er was afgesproken om 7u aan den bowling, maar ik was er zelf pas om half 8 toen ik er aan kwam was er al heel veel volk en den bowling zelf was plezant maar er stond meer volk buiten omda ge binnen ni mocht roken tot da ze die zijdeur daar dicht deden dan zen we maar allemaal vertrokken we zijn dan nog met een paar een terrasje gaan doen eh na ons terrasje nog naar de kebabzaak oylat gegaan in ekeren om nog iets te eten... en van daar zijn we nog vertrokken naar studio 48 tot in de vroege uurtjes
Laatst aangepast door op zo apr 15, 2007 3:32 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: A.D.T. @ Bowling 14-04-2007 zo apr 15, 2007 12:03 am
vond deze wel plezant , alleen spijtig dat niet alle leden aanwezig waren.....
Grts
Gast Gast
Onderwerp: Re: A.D.T. @ Bowling 14-04-2007 zo apr 15, 2007 12:03 am
Ik vond de bowling vrij goed geslaagd en er was toch redelijk wat volk, eigenlijk een paar die ik ervoor nog niet heb gezien.
Gast Gast
Onderwerp: Re: A.D.T. @ Bowling 14-04-2007 zo apr 15, 2007 11:26 am
sorry da we zo laat waren maar we moeste nog nor famillie gaan ivm den doop enzo... twas leuk ook al was et maar vo efkes
mja ik vond dat wel mee viel mor twas wel VEEEEEL te warm en mja et volk da gin kome kwam ff en ze waren al terug weg dan had ik zo van ok dan mor het leukste van die avond vond toch na den bowling zenne vanaf de pita met de Moby, Biese , Kelly , Sara , den Traxx en die van mij
mja twas best wel fijn e vroemmeke hedde nog iets aan uwe mond hangen mss
bowling was goe maja daar eindigde het dan kvond alleen spijtig da de leden na hun spelleke weg waren, mor we hebben ons derna nog echt bangelijk geamuseerd en kheb men eige kapot gelachen echt serieus waar mannekes ge hebt iets gemist
hey vondt den bowling wel plezant alleen dak bena geen kegels heb geraakt maja en ja gaan feeste daarna was ook wel lachen vooral als den moby zen gassen loskwamen ni normaal maar alle heb me echt goe geamuzeert en biese die van olle is echt een plezant ze grtz