Zaterdag nacht Night Devil een hele tijd achter me gehad. Ale denk toch dat hij het was. Grtz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot di sep 30, 2008 1:08 am
jep da was ik idd en op de meeting stond ik ook schuin achter jou
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot di sep 30, 2008 1:12 am
night devil schreef:
jep da was ik idd en op de meeting stond ik ook schuin achter jou
gr night devil
Idd, samen met een Bmw E36 en een Golf 2, als ik het goed voor heb. In het vervolg zal ik wel eens een klapke komen doen. Maar wist pas in het naar huis rijden dat gij het waard. Omdat ik op Ford net het gelezen dat je van wilrijk was. En toen je bleef volgen viel men euroke Grtz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot di sep 30, 2008 1:16 am
ik ben idd van wilrijk en kvond wel tof da je even je hand opstak toenk naast je reed aan atlas copco
ge moogd zeker altijd een klapke komen doen ze hoe meer zielen hoe meer vreugde
gr night devil
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
namelijk ons Angel'ke gisteren avond aan de lichten in Merksem op de bredabaan (aan da karkske der richting brug van Tram 3 sportpalijs ) ak onderweg naar school was
grtzz Wichel
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot wo nov 26, 2008 8:20 pm
gsitere den angel gespot op de groenendaallaan rond 18.15u. hij kon mij ni zien want ree me nen andere oto :p
Wichel *V.I.P*
den boutard gistere avond laat (vanmorgen vroeg) rond een uur 13u15 - 13u30 gespot op de noorderlaan aan de lichten aan dat flikken kot (rood licht is iet ambetant e )
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot za jan 31, 2009 1:59 pm
Wichel schreef:
den boutard gistere avond laat (vanmorgen vroeg) rond een uur 13u15 - 13u30 gespot op de noorderlaan aan de lichten aan dat flikken kot (rood licht is iet ambetant e )
idd stront lichte waar waarde gij dan ? grtjs
Wichel *V.I.P*