hehe das waar schatje je kent ni alle namen ik ook ni zenne
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot vr maa 16, 2007 7:34 pm
ik zien toch niemand op de baan zenne en als ik ze zie ist meestal te laat
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot di maa 20, 2007 2:58 pm
gisteren blue devil zijn auto zien staan op de ringlaan ( aan het atheneum van merksem).
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot di maa 20, 2007 10:36 pm
Jup, was bij ne maat effe aan t gamen btw de maestro op de bredabaan in brasschaat gespot gisteren.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot wo maa 21, 2007 6:01 pm
biese onderweg tegengekomen op schotensteenweg, kwam van brecht wou hem nog belle om te vrage of em ff iet wou kome drinke bij mij thuis, ik woon daar toch ma hij pakte ni af
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot wo maa 21, 2007 9:32 pm
Black Widow schreef:
biese onderweg tegengekomen op schotensteenweg, kwam van brecht wou hem nog belle om te vrage of em ff iet wou kome drinke bij mij thuis, ik woon daar toch ma hij pakte ni af
idd we hebben wel 4 keer gebeld
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot do maa 22, 2007 1:35 am
Duppe gespot @ luchtbal bij de wes
Grts
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot do maa 22, 2007 1:58 am
tuninggirl schreef:
deze morgend om 20 na 10 nen zwarte bmw gespot met een ferm uitlaat maar ze hebben mij niet gezien kzat op den tram aan de mac donalds op de groendendaallaan smakelijk he mannen
hoi dat was ik dus waarschijnlijk hoe ken je de club? groetjes wes
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
deze morgend om 20 na 10 nen zwarte bmw gespot met een ferm uitlaat maar ze hebben mij niet gezien kzat op den tram aan de mac donalds op de groendendaallaan smakelijk he mannen
hoi dat was ik dus waarschijnlijk hoe ken je de club? groetjes wes
niet of toch niet meer die gebruiker is geband
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot do maa 22, 2007 4:55 am
waarom da?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot do maa 22, 2007 7:48 am
ja sorry gast gsm is kwijt of erges vergeten dermee dak ni oppakte mor had toch geen tijd kmoest andere banden laten steken, andere keer
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot do maa 22, 2007 10:56 am
beeza'ke schreef:
waarom da?
off topic: meer info donderdag
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
ff ter info daarover... mensen die de groep opeen zetten, slechte sfeer zorgen in de groep, ruzies bezorgen in de club, of de club een slechte naam geven kunnen we missen...
blijkbaar heeft ze een of meerdere bovenstaande dingen gedaan... daardoor die ban...
sry mannekes kvin de groepssfeer nu juist zo bangelijk goe, allemaal toffe mensen in de club... en we willen dat zo houden tis tenslotte voor de vriendschap te doen eh en dat laten we door niemand verpesten eh
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot vr maa 23, 2007 11:09 am
Daar edde gij na is DIK gelijk in se manneke!!
HUP HUP TRAXX Go tell them :::::::
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot vr maa 23, 2007 11:12 am
btw gistere beeza'ke gespot op de baan richting essen,kwas half ont pitte mor kzag em nog just op tijd dimme:p
dan vlak daarna de jan een toekomstig nieuw lid ...dacht ik lol
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot vr maa 23, 2007 11:37 am
kdacht dak daar nooit iemand bekend ging tegekome en dan zienk een golfke me grote witte bumpers afkome... da kan niemand anders zijn dan de convict e...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot vr maa 23, 2007 8:35 pm
vandaag de conv!ct luid klaxonerend voorbij zien rijden bij de manus in brasschaat !!!
Daarna de Wes gespot toen em brasschaat uitreed
grtzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot zo maa 25, 2007 8:52 pm
eergisteren de bluedevil gespot in et begin van brasschaat 2 keer trouwens vandaag tege 19u de lital tuner gespot op de luchtbal groetjes
btw mensen die hun ni aan de regels houde verdienen ind een ban de regels zijn gekend en dienen zoals iedereen dat doet nageleefd te worden gogooo ADT
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot ma maa 26, 2007 1:09 am
vandaag den biese gespot ont frituur :p de melrose :p hehe en op de luchtbal de wes denk die achtermij reed
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot ma maa 26, 2007 6:02 pm
heb die met zijn groene golf gezien op de brug van d'azijn mr weet zn naam nimeer, en had et te laat gezien ook.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot ma maa 26, 2007 9:45 pm
zaterdag wes in kalmthout zien rijden
en deze nacht aan opel die zwarten astra me zen rood en witte striping
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot ma maa 26, 2007 9:45 pm
derstrax de convict gezien op de bredabaan mar hij mij ni want hij was wer goe aant tettere me wie er naast hem zat ;)
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot di maa 27, 2007 10:35 am
sorry maat ni gezien
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot di maa 27, 2007 10:47 am
kwas me die van ons aant wandele dus das ni erg
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gespot di maa 27, 2007 8:29 pm
Vandaag C2ke gespot op mijn school...hij kwam de muren van de school een nieuw laagske verf geven