zeg weet er iemand hoe da ge nen otto spuit nja kzou da gere zelf doen dermee dusjha wie da zowa weet ge meu mij es uitlegge hoe da ge da et beste doet want al et geen dak zelf kan doen em ek weer gespaart en kan ik weer iet anders mee kope e
Gast Gast
Onderwerp: Re: auto spuiten do nov 01, 2007 5:59 pm
eerst goed afschuren, deukjes dichtdoen, ontvetten, alles afplakken dat niet gespoten moet worden, en spuiten dan
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: auto spuiten do nov 01, 2007 8:53 pm
jha mo ge kunt et droogproces versnelle me nen haardroger e :p
Gast Gast
Onderwerp: Re: auto spuiten do nov 01, 2007 8:54 pm
tof jobke om daar nen helen tijd me nen haardroger op te staan...
ge moet trouwens verschillende lagen geven e... en daartussen ook drogen... normaal gezien: grondlaag, 2 lagen lak, en dan 2 lagen vernis, of meer als je wilt dat hij heeeel hard blinkt.
Wichel *V.I.P*
Onderwerp: Re: auto spuiten do nov 01, 2007 9:07 pm
aah zo moja se kzal et wel probere moja want late spuite kost ook wel wa e
Gast Gast
Onderwerp: Re: auto spuiten vr nov 02, 2007 8:51 pm
ja als ge wilt da uwe lak sneller droogt dan moete het bakken e dan steken ze uwen auto in nen oven en zetten ze dieje tussen de 35 en de 40 graden en dan droogt da sneller en dan hecht de verf beter. want als ge gewoon spuit dan blijft uw verf er eigenlijk opliggen mor als ge bakt dan trekt die verf min of meer int carrosserie en da zou nort schijnt beter zijn alee volgens de garagist toch
Wichel *V.I.P*
Onderwerp: Re: auto spuiten ma nov 05, 2007 9:37 pm
nja ik kan altijd es probere me men motorkap en kofferdeksel e en dan es uitchecke e moja ik zou et gewoon de auto int rod metallic spuiten en et dak int wit metallic
Gast Gast
Onderwerp: Re: auto spuiten do jan 22, 2009 9:13 pm
is hem nu al gespote ? ben daar wel goe in
Angel Xtreem Lid
Aantal berichten : 186 Leeftijd : 41 Registration date : 21-05-07
Onderwerp: Re: auto spuiten do jan 22, 2009 10:28 pm
ge kunt toch nooit zelf een goed resultaat krijgen hé? je zult toch altijd het verschil zien zenne. je kunt beter ineens wat meer betalen waar je later geen spijt van zult krijgen.
Angel
Gast Gast
Onderwerp: Re: auto spuiten vr jan 23, 2009 1:51 am
voer ne mini ? da spuite zo voor nog geen 75 euro me buskes
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: auto spuiten za jan 24, 2009 7:54 pm
kwil het allemaal wel is zien :p en ik wil wel eens zien hoe lang de verf der ga aanplakken :p der is een verschil tussen een klein stukske spuiten en een hele auto eh. ge kunt da is proberen mor ik zou het dan toch ni me buskes doen mor me een pistool;) een buske is goe voort interieur of kleine stukskes, mor ver nen hele wagen...???
Wichel *V.I.P*
Onderwerp: Re: auto spuiten zo jan 25, 2009 7:04 pm
ik snap ni da golle da kunt zeggen... ge kunt geen klote van de details zien... wa golle zie is een filmke me allemaal blokskes en golle vind da proper!!! ik zou zeggen probeer het eens eh, we zullen zien hoe het afloopt
Wichel *V.I.P*
Onderwerp: Re: auto spuiten ma jan 26, 2009 9:46 pm
Jongens komaan menen jullie dat nu? wie spuit zijne wagen nu zelf met spuitbussen! komaan ik snap het gewoon weg niet dat jullie dat als 2 de optie willen gebruiken.
Angel
Gast Gast
Onderwerp: Re: auto spuiten wo jan 28, 2009 5:20 pm
depends
als da hier wa meevalt op die mini wil ik het wel is probere ze
als ik da op me jeep kan laten meevallen ... en dat scheelt me pakt nog maar 1000 euro voor den buitenkant zij dan maar zeker dak da zal probere
Gast Gast
Onderwerp: Re: auto spuiten wo jan 28, 2009 5:43 pm
kzou da echt ni doen me spuitbuskes ze ten eerste ik heb redelijk wa interieur onderdelen gespoten me spuitbuskes en ge krijgt nooit diezelfde mooie glans als met een spuitpistool en ook uwe vernis is ni zo glanzend als de vernis van een spuitistool
+ als uwe auto gespoten wordt gaat die in een oven voor 45 min tenzij gij uwe auto in uwe oven in de keuken krijgt ga uwe lak der bij de eerste symoniseersessie af zeker als ge een machien gebruikt omda die lak ni ingebakken wordt.
Dus dit wilt ook zeggen dat die ni echt weersbestendig is kijk maar is goe rond op meetings, kheb iedereen al dikwijls horen zeggen amaai die lak lost snel of die bladerd na een tijdje al af. Dan wilt dit zegge da die lak ni is ingebakken.
Mijne gouden raad betaal liever wa meer bij ne carrosier en laat da professioneel doen want ge ga achteraf meer kosten hebben om da om de zoveel tijd opnieuw te doen.