Onderwerp: International Tuning Salon 2008 wo sep 24, 2008 8:10 pm
zoals ieder jaar gaan we dit jaar weer naar het International Tuning Salon in de nekkerhallen in Mechelen. wij gaan op zondag 09 november 2008 zoals gewoon spreke we af op de rozemaai tussen 09u00 en 09u30 dus degeni die niet kunnen aub een goei reden. desnoods in pm ofdergelijke voor al de gene die kunnen ook iet laten weten aub dan weten we met hoevelen we zijn.
mvg Wichel
al aanwezig:
Wichel Night Devil TraxX en Akira den Gino Petroshky Greg Angel ...
Laatst aangepast door Wichel op vr okt 03, 2008 9:24 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: International Tuning Salon 2008 wo sep 24, 2008 8:27 pm
ik ben aanwezig heb een dag verlof genomen
gr night devil
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: International Tuning Salon 2008 zo sep 28, 2008 8:46 pm
Want die beurs heeft precies iets te maken met dat heele auto tuning verandering gedoe waar de jeugd nu met rond rijd. Kzou dat ook wel willen maar ja staat dat mij wel? Je weet ik ben heel verlegen en stil persoon. En dan zou ik met zo'n mooie wagen rond rijden Ogh dat zou leuk zijn. Mensen zouden nog al zien dan, Ogh stel je eens voor...
Dus als iemand mij zou willen helpen dat zou ik zeer tof vinden.
Dank u
Angel
Gast Gast
Onderwerp: Re: International Tuning Salon 2008 ma sep 29, 2008 11:05 am
................
Wa hebt gij gezope maat !!!
MAar ja daar zullen wel enigszins leuke jongens voor jou aanwezig zijn angel.
Ik gon der probere bj zijn natuurlijk eh
Greetz
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: International Tuning Salon 2008 ma sep 29, 2008 1:20 pm
jha se Angel'ke dan moet jij dat eens uitzoeke e door misschien mee te gaan maarjha wete heb jij dat budget dan wel? want jha dan weet je toch dat je ook minder zult moeten drinke e
Gast Gast
Onderwerp: Re: International Tuning Salon 2008 ma sep 29, 2008 9:32 pm
ik ga ook mee grtjs
Angel Xtreem Lid
Aantal berichten : 186 Leeftijd : 41 Registration date : 21-05-07
Onderwerp: Re: International Tuning Salon 2008 ma sep 29, 2008 9:46 pm
hé hé dat was een beginende vraag over dien tuning gedoe hé Weet ik nu veel dat ze dat op auto's doen hé Ik heb al iets gedaan ik heb al een sticker op mijn wagen. Dat Is toch mooi en tuning zoals jullie dat noemen. Ik ben ook wel mee met die jeugd zenne...Yo yo wat is het er mee? En dat is Jiggy en zo... Jo Jo en zo je ziet maar hé ik kan nog mee met jullie gaan hé.
Angel
Wichel *V.I.P*
Onderwerp: Re: International Tuning Salon 2008 di sep 30, 2008 10:49 pm
echt das zeer tof van jullie dat ik mee mag. Wauw een echte tuning club in actie zien heb ik altijd al van gedroomt.
Gast Gast
Onderwerp: Re: International Tuning Salon 2008 wo okt 01, 2008 9:50 am
haaaaahahahahahahah
...
te zot its jiggy jow! :p
Gast Gast
Onderwerp: Re: International Tuning Salon 2008 do okt 02, 2008 8:37 pm
Angel schreef:
hé hé dat was een beginende vraag over dien tuning gedoe hé Weet ik nu veel dat ze dat op auto's doen hé Ik heb al iets gedaan ik heb al een sticker op mijn wagen. Dat Is toch mooi en tuning zoals jullie dat noemen. Angel
Normaal gezien staat Cruysberghs-tuning daar elk jaar met een stand. Dus heb je vragen in verband met het tunen van je wagen, kan je ze steeds aan hen stellen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: International Tuning Salon 2008 vr okt 03, 2008 9:57 am
General-Shaver schreef:
Angel schreef:
hé hé dat was een beginende vraag over dien tuning gedoe hé Weet ik nu veel dat ze dat op auto's doen hé Ik heb al iets gedaan ik heb al een sticker op mijn wagen. Dat Is toch mooi en tuning zoals jullie dat noemen. Angel
Normaal gezien staat Cruysberghs-tuning daar elk jaar met een stand. Dus heb je vragen in verband met het tunen van je wagen, kan je ze steeds aan hen stellen.
hahahahaha ok dan :p tommeke nu weet ge wor ge moet gaan eh man
Angel Xtreem Lid
Aantal berichten : 186 Leeftijd : 41 Registration date : 21-05-07
Onderwerp: Re: International Tuning Salon 2008 vr okt 03, 2008 8:11 pm
Dank u liefhebbende auto eigennaars, Jullie laten mij al meegaan, en nu helpen jullie mee ook met het zoeken van de juiste mensen. Wauw de jeugd van tegenwoordig is echt wel Positief. Echt het raakt mij echt.
Angel
Wichel *V.I.P*