da weet ik ni da staat nergens op de site op dusjha kzou altijd een extra centje meenemen als ik van jullie was maar ik moet nog eerst langs de bank want ik kan geen betaling online doen met mijn f**** bankkaart
kej petruske kheb er rekening mee gehouden en heb uiteindelijk 4 tickets weten te bemachtigen (euhm vandeweek was het niet gelukt opda k geen online betalingen kan uitvoeren met mijn debetkaart
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
ik heb plaatsen gereserveerd hier volgt het mailtje
BELANGRIJK BERICHT AAN DEGENE DIE MEEGAAN ik heb plaatsen voor Maxineke, Ducky, Angel, en iemand extra mss mezelf of iemand anders
prijs als je binnenrijdt is 15 euro voor de bestuurder,15 euro voor 1 bijrijder,en 23 euro voor bijkomende passagier.
3 personen in de wagen is dus 15 + 15 + 23
jullie staan op de lijst,maar dat is nog geen garantie op entree..
gewoon op tijd komen
groeten
Cult
je betaald per persoon 15 (voor de 2 per wagen per extra persoon 23 euro maar van 2 mensen heb ik al 23eur dus die 2 kunnen alvast een extra persoon meebrengen (blijkbaar moest je daar de tickets ter plekke kope hiervoor mijn verontschuldigingen aan Maxineke en Ducky die al betaald hebben de som van 23eur
heb juist bericht gekregen dat er al veel meer dan 500 auto's staan ingeschreven dus de boodschap is hééél vroeg vertrekken of we zijn er ni bij zeg wichel heb je aan cult ook de auto's en nr.platen doorgegeven
Wichel *V.I.P*
ik heb plaatsen gereserveerd hier volgt het mailtje
BELANGRIJK BERICHT AAN DEGENE DIE MEEGAAN ik heb plaatsen voor Maxineke, Ducky, Angel, en iemand extra mss mezelf of iemand anders
prijs als je binnenrijdt is 15 euro voor de bestuurder,15 euro voor 1 bijrijder,en 23 euro voor bijkomende passagier.
3 personen in de wagen is dus 15 + 15 + 23
jullie staan op de lijst,maar dat is nog geen garantie op entree..
gewoon op tijd komen
groeten
Cult
je betaald per persoon 15 (voor de 2 per wagen per extra persoon 23 euro maar van 2 mensen heb ik al 23eur dus die 2 kunnen alvast een extra persoon meebrengen (blijkbaar moest je daar de tickets ter plekke kope hiervoor mijn verontschuldigingen aan Maxineke en Ducky die al betaald hebben de som van 23eur
Yu kerels euhm degene die meegingen zijn al doorgemailt naar de cult dus maw Wichel Maxineke Ducky Angel
dus deze personen Wichel, Maxineke en Angel zouden 15eur aan Ducky moeten geven opdat die dan de tickets daar ZO VROEG mogelijk kan gaan halen aan de kassa opdat je de tickets voor binnen TE RIJDEN daar aan de kassa moet kopen.
Dus dan blijven er 2 bezoekers tickets over bij mij te kopen ik heb er al 1 voor Ducky zijn vriendin en 1 voor Kimmeke dus blijven er 2 over voor degene die nog meewillen maar als passagier dan. deze tickets zijn 23 eur
alé voor die 15euro t had toch tof geweest met 3 pugs
Gast Gast
Onderwerp: Re: Cars & Coasters 31 05 09 di mei 05, 2009 6:08 pm
ale ik zal proberen om mee te gaan
grz Don
Gast Gast
Onderwerp: Re: Cars & Coasters 31 05 09 di mei 12, 2009 7:40 pm
ik kan mee gon dus als den timmy nog een ticket wilt versieren vor mijne wagen dan kan ik mee op bobbiaanland ik geef da geld den dag zelf wel ok
grz Don
Gast Gast
Onderwerp: Re: Cars & Coasters 31 05 09 di mei 12, 2009 8:01 pm
ja sms dan dezelfde dag nog ne keer want er kan altijd wel eens iets tussen komen hé maar wij staan er om 8u voor de tickets dus effe door smssen hoeveel personen en klaar is kees
Wichel *V.I.P*
Onderwerp: Re: Cars & Coasters 31 05 09 zo mei 31, 2009 9:44 pm
Kimmeke schreef:
ja idd ma ni meer zo nat te worde als vandaag ze m'n klere zenn nog nat;):d;)
ALLEZ KOM NA da was et plezantste van EEEEEEL den dag lol moja was echt geslaagde dag srr veu degene die er ni bij ware mo die emme wa gemist zene de sfeer was echt spr goe lekker weertje en jha ZOTTE KUREN E :p
Gast Gast
Onderwerp: Re: Cars & Coasters 31 05 09 ma jun 01, 2009 2:01 am
ja zeker heel goed weer goede sfeer zat er heel goed in en wichel wat moet ik verstaan onder die kuren