zoals het er staat het was beamerke die tege ne paal is gerede en met spijt moet ik melde da hij pertotal is voor verdere vrage erover kunde best wel bij hem gaan hore ik was er op da moment ni bij
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot di jul 24, 2007 5:36 pm
Wicheltje schreef:
@ donrosco nja ken ek dus nog ni
tweelingbroer van den duppe
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
aah k nja das wel arger natuurlijk da em pere total is
ah en dernet nog de Tommy gespot oep de bredabaan me een doos in zen hande (me collega vant wark ree bekan over zen tene bij wijze van spreke want we rede der vlak neffe hij stond te w88 om over te steke)
maes_cool Good User
Aantal berichten : 38 Leeftijd : 39 Registration date : 08-07-07
ah en dernet nog de Tommy gespot oep de bredabaan me een doos in zen hande (me collega vant wark ree bekan over zen tene bij wijze van spreke want we rede der vlak neffe hij stond te w88 om over te steke) _______________
sorry heb a ni gezien ja was menne versterker gon inwissele tege 1ne da macheerd en men lampkes gon bestelle
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
jha den Angel derstrax gespot in die een straat die naar de bredabaan loopt (de gasthuishoevestraat dus in merksem was rond een uur of 19 - 20 hij stapte just uit nen rooie otto )
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot ma aug 27, 2007 11:12 pm
den herbie gespot aan bobbejaanland
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot wo aug 29, 2007 11:10 pm
de blackdragon vorige week gespot op bredabaan, dieje met zene rav4,tomy,de kim en nog een paar gespot op de braderij