A.D.T.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A.D.T.

Antwerp Dream Tuning

IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Phenomenom Tuning DAY 6!!!!!!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Wichel
*V.I.P*
*V.I.P*
Wichel

Man
Aantal berichten : 1334
Leeftijd : 37
Registration date : 06-05-07

Character sheet
Wagen: Peugeot 207 X-line 99gr

Phenomenom Tuning DAY 6!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Phenomenom Tuning DAY 6!!!!!!   Phenomenom Tuning DAY 6!!!!!! Icon_minitimezo aug 23, 2009 9:01 pm

Voor de 6de maal op rij gaat Phenomenon Tuning Day door the Diksmuide (industriezone Kaaskerke) en zoals elk jaar beloofd het een MEGA MEET te worden

Wanneer 20 september 2009
Waar industriezone Kaaskerke te Diksmuide voor de GPS Wagenmakerijstraat)
Start 9u Bekers vanaf 17u voorafgegaan door de tombola)
Inkom €10 voor de deelnemers BEZOEKERS GRATIS
GEVULDE GIFTBAG VOOR IEDERE DEELNEMER + GRATIS TOMBOLA TICKET
Per deelnemer wordt 1 euro afgestaan aan het KINDERKANKERFONDS dus 't is voor een MEGA GOED DOEL Hé

Wat is er zoal te doen
STRIPACTS - BIKINI CARWASH - SHOW & SHINE CONTEST - DB DRAG by Deco Carsystems - CLUBGAMES - FOTOSHOOTS MET DE BABES - LIVE RADIO - ... en nog zoveel meer

Wat valt er te winnen
Dit jaar zijn er meer dan 90 SPECIAL cups voorzien, waaronder Top 3 BOS (1e plaats 1m50, 2de plaats 1m20 en 3de plaats 1m) Top 20 SHOW & SHINE - TOP 5 CLEANED - TOP 5 EXTERIOR - TOP 5 INTERIOR - TOP 5 GIRLCAR - ... de volledige lijst zet ik er mettertijd op

TOMBOLA
Dit jaar is er wederom een tombola voorzien voor de deelnemers (iedereen krijgt bij den ingang een gratis tombola ticket) en de prijzen zijn dit jaar ook niet van de poes.. DVD SCHERM, ROOFMOUNTS, KUIPSTOELEN,...

Eten en drinken is zoals elk jaar voorzien tegen TOFFE PRIJZEN (met de crisis moet ge aan alles denken hé)..
Voor de allerkleinsten is er een springkasteel voorzien en kunnen ze zich voor een prikje laten schminken.

Voor deze 6de editie is er nog een SPECIALLEKE VOORZIEN om er de ambiance wat in te brengen (allé die is er elk jaar, maar we gaan voor nog wa extra). Voor de meesten sta ik sinds begin mijn tuningtijd bekend als SHEDEVIL en mijne otto was een MONSTER ewel.. IEDEREEN DIE ZICH DIENE DAG VERKLEED IN MONSTER/DEMON//... of wat dan ook GRIEZELIGS... krijgt van mij oa een gratis consumtie om te beginnen, een foto van zijn/haar wagen in fullcolour door vakfotograaf genomen en een heeeel speciaal meetingstickerke

Plaats reserveren mag zoals elk jaar (er zijn een pak schoon parkings bijgekomen die we mogen benutten dus is handig als je met een bende komt en samen wilt staan).

Allé 'k denk dat alles een beetje gezegd is.. ALLEN AFKOMEN ZOU IK ZEGGEN hé

Phenomenom Tuning DAY 6!!!!!! Zv4iew
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Phenomenom Tuning DAY 6!!!!!!   Phenomenom Tuning DAY 6!!!!!! Icon_minitimezo aug 23, 2009 10:10 pm

ik gon deze meeting mee

grz Don
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Phenomenom Tuning DAY 6!!!!!!   Phenomenom Tuning DAY 6!!!!!! Icon_minitimema aug 24, 2009 12:06 am

ik ook feestje
Angel
Xtreem Lid
Xtreem Lid
Angel

Man
Aantal berichten : 186
Leeftijd : 41
Registration date : 21-05-07

Character sheet
Wagen: Peugeot 206

BerichtOnderwerp: Re: Phenomenom Tuning DAY 6!!!!!!   Phenomenom Tuning DAY 6!!!!!! Icon_minitimezo aug 30, 2009 11:13 pm

ik ga ni mee, sorry
http://www.adtonline.be
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Phenomenom Tuning DAY 6!!!!!!   Phenomenom Tuning DAY 6!!!!!! Icon_minitimema aug 31, 2009 12:08 am

ik ben met die van ons weg die dag
wij zijn dan net 1 jaar samen dus dit kan ik niet maken sorry

gr night devil Twisted Evil
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Phenomenom Tuning DAY 6!!!!!!   Phenomenom Tuning DAY 6!!!!!! Icon_minitime

Phenomenom Tuning DAY 6!!!!!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» LFF Tuning Day 5
» LFF Tuning Day 4
» Streetglowers Tuning Day 5
» 100% Tuning 16-03-08
» Tuning @ Sea

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum