A.D.T.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A.D.T.

Antwerp Dream Tuning
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 muziek instalatie vraagje

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ratman
User
User
ratman


Man
Aantal berichten : 24
Leeftijd : 37
Registration date : 08-11-10

muziek instalatie vraagje Empty
BerichtOnderwerp: muziek instalatie vraagje   muziek instalatie vraagje Icon_minitimeza nov 20, 2010 12:45 am

hey mensen, ik vroeg me het 1 en ander af over mijn muziekinstalatie die in men clio steekt. ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

ik heb het volgende steken:
-alpine radio
-jbl woofer 1000watt peak
-pioneer hoedeplankspeackers 330watt peak
-std 13cm compo set
-climax bullet 1800 (4x450watt peak of 4x175watt rms wat ik betwijfel)

de versterker staat met 2 kanalen aangesloten op mijn hoedeplankspeackers, en is met 2 kanalen gebrugd naar mijn woofer.

toen alles er nog nieuw instak, klonk dit fantastisch goed, nu merk ik de laatste tijd dat ik mijn radio steeds harder moet gaan zetten om hetzelfde geluid te krijgen dan voordien.. vroeger was niv 18 supper, nu moet ik hem al op niv 21 zetten..

is dit nu omdat ik steeds dover aan het worden ben, of kan het ook zijn dat de versterker zijn vermogen aan het verliezen is of iets anders...?

ik ga nu binekort een 13cm compo setje van hertz installeren, en ga een aparte versterker kopen voor mijn subwoofer zodat ik die climax versterker alleen ga gebruiken voor het compo setje en de hoedeplankspeackers.

goed idee? of wat raden jullie me aan?

kan het dat een versterker vermogen verliest of ligt het gewoon aan mijn gehoor?

sry voor de langdradige uitleg
Terug naar boven Ga naar beneden
 
muziek instalatie vraagje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» vraagje over het merk RJP
» vraagje over xenon
» Het Algemene "Muziek" Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
A.D.T. :: Tuning :: Tuning & Styling-
Ga naar: