Onderwerp: Re: verslag sunparks ma mei 19, 2008 11:41 am
sunparks was echt een bangelijk weekend! het park zelf was mss echt nix te doen, mja plezier maak je zelf eh. da zal wel te zien zijn aan de filmkes die dak op de moment op youtube ben aant zetten ze zulle zo snel mogelijk op de forum, site, youtube, netlog.... staan. eh tommeke
Laatst aangepast door TraxX op ma mei 19, 2008 3:52 pm; in totaal 9 keer bewerkt
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: verslag sunparks ma mei 19, 2008 1:57 pm
twas echt een lekker weekendje alleen jammer dat er niet veel te doen was en jammer dat het nachtspel niet door kon gaan moja we hebbe toch nog goe gelache e Tommeke :!lol:
Gast Gast
Onderwerp: Re: verslag sunparks ma mei 19, 2008 5:28 pm
twas echt een zalig weekendje kheb me bangelijk geamuseerd twas idd jammer dat er weinig te doen was int park zelf maar we er toch het beste van kunnen maken
voor mij wast voor herhaling vatbaar hetzij wel op een andere locatie
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: verslag sunparks ma mei 19, 2008 5:46 pm
jha da weekendje was goe kheb me der goe geamuseert alleen spijtig da der weinig te doen was hé
mor tis eig ver herhaling vatbaar mor dan ergens anders hé
grtz wim
Gast Gast
Onderwerp: Re: verslag sunparks ma mei 19, 2008 6:51 pm
Goed geamuseerd dankzij het volk dat er rondliep
Ik spreek voor mij en die van mij :p
Het park op zichzelf was minder maarja het is geen centerparks hé
Gast Gast
Onderwerp: Re: verslag sunparks di mei 20, 2008 12:02 am
tja mar voor ne centerparcs was je het dubbele kwijtgespeeld.. al by al een leuk weekendje gehad..
Gast Gast
Onderwerp: Re: verslag sunparks di mei 20, 2008 7:39 pm
voor mij was het zeker en vast een geslaagd weekendje. enkel spijtig van het weer, maarja...
AkirA Super Lid
Aantal berichten : 162 Leeftijd : 34 Registration date : 09-02-07
Onderwerp: Re: verslag sunparks di mei 20, 2008 8:31 pm
ik vondt het ook een zeer geslaagt weekend en da nachtspel er komen nog wel weekendjes he want zag dat zeker zitten het weer was wel ni zo goe maja da kunde nooit weten he
Gast Gast
Onderwerp: Re: verslag sunparks di mei 20, 2008 10:17 pm
het weer was idd ni zo goe maar dit heeft echter geen effect gehad op de sfeer vind ik
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: verslag sunparks wo mei 21, 2008 1:15 am
ik heb by aankomst nogmaals 50 euro moeten betalen omdat die bungalows dicht by elkaar moesten liggen en dit hadden ze niet op de rekening gezet die zee mij mailden dit was ong 3 euro per persoon daarom zou ik iedereen die dit nog niet betaald heeft willen vragen om mij zo snel mogelijk deze 3 euro te betalen
alvast bedankt
Gast Gast
Onderwerp: Re: verslag sunparks wo mei 21, 2008 12:09 pm
kvon het een geslaagt weekend alleen op bepaalde momenten (ZATERDAG) was de sfeer ver te zoeken... mja...
Gast Gast
Onderwerp: Re: verslag sunparks wo mei 21, 2008 12:16 pm
wa ik ook jammer vind da er nen helen hoop vertrokken is naar huis zonder iets te komen zeggen of sturen... da was te veel moeite fwa?? mja...
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: verslag sunparks vr mei 23, 2008 4:31 pm
pfff... we gaan er hier ni verder op ingaan!!! ...
Grtz TraxX...
Gast Gast
Onderwerp: Re: verslag sunparks vr mei 23, 2008 4:38 pm
ik wil meedoen met ... in te tippen
Dat lijkt me wel tof ............
lalalala ............
Shane ge weet goed genoeg wat er bedoeld is ;-) ik wil me niet bemoeien maar anders moet ge da gewoon op de clubavond is vragen hé maatje :-) Puntje bij paaltje ... (leuk ) ... Het was een gezellig weekend ;-)
Gast Gast
Onderwerp: Re: verslag sunparks do mei 29, 2008 12:21 pm
aan nu moet ik het nog gaan vrage ofwa???
Gast Gast
Onderwerp: Re: verslag sunparks do mei 29, 2008 1:24 pm
Tjah gij zijt de enige die blijkbaar ni kan volge ... :-)
Maar goed ... ik heb der niks mee te maken en houd me er buiten. Belangrijkste is dat het een tof weekend was en we zalig gelachen hebben ;-)