Onderwerp: Respectfull Tuning Merksplas zo apr 06, 2008 12:58 pm
op zondag 13 april ga ik naar Respectfull Tuning in Merksplas. ik heb geen flyerke gevonden van deze meeting dus weet ook niet wat er allemaal te doen gaat zijn, maar omdat ik geen zin heb om pas met race wars terug op meeting te gaan, ga ik hier maar naartoe.
degene die willen meerijden, om 9uur aan de Rozemaai met een gekuiste auto en een goed humeur
laat eventjes weten of je meegaat, dan weet ik ongeveer met hoeveel we zijn!!
moet werken die dag en aangezien mn broer stage loopt bij mij kank dus 3 weken geen verlof nemen voor meetings mee te doen dus over 4 weken kank terug een meetng meedoen
ik kan er niet bij zijn maar heeft er iemand intresse in volgend weekend 19 en 20 april zie dan bij meetings algemeen heb ik daar geplaatst . kan 13 april ni mee mijn vriendin en ik hebebn nog een 2de hobby reptielen en heb haar beloofd om naar antwerpen reptielen beurs tegaan op de linkeroever maar mocht dan volgedne week naar meeting mosschien dat er nog geintreseerde zijn ik ga zeker zaterdagavond naar de nachtmeeting en dan zondag ga ik kijkje nemen in namiddag of de club moest rijden dat is an jullie he vrienden
Gast Gast
Onderwerp: Re: Respectfull Tuning Merksplas do apr 10, 2008 2:53 am
den deze ga mee
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
nja ik vond deze meeting toch wel geslaagd alleen jammer dat het in het begin nogal regende maar later op de dag is de zon er toch maar lekker door gekomen nja ik heb ook veel sgoon auto's gezien de foto's en filmpjes ga ik in de loop van de week aan den TraxX geve