Onderwerp: Re: het "tetterd er maar op los" topic vr jun 29, 2007 1:31 pm
ja tristanneke is al terug thuis en doet het goed
Gast Gast
Onderwerp: Re: het "tetterd er maar op los" topic vr jun 29, 2007 2:17 pm
jaja hij is dus trug thuis en doe het heel goe ze moet enkel nog tot zondag anti biotica neme en aerosolle en dan mag em al trug na de creche nu hope dat em wer nix anders oploopt he
grtzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: het "tetterd er maar op los" topic za jul 14, 2007 1:02 am
seg euhm manne... wa is er eigenlijk aan het gebeure me de club?? hier opt forum zit bekan niemand meer en ik heb het gevoel dat heel de club uit elkaar aan het vallen is... explain it to me please!!
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: het "tetterd er maar op los" topic za jul 14, 2007 1:13 am
naar mijn wete nix... ik denk da een paar mensen wat persoonlijke problemen hebben... en tforum tja... en dan ja ff verandering van clubhuis... alle kweet geen andere uitleg kheb het ook al opgemerkt dat iedereen ff wat rustiger is maar da zal mss aant weer liggen eh
Gast Gast
Onderwerp: Re: het "tetterd er maar op los" topic za jul 14, 2007 7:12 pm
vraag mij ook af wat er allemaal aant gebeuren is...
Gast Gast
Onderwerp: Re: het "tetterd er maar op los" topic ma jul 16, 2007 5:31 am
ja als straks iedereen da ffkes woorde heeft me iemand anders deruit stappe e!!! Kunde golle da dan ni als normaal mense uitklappe ofzo ? NEE allemaal olle rug draaie naar de club ik vindt da spijtig.!
Gast Gast
Onderwerp: Re: het "tetterd er maar op los" topic ma jul 16, 2007 3:41 pm
Het kan wss ook aan de peroide liggen. Want ik heb nu verlof (bouw) en ik zit nu veel meer bij mijn vader. En die heeft geen internet of pc, dus ik kan er alleen maar op als ik is bij mijn moeder ben. Dat is dus mijn uitleg. cya
Gast Gast
Onderwerp: Re: het "tetterd er maar op los" topic ma jul 16, 2007 4:13 pm
het gaat ni over op het forum komen e, het gaat over het algemeen...
Gast Gast
Onderwerp: Re: het "tetterd er maar op los" topic ma jul 16, 2007 4:44 pm
ik heb al even gezegd dat ik deze maand unavaible ben , want ik sta in shiften opmen vakantie job en de helft van augustus mss ook omdat mijn kit binnekomt en dak alles erop moet zetten
TraxX Admin
Onderwerp: Re: het "tetterd er maar op los" topic ma jul 16, 2007 5:06 pm
hehe wow mannekes niet iedereen moet een verklaring gaan afleggen waarom ze er ni zijn eh ge zult wel zien da komt allemaal dik in orde met de volgende meetings en clubavonden het enige wak wil vragen mannekes, als ge problemen hebt met iemand van de club of over de club zelf, probeer da dan als volwasse mensen uit te praten en los de verschillen op:D hebde problemen met de club kom dan ff naar mij of denny!!! wij staan open voor comentaar eh mannekes... als jullie mss verbeteringen hebt voor de club staan wij daar zeker voor open... wij zijn ook maar mensen, en samen staan we sterker
Gast Gast
Onderwerp: Re: het "tetterd er maar op los" topic ma jul 16, 2007 7:13 pm
TraxX schreef:
staan wij daar zeker voor open...
Voor alles ? Rrrrr
Gast Gast
Onderwerp: Re: het "tetterd er maar op los" topic ma jul 16, 2007 7:39 pm
mja mor denk wel als er sommige mensen hun gedacht zeggen dan zen der andere mensen wer kwaad en dan begint den ambras wer e sinds die letste ambras e vind ik da de sfeer in de club wel ferm is achteruit aant gaan is zenne sorry dak et zeg e mor vond de sfeer in begin veel leuker en dan tegen over nu als je zo mss iets zegt dan moet je nog oppassen wa je zegt want sinds die ambras zen de meeste soms wel kort af enal en kan der ook ni tegen als mense uit de club stappen da ze dan op de clubavond die helemaal zwart maken vind ik wel zielig sorry dak et zeg e mja dit moest er ff gezegt worden want zat al ff op mijne lever
TraxX Admin
Onderwerp: Re: het "tetterd er maar op los" topic do jul 19, 2007 1:54 pm
waneer is da juist?
Gast Gast
Onderwerp: Re: het "tetterd er maar op los" topic do jul 19, 2007 4:14 pm
Ik geloof dat dat in oktober is....
btw, ist vanavond in t clubhuis of nie ??
grtzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: het "tetterd er maar op los" topic do jul 19, 2007 5:18 pm
nee aan de volklust de straat van b&c verder door rijden
Joew. Gast
Onderwerp: zijn der hier VW-lovers? wo jul 25, 2007 12:55 pm
Dus aan alle VW-lovers die niet alleen gek zijn van het merk maar ook actuele trends willen oppikken (wie niet eigenlijk ?), bezoek zeker s de vernieuwde VWescape website op . Via coole video-reportages krijg je een turbo-injectie van wat hot is vandaag.
Enjoy ! Joew.
da was dus:
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: het "tetterd er maar op los" topic di jul 31, 2007 4:02 pm
hoeveel betaalde eigenlijk die aansluitkabel voor de versterker te voede nja kheb ma een goei 50cm nodig
Gast Gast
Onderwerp: Re: het "tetterd er maar op los" topic wo aug 01, 2007 10:58 am
kunt da apart of in een set kopen e, kunt beter een set kopen dan hedde nog reserve gerief liggen en da kost in auto5 tussen 25 en 40 euro want der zen er verschillende
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: het "tetterd er maar op los" topic wo aug 01, 2007 8:57 pm
aah nja ok thx nja tis mor de versterker komt in de koffer bijna naast men batterij want die lee in de koffer e mja alvast thank you biese
Gast Gast
Onderwerp: Re: het "tetterd er maar op los" topic wo aug 22, 2007 10:19 am
Het is mij opgevallen dat de kim de 2de september verjaart...dat is om 24u feestje tijdens de BBQ !!! Ga je dan nog wel mee naar de meeting de dag erna ??
grtzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: het "tetterd er maar op los" topic ma jan 07, 2008 1:59 am
pfff... ik wil dat het terug goei weer wordt... terug lekker cruisen, meetings doen, terug aan den auto werken ,... i'm getting a little bit depresed now
Gast Gast
Onderwerp: Re: het "tetterd er maar op los" topic ma jan 07, 2008 4:06 pm
MAar jong toch,
Ik zie juist uit men raampje en de zon schijnt vollen bak in men gezicht (ni plezant als ge op een scherm probeert te kijken trouwens)