Onderwerp: 100% Tuning - Gent do maa 06, 2008 3:12 am
100% Tuning
Evenement voor de sportieve, moderne autoliefhebber met alles over sportwagens, auto tuning en car hifi
Datum: za 15 - zo 16 mrt 2008 Openingsuren: Zat 15/03 van 11u tot 19u Zon 16/03 van 10u tot 18u Toegangsprijs: € 15 Kinderen jonger dan 10 jaar: gratis toegang Toegang: Iedereen Organisatie: FANDANGO EVENT WORX www.tuning-sound.be
Bezoeken The PRO RIDER-Jam
Na 5 succesvolle edities van 100% TUNING brengen de organisatoren dit jaar een ‘gepimpte’ versie onder de titel “100% TUNING” The PRO RIDER-Jam. Basisingrediënten blijven uiteraard de supercars en mooie babes, maar deze editie wordt sterk bijgekruid door een selectie van Europa’s beste Dub, Lowrides en Customwagens (hotrod, dragster, …).
In hal 8 worden 2 podia opgesteld waar volgende artiesten het ganse weekend het beste van zichzelf geven: Booba (Frankrijk N°1 rapper), DJ Lefto (Studio Brussel), DJ Battle (scratch & break-dj), Daddy-K (Belgische N°1 rap-dj), Spark-Gap (punkrock-band), 0 Shot (Rap-Hiphop band), Les Sales Blancs (Rap-Hiphop band),… Tijdens de beurs wordt ook live een wagen met slijpschijven, lasapparaten, enz. gepimpt door het bedrijf GO-EZ (Los Angeles). Verder vereert José Lopez (Los Angeles), door velen als de beste tattoo-artist ter wereld beschouwd, de beurs met zijn aanwezigheid. Voor hoge temperaturen zorgen de Londense Fuel Babes met hun sensationele dance-acts. Dus niet alleen babes en cars , maar ook dj’s, rappers, bands, mini-bike stunts, Fuel Babes en celebrities van over gans Europa maken hun opwachting.
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: 100% Tuning - Gent do maa 06, 2008 3:34 am
we gaan dus op zondag de 16de eh... meer info hoe we gaan afspreken voor naar ginder te gaan volgt nog
Gast Gast
Onderwerp: Re: 100% Tuning - Gent do maa 06, 2008 4:50 pm
ik ga zeker mee heb der speciaal verlof voor genomen maar ik zit met volgende probleem ik kom dus die zondag pas thuis om 7u na een werknachtje ik ben bereidt om tot in ekeren te rijden zelf maar wou vragen of ik vandaaruit met iemand kan meerijden om ik het ni goe aandurf om nog helemaal naar gent te rijden aangezien ik ni geslapen zal hebbe
gr night devil
TraxX Admin
Onderwerp: Re: 100% Tuning - Gent do maa 06, 2008 6:30 pm
ik gaan ook mee e kmoet alleen vervoer hebbe nja den TraxX weet ervan e verlede week een donderdag nog gezegt tege hem dus moja der zal wel iemand zijn dat mij meeneemt zeker
TraxX Admin
Onderwerp: Re: 100% Tuning - Gent za maa 08, 2008 4:54 pm
jha ik waar is betse voor u basspower nja tis maar ik heb enkel me ouders hun voiture dusjha maar als ik die dus héél de dag aan de rozemaai moet laten staan,
vanwaar moet jij kome
Gast Gast
Onderwerp: Re: 100% Tuning - Gent zo maa 09, 2008 12:58 am
ik passeer langs schoten als ik naar rozenmaai rij. kun je anders uw adres geven ofzo dan stel ik dit dan gewoon in de gps in.
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07