Onderwerp: Waasland Tuning Day 10 mei zo mei 03, 2009 1:07 pm
yuup mannekes we gon gelijk vlede jaor naar waasland tuning day in sint niklaas dit is op 10 mei der is weeral een graits pak frit me stoofvlees voor elke chauffeur nu ik weet nog geen toegangsprijzen en wat uur dit begint ik denk wel dat dit weederom om 9u begint maar als we nu gewoon afspreke rond 10 - 11 uur op de rozemaai?? grtzz Wichel
Laatst aangepast door Wichel op ma mei 04, 2009 2:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Waasland Tuning Day 10 mei zo mei 03, 2009 4:20 pm
ik kan jammer genoeg ni meegaan kmoet werken da weekend
gr night devil
Angel Xtreem Lid
Aantal berichten : 186 Leeftijd : 41 Registration date : 21-05-07
Onderwerp: Re: Waasland Tuning Day 10 mei zo mei 03, 2009 5:53 pm
Ik ga mee. Allé benny das wel spijtig mijne maat ni op de meeting hebben. De volgende dan hé
Angel
Gast Gast
Onderwerp: Re: Waasland Tuning Day 10 mei zo mei 03, 2009 6:55 pm
ik gon ook mee ale ik zal proberen he
grz Don
Laatst aangepast door Don op di mei 05, 2009 6:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Waasland Tuning Day 10 mei zo mei 03, 2009 7:17 pm
ok dan als ik de auto heb ga ik ook mee
Gast Gast
Onderwerp: Re: Waasland Tuning Day 10 mei zo mei 03, 2009 8:53 pm
sorry maatke ik sta da weekend met de nacht en aangezien ik het weekend erop verlof heb voor den trouw van mn broer kank het ni maken om verlof te pakken
gr night devil
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: Waasland Tuning Day 10 mei di mei 05, 2009 10:48 pm
Allé tommy ik heb de zaterdag ook ne trouw en ik zal er de zondag als ne zombie bij lopen. Tja de perfecte manier om terug op positieve te komen vind ik.
Angel
maes_cool Good User
Aantal berichten : 38 Leeftijd : 39 Registration date : 08-07-07
Onderwerp: Re: Waasland Tuning Day 10 mei za mei 09, 2009 12:31 am
ge ga toch ni nor de zelfde trouw als ik zeker nee gij ze da gewoon he da laat feeste ik zen da ni meer gewoon op da punt zen ne kik al nen ouwe zak [/img]
Gast Gast
Onderwerp: Re: Waasland Tuning Day 10 mei za mei 09, 2009 11:21 am
vorig jaar zijn we wel wa langer gebleven hé vergeten we zijn nog gebleven tot de prijsuitreiking en t was fantastis weer toen dus ik en timmy vertrekken om 9u en houden plaats voor juliie tot morgen grtjs
Gast Gast
Onderwerp: Re: Waasland Tuning Day 10 mei za mei 09, 2009 7:27 pm
waarom kan iedereen nu ni gewoon om 10u vertrekken das toch plezanter voor iedereen als we samen vertrekken.
maar ja das mijn mening he
gr night devil
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: Waasland Tuning Day 10 mei za mei 09, 2009 7:49 pm
night devil schreef:
waarom kan iedereen nu ni gewoon om 10u vertrekken das toch plezanter voor iedereen als we samen vertrekken.
maar ja das mijn mening he
gr night devil
idd hier sluit ik mij bijaan
grtzz Wichel
Gast Gast
Onderwerp: Re: Waasland Tuning Day 10 mei za mei 09, 2009 8:10 pm
ja da vindt ik ook iedereen in club verband is toch veel beter
grz jim
Gast Gast
Onderwerp: Re: Waasland Tuning Day 10 mei za mei 09, 2009 11:44 pm
aangezien da we vorig jaar om 9u zijn gegaan en t al begon druk te worden ben ik zeker dat dit jaar ook zo zal zijn vertrek ook liever samen maar vind 10u te laat sorry hé manne maar had dit al tegen traxx vermeld en die vond dit ni erg grtjs tot morgen
Gast Gast
Onderwerp: Re: Waasland Tuning Day 10 mei zo mei 10, 2009 4:34 pm
awel t was een goei meeting heel goe weer en vele beertjes gevangen op de foor en voor de rest potdoof van al die muziek die door elkaar ging maar t was zeker ni slecht spijtig da je er ni bij waart sarah maar beterschap hé grtjs
Wichel *V.I.P*
Onderwerp: Re: Waasland Tuning Day 10 mei zo mei 10, 2009 5:11 pm
jha jha dit was een geslaagde meeting veel zon => WARMTE maar lekkere sfeer en zoals ieder jaar waren de fritjes (bediening e Angel) spr moja wemme os geamuseerd en maar paar wagens van de club hebben veel aandacht gehad lol
grtzz Wichel
Gast Gast
Onderwerp: Re: Waasland Tuning Day 10 mei zo mei 10, 2009 8:08 pm
ja het was geslaagd en ik heb 3 eendjes mee naar huis dusja het was leuk vooral het weer was een pluspunt
AkirA Super Lid
Aantal berichten : 162 Leeftijd : 34 Registration date : 09-02-07
Onderwerp: Re: Waasland Tuning Day 10 mei ma mei 11, 2009 10:17 am
ja mensen sorry dat we niet zijn meegegaan maar mijn gezondheid gaat voor volgende keer gaan we zeker mee ben blij dat jullie je hebben geamuzeert hehe grtz
Wichel *V.I.P*
Onderwerp: Re: Waasland Tuning Day 10 mei ma mei 11, 2009 11:01 am
jha jha der hebbe der zelfs paar visiteurs naar den TraxX gevraagt is die dan ZOOOOO bekend
grtzz Wichel
Gast Gast
Onderwerp: Re: Waasland Tuning Day 10 mei ma mei 11, 2009 3:58 pm
@wichel: iedereen kent den traxx
@maximmeke: uiteindelijk of je nu om 9 of om 10 u vertrekt speelt ni veel rol da uurke ga het ni maken ze kvind enkel als je in een club zit en de LEDEN beslissen om om 10u te vertrekken, da heel de club om 10u vertrekt en ni enkelen om 9u en de rest om 10u want dan krijg je wanorde. En persoonlijk vind ik da ni getuigd van respect tegenover je club en de leden. Maar ja das mijn mening he
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: Waasland Tuning Day 10 mei ma mei 11, 2009 9:48 pm
pardon tegen dat de club er was was het marktplein haast vol dus al goe dat we plaats hadden gehouden en dat we dus wel vroeg waren vertrokken met bobbejaanland is er toch ook aan timmy en mij gevraagd voor vroeger te vertrekken da we de kaarten al kunnen kopen en ik vind he dat we ni altijd later moeten vertrekken en als laatste aankomen tenslotte zijn we er uiteindelijk toch allemaal samen hé kunnen we nu toch es een beetje overeenkomen en daarbij had dit al aan traxx vermeld en had toch geen commentaar