Onderwerp: Re: 2 jaar A.D.T. do okt 16, 2008 8:20 pm
ja wete er gaan al wel een deel mee daarna zene ikke en traxx en vrienden wss angel en zijn vrienden wss peggy en partner benny wichel en vroenden mss peter en partner
dus das toch al wa volk he alle vindt ik he
Gast Gast
Onderwerp: Re: 2 jaar A.D.T. do okt 16, 2008 11:49 pm
wat is er nu eigenlijk concreet afgesproken??
AkirA Super Lid
Aantal berichten : 162 Leeftijd : 34 Registration date : 09-02-07
we spreken af aan dden bowling op de noorderlaan om 22 u en daarna gaan we naar de copa cabana de personen dat nog willen da was er afgesproken maar moet het optijd weten want ja voor de banen vanst te leggen he en dit is op 1-11-08
grtz
AkirA Super Lid
Onderwerp: Re: 2 jaar A.D.T. zo okt 19, 2008 9:17 pm
jha ok cv ik zal alvast banen vastleggen voor 30-tal personen ;-) kzal erbij zeggen dat dit +/- is :-) en dan zal ik ineens de prijs ook doorspelen want het ons gaat kosten (voor de geintresserden hé)
grtzz Wichel
AkirA Super Lid
Onderwerp: Re: 2 jaar A.D.T. di okt 21, 2008 1:45 pm
ja das goe
Gast Gast
Onderwerp: Re: 2 jaar A.D.T. za nov 01, 2008 3:06 pm
Vanavond is het zover dan is het de heuse verjaardag van ADT het beloofd een avond vol plezier te worden
Hierbij wil ik ook het vorige bestuur bedanken voor hun inzet ook wil ik alle leden bedanken voor het vertrouwen en leuke tijd samen
en natuurlijk mogen we ons feestbestuur niet vergeten die hun schouders eronder hebben gezet om een leuke avond in elkaar te steken om het 2jarig bestaan van ADT te vieren
Hopelijk mogen we samen nog vele leuke momenten meemaken
gr night devil
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07