zeg kheb mss een plotske om te BBQ'en e tis in St-Antonius das zo een voetbalplein aan de waterstraat kga vandeweek es zien en ore wa de KP is dusjha kzal zeker nog iets late wete grtz
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
ey mannekes... we hebben eindelijk een plekske gevonden om te BBQen met dank aan de woody het is 5 min rijden van de carpoolparking rozemaai... dus kunnen de voorbereidingen eindelijk beginnen...
Gast Gast
Onderwerp: Re: BBQ Summer edition Zondag 01/09/2007 za aug 11, 2007 1:54 am
laat op tijd iets wete dan zal ik er zeker zijn
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: BBQ Summer edition Zondag 01/09/2007 zo aug 19, 2007 2:11 am
ff een copietje van de mail die iedereen moet gekregen hebben
Den BBQ ligt dus vast op 01/09/2007...
Deze is te doen in de statiestraat 15, te Ekeren
de prijzen zijn: 15 € per volwassenen. (5 Stukken vlees & groenten a volonté) 10 € per kind (3 Stukken vlees & groenten a volonté) Kinderen worden gerekend tot 12 jaar
om in te schrijven moet je bij mij zijn en dat moet zo snel mogelijk gebeuren.... voor 27-08-2007!!!!! op clubavonden en meetings kan je dat doen, en als je daar echt geen tijd voor hebt dan kan je langst mij thuis komen om daar je in te schrijven... Laat wel op voorhand iets weten natuurlijk
Het is een BBQ van A.D.T. voor A.D.T dus verwachten wij wel dat elk lid hier zeker op aanwezig is om zijn club te steunen! Kan je echt niet aanwezig zijn laat je dit zeker weten… met een gegronde reden… Leden die het niet kunnen opbrengen om iets te laten weten, kan een waarschuwing tot uitsluiting krijgen!!!
de BBQ is er voor de leden en om de clubkast een beetje te spijzen. Dus probeer daarom ook zoveel mogelijk volk mee te nemen. Vrienden, Familie en kennissen zijn allemaal welkom! Mensen die niet voor de BBQ zelf komen zijn altijd welkom om er ene te komen drinken!
Voor de kleintjes onder ons is er zelfs een springkasteel voorzien En voor de grote allerlei spelletjes En DJ is ook voorzien
Voor de leden die nog spullen te koop hebben staan mogen die mee nemen om een kleine rommelmarkt te starten Leden staan op het plein zelf om zijn/haar wagen te showen, Dus je zorgt allemaal voor een propere wagen!
Voor meer info kan je mij altijd contacteren op het emailadres traxx_13@hotmail.com of traxx_13@pandora.be of op het tel.nr: 0497/25.00.21
Plezier verzekerd
Mvg, TraxX A.D.T. Antwerp Dream Tuning
Gast Gast
Onderwerp: Re: BBQ Summer edition Zondag 01/09/2007 zo aug 19, 2007 5:21 pm
Beste, hier Veerle Als ik ergens met kan helpen laat het me dan aub weten! Had aan Andy dit al wel gezegt maar denk dat hij het vergeten te zeggen is. Als je wil kan ik ook macaronisla en aardappelsla maken. Je hoeft het maar te vragen he, ik help graag! Ik wil ook gerust mee doen aan het rommelmarktje, ROMMEL GENOEG :-)!... Groetjes Veerle
Gast Gast
Onderwerp: Re: BBQ Summer edition Zondag 01/09/2007 zo aug 19, 2007 9:15 pm
Die spullen voor da rommelmarktje zijn dat alleen tuning spullen of gewoon alles int algemeen?
Gast Gast
Onderwerp: Re: BBQ Summer edition Zondag 01/09/2007 zo aug 19, 2007 11:59 pm
beste ik kan bv ook koude rijst of koude pasta maken laat maar iest weten voor muziek diqscobar zorg ik voor . hopenlijk is het dan mooie zomerdag .
TraxX Admin
Onderwerp: Re: BBQ Summer edition Zondag 01/09/2007 ma aug 20, 2007 12:13 am
bedankt voor de hulp allemaal we gaan alles nog eens goed bezien en dan als we hulp nodig hebben zullen we het zeker vragen...
Skippy ge moogt u discobar naar ginder meenemen
Pellet_iggo: het is voor alle soorten rommel
Gast Gast
Onderwerp: Re: BBQ Summer edition Zondag 01/09/2007 wo aug 22, 2007 9:07 am
De groentjes zijn al gegeregeld se...ons vader ging wat regelen voor ons...als je transport nodig hebt voor het vlees traxx....ik heb dien dag toch de camionet !!
grtzz
TraxX Admin
Onderwerp: Re: BBQ Summer edition Zondag 01/09/2007 di aug 28, 2007 6:17 pm
ff nog een vraagje... wie ziet da zitten om op den bbq zelf ook nog wa dingen te doen en daarmee bedoel ik: bonnekes, Drank, alles opzetten en afbreken, groentjes en we zoeken nog iemand die mee het vlees wil bakken
AkirA Super Lid
Aantal berichten : 162 Leeftijd : 34 Registration date : 09-02-07
Onderwerp: Re: BBQ Summer edition Zondag 01/09/2007 di aug 28, 2007 9:36 pm
ikke ga al de groentjes doen wete het speciaal 2 dage verlof gepakt dus
Gast Gast
Onderwerp: Re: BBQ Summer edition Zondag 01/09/2007 wo aug 29, 2007 12:36 pm
ik wil wel helpen opstellen omwille ik er toch ook vroeger ben om discobar op te stellen en heb morgen en vrijdag verlof dus als je iets wilt dat ik doe zeg maar heb toch niets aan de hand laat het mij maar weten met vriendelijke groeten
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: BBQ Summer edition Zondag 01/09/2007 wo aug 29, 2007 9:39 pm
jha ik wil gerust ook een handje helpe e tis tenslotte vo de club e
Gast Gast
Onderwerp: Re: BBQ Summer edition Zondag 01/09/2007 wo aug 29, 2007 10:31 pm
Zaterdag wil ik zeker vroeger komen om de tent enzo mee op te zetten en alles goed te zetten. En mss kan ik op de bbq zelf ook wa helpen we zien de zat morgend nog wel goed? maar tim laat jij nog in een sms iets weten wanneer ik der moet zijn de zt want na vanavond kom ik nimeer op een pc.