jha twas SPR geslaagt dageske super weer ook en dan ook nog BRAVO aan de leden en het bestuur om alles op zen "wieltjes" te laten lopen en zo'n redelijk grote opkomst echt van genoten en jha dan den elmoney zen voiture bij de 100 mooiste en dan uiteindelijk toch bij de top 30 (eigenlijk ben ik de beker waard want hoe had ie daar anders geraakt ) ik heb echt nice rides gezien en dan moesten er natuurlijk ook de verschillende mini's zijn (oude ) en die vielen natuurlijk meteen op en dien mini me zijn HUGE spoiler zou Véél sgoner zijn zonder en die lekte nog koelwater ook dusjha ik zou die motorkap nooit open hebben gezet
moja en EINDELIJK dan na een hele dag de boel vuil te maken gaat er een drifcar rechtendoor en *WAM* op nen paal resultaat PERE TOTAL
moja op laatste moment rij ik natuurlijk me een stukske van zen velg me op de stoep
het was zeker een geslaagde dag de opkomst was ook goe alleen een verdomd hete dag ik en akira zen goe rood mor tis al bekan allemaal mooi bruin te worden savonds nog goe den auto gekuist da al da rot rubber van den auto was
mja twas een geslaagde meeting mar er stoorde me wel 1 ding wij kome me onze club vriendelijk een goeidag zegge en der zen enkele mense bij olle die wiste da wij de stondn en dan gewoon hunne kop ni omdraaie vor een goeiedag te zegge mor dan zen der wel andere die da wel doen en daar voor em ik na respect voor die doen ni zo kinderachtig
von de meeting egt super! de sfeer zat er goe in en we ware me ne plezanten hoop... het aanschuiven voor binne te geraken vond ik wel we lang mja daar hebbe we (ikke) de sfeer ook ingebracht me zotte stoten uit te halen... mja al bij al den dag was egt muug lache!! en diegene die verbrand zijn: veel sterkte en voel me jullie mee want heb er ook van :p
Onderwerp: Re: verslag race wars do mei 01, 2008 5:13 pm
nope wel jammer want we zijn er voorbij gereden dusjha het had wel grappig geweest allez het is zowiezo al grappig e da er 2 leden van dezelfde club op elkander rijde
Gast Gast
Onderwerp: Re: verslag race wars vr mei 02, 2008 10:23 am
haha... mja wete da kan bij ons ook gebeuren eh... mja jammer da er gen foto's van zen... was er veel aan die auto's aan??
nee ik denk juist wat bumperschade maarja da kan even goed bij ons gebeuren
Gast Gast
Onderwerp: Re: verslag race wars zo mei 04, 2008 1:57 am
Een of ander kieken was is efkes alles gaan dichtstampen naar t schijnt, en is er vandoor gegaan,wss als hem da accident heeft zien gebeuren. Ma kvondt ok echt de moeite. grtz cavio
Gast Gast
Onderwerp: Re: verslag race wars vr mei 09, 2008 12:10 am
voor al de gene die mee de hitte hebbe doorstaan merci nen beker winne is 1 maar hem kunne gon hale en meebrenge is 2 he dus hij is ook een klein beetje van jullie.en dan nog is bedankt aan onze wichel voor den auto naar daar te brenge en trg ondanks de velg shit happens das al 1 velg minder dees week om te kuizen grtz
Onderwerp: Re: verslag race wars ma mei 26, 2008 2:26 pm
Kan er iemand mij verder helpen met het volgende? Kent er iemand van jullie de eigenaar van de witte Chrysler 300C die ik gezien heb op de Racewars? hij had volgende nummerplaat YJC 468. Een collega van mij gaat binnenkort trouwen en is op zoek naar een witte Chrysler 300C. Nu vind je wel genoeg stretchlimo's van de 300C maar niet de korte versie in het wit. Dus moest je deze persoon kennen, gelieve contact op te nemen met ph8hasjwee@gmail.com