Onderwerp: Kerstmarkt! 2008 zo dec 21, 2008 2:53 pm
amaai men voete kheb mij gisteren echt bangelijk goe geamuzeerd! zoals ik de wichel het gisteren veel heb horen zeggen, feestbestuur heeft da bangelijk goe gedaan, 10 op 10!!! zeker voor herhaling vatbaar alleen spijtig dat we niet met zoveel waren en dat er veel hadden gezegt dat ze mee gingen en dan uiteindelijk da wij dan nog moeten bellen om te horen dat ze niet komen! mja da heeft zeker onze sfeer ni verpest khoop dat de fototjes snel de forum zullen vinden
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: Kerstmarkt! 2008 zo dec 21, 2008 3:07 pm
hahahaha was muug plat gon pffff ik kon ni meer opt einde moja das pas arg a ge buite komt a ge wa op hebt e moja twas echt super gegaan gistere echt waar dank aan het Party Crew next time terug en beter (oo das juist het kan ni beter als gistere ) nja kzal probere e Traxx ben net wakker
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: Kerstmarkt! 2008 zo dec 21, 2008 4:20 pm
dank u voor de complimenten aan het feestbestuur we hebben ons best gedaan . echt was een zeer geslaagde avond pff was zat ni normaal was blij dak naart toilet kon gaan aan de rooseveldt want voelde mij wel benadeeld tegen over de manne als enig vrouw weer een pluim voor mijn eigen zene als deze activiteiten vant feestbestuur uit komen er zeker nog veel meer wees maar gerust !!!!
TraxX Admin
Onderwerp: Re: Kerstmarkt! 2008 ma dec 22, 2008 9:01 pm
gvd leer toch eens met punten en komma's schrijven. of doe een beetje de moeite om dien enterknop in te drukken kben hier een half uur bezig tege dak da heb gelezen... nog wa zattekes ofwa
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: Kerstmarkt! 2008 ma dec 22, 2008 9:24 pm
jha se TraxX ni iedereen is zo snel nuchter gelijk gij e moja se en anders moete zo mo es nen cursus make hé
Gast Gast
Onderwerp: Re: Kerstmarkt! 2008 di dec 23, 2008 1:15 am
jaja ik heb me goe geamuseerd was zeer geslaagd,alleen zoals den traxx hier boven zei spijtig dat er zo weing volk was 5 man van de club is veel te weinig dus in het vervolg iets meer inspannig om toch te komen
AkirA Super Lid
Aantal berichten : 162 Leeftijd : 34 Registration date : 09-02-07
Onderwerp: Re: Kerstmarkt! 2008 di dec 23, 2008 8:13 pm
Het was zeker een goede avond leuke sfeer ook al was het een kleine groep. Toch heeft die groep laten zien dat we er toch nog tegen kunnen. D volgende keer zal niet lang op zich laten wachten zenne... Ik weet nog genoeg leuke dinges te doen in't stad zenne. Maar dat bezoekje aan de vuile was daar komt nog een vervolg op zenne.
Angel
TraxX Admin