Onderwerp: Re: Meet & Greet za jan 05, 2008 2:23 pm
ok eerst en vooral de tijden en plaatsen waar het te doen zal zijn den datum is zondag03/02/08 geworden
eerst spreken we af aan het militair domein van brasschaat (schuine kant) vanaf 12.00u word je daar verwacht voor de mensen die dit niet weten zijn word er afgesproken aan dixies om 11.45u! (moest het regenen dan verplaatsen we ons naar de bovengrondse parking van de metropolis)
dit is buiten te doen dus doe warme kleren aan!!!
rond 14.30 vertrekken we dan naar sint job naar de lasershooting (eXperience) Kattonhoflaan 87, 2960 sint job prijzen zijn: 8 euro voor het eerste spel, daarna 6 euro per spel
rond 18.00 gaan we dan gezellig met zen alle eten in frituur de smikkel in brasschaat (Lage Kaart 189, 2930 Brasschaat)
dit moet allemaal gereserveerd worden dus moeten we op voorhand weten wie er allemaal komt!!! liefst voor 20/01/08 wie later komt, laat iets weten aan het bestuur wanneer je komt! belangrijk!!!: als je niet kan komen dan laat je dat ook weten aan het bestuur!!!!!!!! (er kunnen sancties op volgen)
iedereen is welkom zowel niet leden als ex-leden als toekomstige leden. maar het eten doen we enkel met de leden en toekomstige leden.
Laatst aangepast door op za jan 05, 2008 3:19 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Meet & Greet za jan 05, 2008 3:14 pm
Getver WA NE LELEIJKE AUTO
No pun intended Beezake
Ik kom in ieder geval als ik mag offcourse :p
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: Meet & Greet za jan 05, 2008 4:49 pm
jha dude's i will be there me de groene de rode der komt ffkes nix van (te druk me de groene in orde te houde vo de winter al verschillende defectjes gehad
moja da houd mij ni tege
So you can coun't on me
Gast Gast
Onderwerp: Re: Meet & Greet za jan 05, 2008 5:09 pm
den deze komt ook maar zoals donderdag gezegd kom ik rechtstreeks naar de lasershooting wegens het werk ik kan nog wel niet beloven dat ik mee zal laser shooten (maar weet op tijd iets te zeggen)
gr night devil
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: Meet & Greet za jan 05, 2008 6:03 pm
aaron heeft mij ook laten weten dat hij komt!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Meet & Greet za jan 05, 2008 9:07 pm
TraxX schreef:
gij bent toch lid eh
Volgens het forum en site nog altijd niet
Gast Gast
Onderwerp: Re: Meet & Greet ma jan 07, 2008 2:00 am
Petroshky schreef:
TraxX schreef:
gij bent toch lid eh
Volgens het forum en site nog altijd niet
zagevent... tis toch opgelost e
Gast Gast
Onderwerp: Re: Meet & Greet ma jan 07, 2008 2:01 am
ik kom ook met mijn madam en hopelijk met "a little suprise"
Gast Gast
Onderwerp: Re: Meet & Greet ma jan 07, 2008 4:07 pm
Ik ken de surprise!!!
En de madam ook !!!!
ME soo happy en bored @ work
Gast Gast
Onderwerp: Re: Meet & Greet wo jan 09, 2008 9:42 pm
Ik zou graag willen komen als t werk het toelaat mannen( en vrouwen) ... maar ik denk dat dat wel lasershoot anders smikkel gaat worden...alle, aan een andere tafel dan ;-)
grtzz MarkS
Gast Gast
Onderwerp: Re: Meet & Greet vr jan 11, 2008 12:41 am
hallo wij gaan komen naar de dixies parking want weten het niet juist zijn maar de shooting zelf ben ik nog niet zeker dat ik mee ga doen het eten zeker en vast wel alvast tot dan mij en mijn vriendin mag je er dus ook opschrijven
Gast Gast
Onderwerp: Re: Meet & Greet do jan 24, 2008 4:16 pm
het zal zonder de verrassing zijn
Gast Gast
Onderwerp: Re: Meet & Greet do jan 24, 2008 5:28 pm
Pfft!!
MAar da geeft niet want ik kom ook zonder verassingen alhoewel dat dus geen verassing is!!!
En als ge nu nog kunt volgen be ik verast
Gast Gast
Onderwerp: Re: Meet & Greet do jan 24, 2008 7:02 pm
Ik zal er niet kunnen bij zijn sorry
Gast Gast
Onderwerp: Re: Meet & Greet do jan 24, 2008 7:05 pm