ik heb hem zo gekocht en het is een heel bekende wagen in de tuning wereld
het eerste wat ik heb veranderd en het belangrijkste is een sticker van ADT eh dan direct een volledige instalatie van men venteke gekregen. en kmoet zeggen voor da een boxke dat er inzit boenkt het al hard genoeg
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto di jun 05, 2007 11:42 am
moest ik mijn outo ook al getund kunnen kopen zou ik het ook doen
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto do jun 07, 2007 12:39 am
wacht maar er zijn nog veel plannen voor dezen bak we hebben al een speciaal stofke gekocht ver het een en het ander te overtrekken... ik heb de pook hoes en de handremhoes al gedaan... kmoet aleen eens de goesting vinden voor heel de koffer eens goe af te meten dan kan ik beginnen met alles dicht te maken en te overtrekken
de roze pedalen zijn besteld en normaal zijn ze morgen binnen dus afwachten eh
meer fotos volgen nog
TraxX Admin
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto vr jun 08, 2007 8:57 pm
de pedalen steken eindelijk gisteren er al mee bezig geweest en dan vanmiddag terug begonnen... na 3 boren af te breken staan ze nu tocn vast ma de fotos zullen nog volgen
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto za jun 09, 2007 1:46 am
euhm hebt ge door de origineel pedalen geboord want normaal mag da ni van de keuring, kheb da met mijnen otto ook gehad mor ge kunt er gewoon ne rubber over trekken dan zien ze da ni
TraxX Admin
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto za jun 09, 2007 1:51 am
jep er los door ik heb daarvoor naar bosman gebeld en die zeggen dat da wel mag van de keuring omdat die tenminste vasthangen en met die klemmekes zou ni mogen omdat die er kunne afschieten mor voor alle veiligheid heb ik de rubberkes bijgehoude zene roze is nu ni echt mijn kleur mor ik vin ze er wel bangelijk op staan
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto za jun 09, 2007 2:09 am
ja ze staan er echt wel mooi op!
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto za jun 09, 2007 2:15 pm
we zen benieuwd nor de foto'kes, vor de rest knappe bak !
Grtss
AkirA Super Lid
Aantal berichten : 162 Leeftijd : 34 Registration date : 09-02-07
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto za jun 16, 2007 6:42 pm
awel ik heb een andere kleur genomen voor de binne kant van de auto dus hij wordt roos met wit echt een vrouwe bakske en in de toekomst neon onder en in mijne auto en mijn moterkapt komt in het carbon dus alles op zijnen tijd he
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto za jun 16, 2007 7:50 pm
jot, komt goed. ge moer da rustig aan, hede er meer genot van en zede da ni zo snel bij.
TraxX Admin
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto di jun 19, 2007 12:35 am
avoila ze heb vandaag mijn motorkap binne gadaan om die te laten verlengen en normaal is ze eind volgende week af zeker alle da hoop ik toch he en ze komt in carbon amaai zal blij zijn da ze af is zene
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto di jun 19, 2007 4:02 am
dan terug verlagen en bekerkes pakken e neenee, voor eerste autoke is dees echt een super bakske! nog veel fun ermee e!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto di jun 19, 2007 1:58 pm
wooot dat gaat nen bekerpakker worden !!!
TraxX Admin
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto di jun 19, 2007 2:00 pm
ge moet weten op Tuning@Sea stond ze opgeschreven voor den top 40 maar er moest nog een persoon de beslissing paken of da kon met de motorkap of ni. als haar motorkap gewoon al in orde was had ze een beker gekregen
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto wo jun 20, 2007 7:06 pm
heb je al zien rijde schoon bakje !!!
TraxX Admin
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto zo jun 24, 2007 7:20 pm
ok zoals lang belooft de fotos van de pedalen
en dan nu zijn we aan een koffer inbouw begonnen ni op het stof letten we waren nog maar juist klaar dat we de fotos hebben genomen zo is het dus begonnen...
en zo is het nu al
en dan moeten we morgen de motorkap gaan passen
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto zo jun 24, 2007 11:20 pm
Hoedeplank ziet er vetjes uit Kben benieuwd naar het volledige resultaat
Grtz
TraxX Admin
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto zo jul 08, 2007 3:51 pm
ahh ja ff update van de motorkap eh de carbon er opzetten was toch ni zo gemakkelijk als we dachten maar al bij al is het goe gelukt BTW Conv!ct mercikes ver te helpen eh
en dan een van de dagen een niev pookske gaan bestellen se en is verder doen in de koffer
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto wo jul 11, 2007 12:49 am
amai motorkap is echt wel af moetek zegge, tzal idd veel zwoege en zwete zen geweest vor die carbon mor tresultaat mag zeker en vast gezien worde
Grtss
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto ma jul 16, 2007 11:10 am
capeau ziet er netjes uit !!!
Grtzz
TraxX Admin
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto vr jul 27, 2007 1:30 am
dit staat dus niet still eh vandaag kuipzeteltjes gestoken en een polyestere kuip voor in de koffer... die zeteltjes zitten gooooeeeed !!!!!! ondertussen zijn we nog altijd bezig met het hele interieur af te schuren om spuitklaar te maken eh dus nu met de zwart lederen kuipzetels met rode letters en de kuip die in het rood is ge airbrush'd zijn de plannen licht gewijzigd en komt alles int rood ipv int roos fotos volgen nog zodra alles goed steekt
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto vr jul 27, 2007 1:33 am
Ben wel benieuwt om die instal te zien in jullie wagen. Voor ons gaat dat echt raar zijn denk ik. Maar ja, kenny heeft me laten weten dat wanneer hij zijne nieuwe wagen heeft dat we er meteen aan gaan beginne.
Nog veel succes met jullie project en ik hoop jullie nog eens tegen te komen.