Ik heb een verhaal te vertellen, het is een leuk verhaal vol met spanning, actie en ja ook een beetje romantiek zelfs. Voor tuning bedoel ik hé. Vandaag ben ik met Mike naar een tuning winkel gegaan voor wat inkopen te doen. Het was daar zeer leuk, we gingen zelfs met een glimlach op ons gezicht naar binnen. Ogh wat was het daar toch mooi al die fijne tuning produkten. We graakte bijna niet uit onze keuze, al geluk was er daar een vriendelijk dame wel zullen ze Linda noemen. Ze zag dat ik iets nodig had want ze lachte naam mij ik zag dat een ik zette meteen mijn beste angel charmeur blik op. We babbelde en lachte even het ging goed. Maar aan alle leuke dingen moet een einde komen hé Ik gaf je mijn nummer voor als ze nog wat prettige tuning stukken binnen kreeg dat zij mij altijd wel mag bellen. We hebben afscheid genomen van elkaar en ik e Mike gingen naar buiten. Maar O nee wie zien we daar ineens verschijnen! Onze vijand de politie we worden bezien als de rebelse jeugd die maar niet wilt leren. We warren in de fout we stond op het voetpad maar wij als tuning mannen dachten het bezoekje duurt maar even. Mike wordt gedwongen om zijn papieren van zijn wagen te geven. Hij doet dat de politie man bekijkt ze een zegt "is hij zo gekeurd" Maar natuurlijk zegt Mike, agh zo zegt de politie man De wagen lijkt verlaagt te zijn meneer, wat? deze wagen maar nee. Dat lijkt zo ik heb maar ander velgen gestoken meneer. Oja nu zie ik het zegt de politie man dat dat door die zijstukjes daarom lijkt jij zo laag. Ik bekijk die politie man zo van? En ik zeg in mijn eigen weet jij eingelijk wel iets van Tuning want als je nog geen verlaagde wagen herkent weet je verder ook niets van Tuning af hé. Het geeft ons de raad van elke keer dat we iets veranderen aan de wagen we even langs de control moeten gaan. Yeah Right! We stapte samen lachten in de wagen zo'n loempe Politie man kom je niet vaak tegen hé? Dit was mijn verhaal, en wat is nu het moraal van het verhaal de Politie kent niets van Tuning!!
Angel
Gast Gast
Onderwerp: Re: Een dagje uit zo okt 05, 2008 3:00 am
hahahaha
Gast Gast
Onderwerp: Re: Een dagje uit zo okt 05, 2008 4:16 pm
haha de waarheid :D
gr night devil
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: Een dagje uit ma okt 06, 2008 11:22 pm
Jongens jongens ja ik ben nog vrijgezel maar dat wil nu ni zeggen dat jullie voor mij moeten vechten onder elkaar hé. Ik ben ni zo, ik hou van meisjes. Sorry
Angel
Gast Gast
Onderwerp: Re: Een dagje uit di okt 07, 2008 11:54 am
Spijtig ik kende nu juist een jongen die wat hulp nodig had ...
Sorry bertje
Gast Gast
Onderwerp: Re: Een dagje uit di okt 07, 2008 7:36 pm
Petroshky schreef:
Spijtig ik kende nu juist een jongen die wat hulp nodig had ...
Sorry bertje
denk dat gij meer hulp nodig hebt dan ik ze... ik kan het en er is bewijs van
Gast Gast
Onderwerp: Re: Een dagje uit wo okt 08, 2008 9:32 am
rofl eerst zien dat kindje geen halve neger is eh bertje
En wie zegt da ik ni kan :p
greetz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Een dagje uit do okt 09, 2008 12:45 am
Petroshky schreef:
rofl eerst zien dat kindje geen halve neger is eh bertje
En wie zegt da ik ni kan :p