Onderwerp: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V do feb 08, 2007 11:40 pm
Aangezien dat het vorige forum choco gedraait is... hier komt nog is heel het verhaal e (copy:past )
Ik zal eerst mezelf eventjes voorstellen. ik ben bert meyen, ik ben 21 jaar en ik woon in schoten.
begin december 2006 heb ik mij een polarblauwe seat ibiza 6L 1.4 16v gekocht. deze stond in de toonzaal van garage Beerens dus heb niet alle opties die ik wou, maar voor de prijs die ik heb betaald kon ik hem niet laten staan :wink:
De eerste kleine verandering was de radio en de installatie. de radio is een Alpine COE-9850-RI geworden met een JBL GT4-12 woofer (1000watt max, 250 watt rms) op een climax (voorlopig) versterker.
Daarna heb ik zowel voet- als kofferverlichting geïnstalleerd om het toch allemaal wat "licht" te houden.
Ik was de standaardvelgjes nogal snel beu, maar in de winter is het niet echt aan te raden om met een mooi setje te rijden, dus heb ik vanachter maar spoorverbreders van 2cm gestoken. Ondertussen had ik ook de letters van de koffer gehaald en chrome grillekes gestoken vanvoor.
Na wat zoeken heb ik dan toch velges gevonden. G-force 17 inch, ET 35, 7.5 breed... deze liggen nu rustig in de garage te wachten tot er bandjes worden opgetrokken en het beter weer wordt.
ondertussen nog enkele werkskes uitgevoerd :wink: een sfeerfoto van hoe het eraan toe is gegaan (is mijn broer)
origineel
zoek het verschil
achteraanzicht na de werken
ik heb dus de standaard rode achterlichten vervangen door zwarte exemplaren en ook heb ik de ruitenwisser vanachter eraf gehaald voor een toch iets cleanere look...
en hierbij dan ook ineens enkele foto's getrokken van de zwarte raamband
het enige dat nu nog moet gebeuren (van "grote" werken) voor het nieuwe sezoen is, mijn kw schroefkit steken en mijn velgjes... en dan kunnen we het eerste jaar ingaan he :wink:
Ik heb niet van alles een foto getrokken en ook niet van hoe hij helemaal in het begin was...
bert P.S. alle updates zullen in volgende posts gebeuren
op deze link kan je alle fotos van mijn auto in het groot zien...
foto's van beeza'ke zijn Ibiza 6L
Laatst aangepast door beeza'ke op zo jul 26, 2009 10:06 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V vr feb 09, 2007 1:38 am
die lichte staan wel een pak beter bij uwen otto ! chique chique
Gast Gast
Onderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V di feb 13, 2007 9:04 pm
voila se, nog is een klein updateje, puur uit verveling eigenlijk
de velgen die eronder moeten komen al eens naast den auto gezet... en ik moet zeggen dat het vrij schoon is
Gast Gast
Onderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V di feb 13, 2007 9:10 pm
amai, ma die velgen zien er inderdaad wel vetjes uit ikke hebbe
Gast Gast
Onderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V di feb 13, 2007 9:23 pm
hehe... merci e...
normaal gezien wordt hij binnen een goei 3 weken verlaagd door de KW schroefkit eindelijk van dat jeep-gevoel vanaf
Gast Gast
Onderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V wo feb 14, 2007 12:51 am
schone ibiza man !!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V wo feb 14, 2007 3:44 pm
Bluedevil schreef:
schone ibiza man !!!
das wel wa anders als die van u e maatje Grapke e
Gast Gast
Onderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V wo feb 14, 2007 6:54 pm
Black Widow schreef:
das wel wa anders als die van u e maatje Grapke e
Tsss
Gast Gast
Onderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V vr feb 16, 2007 12:28 am
vandaag een afspraak gaan maken bij Raats Motorsport wanneer de wagen verlaagd wordt... de datum geef ik niet direct vrij maar het iets voor in maart...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V vr feb 16, 2007 12:31 am
beeza'ke schreef:
vandaag een afspraak gaan maken bij Raats Motorsport wanneer de wagen verlaagd wordt... de datum geef ik niet direct vrij maar het iets voor in maart...
als ik ff raad mag geven:
er zijn al 2 vriende van mij geweest die da daar hebbe late doen, en ze zen ni echt zo content, want de veren kraken nogal hard bij alle2. Alle, kan toeval zen geweest zenne
Gast Gast
Onderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V vr feb 16, 2007 12:33 am
het wordt een schroefkitje e... geen veren alleen e
Gast Gast
Onderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V wo feb 21, 2007 12:17 am
me vandaag nog wat bezig gehouden...
mijn voetverlichting
en er dan maar eens een velgje onder gezet om te zien hoe het staat met mijn spoorverbreders... en ik moet zeggen... DAMN ik heb schoon velgskes gekocht
]
voila se, geeft jullie mening maar he...
Laatst aangepast door op zo feb 25, 2007 6:19 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V wo feb 21, 2007 12:32 am
hmmm, die velgen zien er echt heerlijk uit da vinnek echt schitterende velgen voor die wagen
neontjes zijn ook geslaagd, passen goed bij de kleur van de radio hehe
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07