Onderwerp: Re: verslag 2 jaar ADT zo nov 02, 2008 12:56 pm
hey ik vondt het een zeer geslaagde avond alleen op dedn bowling had ik wat meer sfeer verwacht maja wete ik heb mij go egeamuzeert en ik hoop de leden ook een beetje want ja het was de 1 x dat het feestbestuur iets organiseerded en ja achteraf was ook wel leuk maja spijtig dat sommige niet verder zijn gegraakt dan de inkomhal omdat er maatje van ons geen 18 was vondt het zeer stom want hij werd deze maand 18 maja we hebben ons nog goe geamuzeert aant hamburgerkraampje he hahaha
grtz akira
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: verslag 2 jaar ADT zo nov 02, 2008 2:20 pm
jha het was idd een leuke avond goe gedaan van het feestbestuur volgende keer beter en jha zo leert men bij hé moja we hebben ons zeker en vast geamuseerd en jha dat was idd wel rot dat die niet binnen mocht moja volgende keer ergens henne waar ie wel binnen mag e moja zeker voor herhaling vatbaar
grtzz Wichel
Angel Xtreem Lid
Aantal berichten : 186 Leeftijd : 41 Registration date : 21-05-07
Onderwerp: Re: verslag 2 jaar ADT zo nov 02, 2008 11:06 pm
Het was zeker en geslaagde avond vond ik. Ik heb mij zeer goed geamuzeert met iedereen, den bowling was goed en de Copa was ook goed. Ik vond het ook spijtig dat 1 persoon niet binnen mogt. Maar de volgende keer mag hij wel binnen. Ik heb zelfs de Wichel zien feesten en maat je kunt er wat van. En proficat met u nieuw vriending hé hé maat. En nogmaals thanks Wichel dat ik mee naar huis heb mogen rijden. Wil jij eens weggaan en je hebt een BOBje nodig bel maar hé Jij hebt dat voor mij gedaan nu ik voor u hé
Angel
Gast Gast
Onderwerp: Re: verslag 2 jaar ADT ma nov 03, 2008 11:52 am
in naam van het bestuur wil ik iedereen bedanken die aanwezig was. Ook het feestbestuur krijgt nen dikke proficiat.
twas echt ne zalige avond en goed in elkaar gestoken, jammer van die ene persoon. Maar das idd een leske da we bijgeleerd hebben. Maar we hebben ons idd goe geamuseerd aant hamburgerkraam
al bij al heeft iedereen zich goed geamuseerd volgens mij en dus zeker voor herhaling vatbaar.
dus aan iedereen BEDANKT
gr night devil
Wichel *V.I.P*
Onderwerp: Re: verslag 2 jaar ADT ma nov 03, 2008 7:13 pm
Angel schreef:
Het was zeker en geslaagde avond vond ik. Ik heb mij zeer goed geamuzeert met iedereen, den bowling was goed en de Copa was ook goed. Ik vond het ook spijtig dat 1 persoon niet binnen mogt. Maar de volgende keer mag hij wel binnen. Ik heb zelfs de Wichel zien feesten en maat je kunt er wat van. En proficat met u nieuw vriending hé hé maat. En nogmaals thanks Wichel dat ik mee naar huis heb mogen rijden. Wil jij eens weggaan en je hebt een BOBje nodig bel maar hé Jij hebt dat voor mij gedaan nu ik voor u hé
Angel
jha echt e moja toen was ek nog nuchter e ak zat zen go da veeeel beter moja en de mini is ook goe gekeurt e ask Angel'ke
grtzz Wichel
Angel Xtreem Lid
Aantal berichten : 186 Leeftijd : 41 Registration date : 21-05-07
Onderwerp: Re: verslag 2 jaar ADT di nov 04, 2008 8:36 pm
hello Boys and Girls,
Its me Sandra Dee
Look at me I`m Sandra Dee Lousy with virginity Won`t go to bed till I`m legally wed I can`t I`m Sandra Dee Watch it! Ya I`m Doris Day I was not brought up that way Won`t come across even Rock Hudson lost His heart to Doris Day I don`t drink I swear I don`t rat my hair I get ill from one cigarette Keep your filthy paws off my silky drawers Would you pull that crap with Annette? As for you Troy Donahue I know what you wanna do You`ve got your crust I`m no object of lust I`m just plain Sandra Dee Elvis, Elvis, let me beLook at me, there has to be Something more than what they see Ow so pure So scared and unsure Appon that Sandra dee
Sandy you’re a star and you Don’t know what you must do Hold your head high Take a deep breath in sight
Good bye to Sandra dee
Sandy
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: verslag 2 jaar ADT do nov 06, 2008 7:09 pm
Angel schreef:
Angel
elaba maatke dan heb ik nog een bobke tegoed van u eh
Gast Gast
Onderwerp: Re: verslag 2 jaar ADT do nov 06, 2008 8:17 pm
:d
gij telt nimeer mee
das te lang verleden tijd om door tommeke herinnerd te worde
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: verslag 2 jaar ADT ma nov 10, 2008 7:58 pm
Ik rij ni rond een Soccer Mom auto hé! Liefst iets spotief en waar je u niet elke keer moet bukken warrneer er iemand voorbij rij want dien kan u wel eens kenne hé. Zo iets ni hé
Angel
Wichel *V.I.P*