A.D.T.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A.D.T.

Antwerp Dream Tuning

IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V Empty
BerichtOnderwerp: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V   Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V Icon_minitimedo feb 08, 2007 11:40 pm

Aangezien dat het vorige forum choco gedraait is... hier komt nog is heel het verhaal e (copy:past Very Happy )

Ik zal eerst mezelf eventjes voorstellen. ik ben bert meyen, ik ben 21 jaar en ik woon in schoten.

begin december 2006 heb ik mij een polarblauwe seat ibiza 6L 1.4 16v gekocht. deze stond in de toonzaal van garage Beerens dus heb niet alle opties die ik wou, maar voor de prijs die ik heb betaald kon ik hem niet laten staan :wink:

De eerste kleine verandering was de radio en de installatie. de radio is een Alpine COE-9850-RI geworden met een JBL GT4-12 woofer (1000watt max, 250 watt rms) op een climax (voorlopig) versterker.

Daarna heb ik zowel voet- als kofferverlichting geïnstalleerd om het toch allemaal wat "licht" te houden.

Ik was de standaardvelgjes nogal snel beu, maar in de winter is het niet echt aan te raden om met een mooi setje te rijden, dus heb ik vanachter maar spoorverbreders van 2cm gestoken. Ondertussen had ik ook de letters van de koffer gehaald en chrome grillekes gestoken vanvoor.

Na wat zoeken heb ik dan toch velges gevonden. G-force 17 inch, ET 35, 7.5 breed... deze liggen nu rustig in de garage te wachten tot er bandjes worden opgetrokken en het beter weer wordt.

ondertussen nog enkele werkskes uitgevoerd :wink:
een sfeerfoto van hoe het eraan toe is gegaan (is mijn broer)

origineel

zoek het verschil Very Happy

achteraanzicht na de werken

ik heb dus de standaard rode achterlichten vervangen door zwarte exemplaren en ook heb ik de ruitenwisser vanachter eraf gehaald voor een toch iets cleanere look...

en hierbij dan ook ineens enkele foto's getrokken van de zwarte raamband

het enige dat nu nog moet gebeuren (van "grote" werken) voor het nieuwe sezoen is, mijn kw schroefkit steken en mijn velgjes... en dan kunnen we het eerste jaar ingaan he :wink:

Ik heb niet van alles een foto getrokken en ook niet van hoe hij helemaal in het begin was...

bert
P.S. alle updates zullen in volgende posts gebeuren

op deze link kan je alle fotos van mijn auto in het groot zien...

foto's van beeza'ke zijn Ibiza 6L

Laatst aangepast door beeza'ke op zo jul 26, 2009 10:06 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V   Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V Icon_minitimevr feb 09, 2007 1:38 am

die lichte staan wel een pak beter bij uwen otto ! Very Happy chique chique king
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V   Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V Icon_minitimedi feb 13, 2007 9:04 pm

voila se, nog is een klein updateje, puur uit verveling eigenlijk Embarassed

de velgen die eronder moeten komen al eens naast den auto gezet...
en ik moet zeggen dat het vrij schoon is Very Happy

Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V Hpim0709ot7.th
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V   Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V Icon_minitimedi feb 13, 2007 9:10 pm

amai, ma die velgen zien er inderdaad wel vetjes uit affraid
ikke hebbe Sad Very Happy
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V   Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V Icon_minitimedi feb 13, 2007 9:23 pm

hehe... merci e...

normaal gezien wordt hij binnen een goei 3 weken verlaagd door de KW schroefkit Very Happy
eindelijk van dat jeep-gevoel vanaf Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V   Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V Icon_minitimewo feb 14, 2007 12:51 am

schone ibiza man !!! Twisted Evil
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V   Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V Icon_minitimewo feb 14, 2007 3:44 pm

Bluedevil schreef:
schone ibiza man !!! Twisted Evil

das wel wa anders als die van u e maatje Very Happy
Grapke e Razz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V   Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V Icon_minitimewo feb 14, 2007 6:54 pm

Black Widow schreef:
das wel wa anders als die van u e maatje Very Happy
Grapke e Razz

Tsss Mad
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V   Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V Icon_minitimevr feb 16, 2007 12:28 am

vandaag een afspraak gaan maken bij Raats Motorsport wanneer de wagen verlaagd wordt... de datum geef ik niet direct vrij Wink maar het iets voor in maart...
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V   Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V Icon_minitimevr feb 16, 2007 12:31 am

beeza'ke schreef:
vandaag een afspraak gaan maken bij Raats Motorsport wanneer de wagen verlaagd wordt... de datum geef ik niet direct vrij Wink maar het iets voor in maart...

als ik ff raad mag geven:

er zijn al 2 vriende van mij geweest die da daar hebbe late doen, en ze zen ni echt zo content, want de veren kraken nogal hard Rolling Eyes bij alle2. Alle, kan toeval zen geweest zenne Question silent
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V   Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V Icon_minitimevr feb 16, 2007 12:33 am

het wordt een schroefkitje e... geen veren alleen e Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V   Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V Icon_minitimewo feb 21, 2007 12:17 am

me vandaag nog wat bezig gehouden...

mijn voetverlichting

en er dan maar eens een velgje onder gezet om te
zien hoe het staat met mijn spoorverbreders... en ik moet zeggen... DAMN ik heb schoon velgskes gekocht Twisted Evil

]

voila se, geeft jullie mening maar he...

Laatst aangepast door op zo feb 25, 2007 6:19 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V   Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V Icon_minitimewo feb 21, 2007 12:32 am

hmmm, die velgen zien er echt heerlijk uit Twisted Evil da vinnek echt schitterende velgen voor die wagen Exclamation

neontjes zijn ook geslaagd, passen goed bij de kleur van de radio Cool hehe
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man
Aantal berichten : 1933
Leeftijd : 39
Registration date : 07-02-07

Character sheet
Wagen: MG ZR

BerichtOnderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V   Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V Icon_minitimewo feb 21, 2007 12:47 am

jeps die velgskes die passen schoon onder uwen bak maat.
echt proper Very Happy
http://www.adtonline.be
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V   Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V Icon_minitimedo feb 22, 2007 7:21 pm

ziet er netjes uit man !!! Cool
En heb je die schroefkit ook gekocht bij de raats of 2dehands ??
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V   Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V Icon_minitimedo feb 22, 2007 7:32 pm

beeza heeft zijn schroefkitje 2de hands gekocht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V   Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V Icon_minitimezo feb 25, 2007 6:32 pm

op deze link kan je alle fotos van mijn auto in het groot zien...

foto's van beeza'ke zijn Ibiza 6L

en uit verveling heb ik grote fotos geplaatst ipv die kleintjes waar je op moest klikken!!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V   Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V Icon_minitimezo feb 25, 2007 8:41 pm

proficiat Very Happy das wel handiger vinnek. Anders moete altijd die fotokes laden, en da duurt kei lang Neutral Smile
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V   Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V Icon_minitimedi feb 27, 2007 12:55 am

Gij hebt ook de weg naar TB gevonde hebbek al gezien Smile
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V   Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V Icon_minitimedi feb 27, 2007 1:33 am

jep jep al nen tijd ze
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V   Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V Icon_minitimewo feb 28, 2007 9:52 pm

Velgskes zen idd heel proper

Goei keuze !

Grts
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V   Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V Icon_minitimewo feb 28, 2007 11:23 pm

vinnek ook, staan echt prachtig onder uwen otto Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V   Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V Icon_minitimedo maa 01, 2007 11:44 am

dank u dank u...

een dezer weken is gaan horen achter bandjes, want nu begint het toch echt hard te kriebelen zene Very Happy
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V   Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V Icon_minitimedo maa 01, 2007 1:15 pm

Het gaat er in ieder geval heel proper uit zien !

Grts

Ps: Ben eens benieuwd naar het volledige resultaat als ze er effectief onder staan, das nog een ander zicht é
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V   Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V Icon_minitimedo maa 01, 2007 2:48 pm

en als hem verlaagd Wink
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V   Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V Icon_minitime

Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V
Terug naar boven 
Pagina 1 van 17Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» IbiMaickel Black Ibiza evo II [Wintermodus 05/10/2009]
» MousE golf 2
» Pellet_iggo's Golf V
» duckys golf 3
» MousE golf 4 cabby

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum