneer we met allemaal hebben afgesproken om later te vertrekken (vergadering op de clubavond) is er ni veel reactie geweest om da ni te doen!

dus aan alle leden: als jullie met iets ni tevreden zijn of mss verbetering in de club TREKT OLLE MOND OPE!!!


ps: Ja iedereen kent mij eh Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.adtonline.be
Gast
Gast
avatar



Waasland Tuning Day   10 mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waasland Tuning Day 10 mei   Waasland Tuning Day   10 mei - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 14, 2009 10:48 pm

vo mij speelt da gene rol om wa uur welle vertrekke
zolang da welle der ma aan komen das belangrijker
en da welle plezier hebbe das toch belangrijker dan om
wa uur da welle vertrekke :d;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Wichel
*V.I.P*
*V.I.P*
Wichel


Man
Aantal berichten : 1334
Leeftijd : 36
Registration date : 06-05-07

Character sheet
Wagen: Peugeot 207 X-line 99gr

Waasland Tuning Day   10 mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waasland Tuning Day 10 mei   Waasland Tuning Day   10 mei - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 30, 2009 6:37 pm

foto's online



Waasland Tuning Day 3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



Waasland Tuning Day   10 mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waasland Tuning Day 10 mei   Waasland Tuning Day   10 mei - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 30, 2009 11:06 pm

mooie fotos hee
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



Waasland Tuning Day   10 mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waasland Tuning Day 10 mei   Waasland Tuning Day   10 mei - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 31, 2009 8:48 pm

zijn inderdaad goe gelukt cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Waasland Tuning Day   10 mei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waasland Tuning Day 10 mei   Waasland Tuning Day   10 mei - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Waasland Tuning Day 10 mei
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Waasland Tuning Day 10 mei
» 2011-05-08 Waasland Tuning Day 5
» 100% Tuning 16-03-08
» Tuning @ Sea
» Festival Du Tuning

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
A.D.T. :: Meetings :: Voorbije A.D.T. Meetings :: Verslagen-
Ga naar: