Onderwerp: Beeza'kes Jetta 2 za jan 30, 2010 1:39 am
nog maar eens een opvolger
deze keer is het (hoe kan het ook anders) een VOLKSWAGEN jetta van '91 geworden! bij aankoop had deze net geen 100.000 km gereden.
nu de foto's.
origineel
dan een velgje gepast dat te breed was, dus maar weer verkocht. dit waren 15" 3-delige bbs rs'en
dan maar is verlaagd met de hulp van de Wichel
ondertussen had ik er ook al us-pinkers ingestoken. de laatste verandering waren gele lampen in de voorlichten
ergens volgende week vanachter nog een 1,5cm naar beneden draaien en vanvoor nog 1 cm.
dan lig ik met de bodem op 8cm ongeveer. als ik dan nog zonder problemen in de garage raak is het voor mij in orde
ook moet ik nog iets doen aan de velgen... omdat het nu wat richting old-skool gaat, denk ik dat ik gewoon de stale velgen ga opmaken en er white-whalls op ga zetten...
ik had het nooit gedacht/verwacht maar eindelijk heb ik na een jaar een redelijke vervanger gevonden voor de seat...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Beeza'kes Jetta 2 za jan 30, 2010 1:42 am
knappe opvolger voor de seat maatke
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: Beeza'kes Jetta 2 za jan 30, 2010 1:54 am
night devil schreef:
knappe opvolger voor de seat maatke
gr night devil
merci
maar ik ben in de verste verte nog niet op hetzelfde niveau als ik met de seat had...:
maar deze keer ga ik er proberen los over te gaan!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Beeza'kes Jetta 2 do feb 18, 2010 8:59 pm
toch maar een setje velgen gekocht...
ze moeten nog wel gepolierd worden en nieuwe bandjes erom!
het boordje
nog een random pic op de parking van het werk...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Beeza'kes Jetta 2 do feb 18, 2010 10:32 pm
wel een verschilleke tegenover da golfke
gr night devil
Angel Xtreem Lid
Aantal berichten : 186 Leeftijd : 41 Registration date : 21-05-07
de zondag een uurke voor we hadden afgesproken om naar HOW te vertrekken de jetta vanvoor nog 2 cm lager gelegd en vanachter 1,5 cm. het laagste punt is nu 7cm, maar ik wil tussen de 4 en 5 cm zitten
ondertussen vanvoor de nr-plaat verhangen want ze hing dik in mijne weg
en de reden waarom ik eigenlijk niet lager kan, maar het wel ga doen
weer een setje velgen op het oog, maar nu wel eentje met banden volgend weekend ofzo eens gaan kijken...
embleemloze grill. enkel nog het onderste latje in het zwart zetten
de velgen. enkel weet ik nog niet hoe ik ze ga spuiten... terug in deze kleuren of iets anders? voorstellen altijd welkom!!
en zo moet ik dus de garage in! met de lip op de grond vanaf ik van de helling ben. dus het schuurt wel serieus en met de nieuwe velgen ben ik nog een cm gezakt ongeveer! lip ligt op 4 cm ongeveer en de driehoeken op 6cm...