Onderwerp: 100% Tuning 18-03-2007 zo maa 18, 2007 8:46 pm
Onze dag begon op de Rozemaai in Ekeren, waar we stonden te wachten op de leden die mee gingen naar 100% “tuning” . Het weer sloeg al deelmaats tegen omdat het ongelooflijk hard waaide en iedereen had het nogal redelijk koud. Ook begon het dan plots harder te regenen.
Rond 9u15 zijn we dan vertrokken richting Gent . Toen we van de parking afreden kwam Maestro ons plots tegemoet Toen zijn we de autostrade opgereden zonder enige problemen (dit door een goede verbinding via walky-talky met de andere leden van de crew). Onderweg zijn we nog even gestopt om iets kleins te eten (ter hoogte van sint-niklaas). Daar heeft Tirri zich bij de groep gevoegd.
Wegens ernstige neerslag, waren de banen letterlijk spek glad waardoor enkele auto’s al problemen kregen met grip op de baan. Dit omwille van de spoorvorming in de wegen . Dan zijn we maar naar het andere rijvak uitgeweken zonder problemen. Onderweg heeft Tirri nog enkele manoeuvres uitgevoerd die totaal ongewenst waren . HIERBIJ JE 1ste WAARSCHUWING !!! Na enkele 10-tallen km te rijden, kwamen we eindelijk aan.
Na het parkeren van de wagens (allemaal mooi op een rijtje met de sticker naar voor ) hebben we ons naar de ingang begeven. Daar stonden Wen en Nick ons op te wachten.
Na veel bewondering van wagens, bezoeken van shops en wat geilen op de babes zijn enkele leden al vroeger doorgegaan dan het afgesproken uur (voor diegenen die een gegronde reden hadden oké, voor de andere shame on you ) Rond 14u30 stonden de overgebleven leden al vertrekkensklaar (na iets kleins te eten) en hebben we, NA HET BETALEN VAN 4€ VOOR DE PARKING (afzetters !!!) ons begeven naar de wagens.
We waren nog maar pas vertrokken of Denny reed al verkeerd , en enkele leden zijn hem dan gevolgd. Maar een geluk dat er nog enkele waren met GPS die wel de juiste weg vonden. Onderweg dan maar gestopt op een parking om de achterblijvende groep op te wachten waarna deze iets zijn gaan drinken.
Verdere verloop hiervan weet ik niet, dus andere leden zullen mijn verhaal moeten aanvullen
Gast Gast
Onderwerp: Re: 100% Tuning 18-03-2007 zo maa 18, 2007 10:04 pm
vond het wel een geslaagde meeting, enkel die fucking carwash bitches, what the fuck precies 2, 16 jarigen die nog ni eens wisten wa ze daar stonden te doen hehehe mor eigenlijk had ik meer wagens verwacht hetgeen er stond vond ik heel schoon en twas echt de moeite mor ik dacht dat het groter zou zijn, enja kben vroeger doorgegaan shame on me kweet het maar da kan gebeuren als je kinderen hebt e hehe..... grtzzzz.....
Gast Gast
Onderwerp: Re: 100% Tuning 18-03-2007 zo maa 18, 2007 11:49 pm
zelf vond ik het ook ni fantastisch zenne. Ik had veel meer verwacht, zeker als ge er 12€ voor geeft !!! volgend jaar mss nimeer doen
Gast Gast
Onderwerp: Re: 100% Tuning 18-03-2007 ma maa 19, 2007 1:18 am
we zijn nog naar den diamant geweest om iets te gaan drinken en den Tim wou de zaal eens zien mor het ging just da moment ni want ze waren met iets bezig daar na den diamant had den denny een voorstel om iets te gon eten in stabroek emme we bekan een uur zitte w8 en der na zen we door gegaan
maar ik vond wel ni zo geslaagt dan de andere meeting mor twas wel leuk om der enne te gaan mar ik ga zeker mijne auto ni late wasse door die 2 wijven zenne die doen enkel de voorkant van den auto en nadien kun je awe auto nog zelf afdrogen
in die lowrider zitte was zalig e hedwig
Gast Gast
Onderwerp: Re: 100% Tuning 18-03-2007 ma maa 19, 2007 1:20 am
aja nog iets vergeten e black widow moet gij ni zegge da we een nieuw clublokaal hebben
die container op de parking van de Rozemaai in Ekeren daar stonde we ook in e
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: 100% Tuning 18-03-2007 ma maa 19, 2007 1:24 am
eerst en vooral nen dikke proficiat voor de crew voor op de baan alles in goede banen te leiden grote verbetering tegenover volgende keer ver de rest ook aan de leden om zo goed in clubverband te rijden alleen het invoegen mag iets sneller gebeuren (af en toe is op de mensen achter u letten )
den tirriii was filmkes en fotos aant trekken op de baan. intvervolg mss eerst iemand van de crew verwittigen voor je die dingens doe dus valt ni echt goe te keuren maar moet eerlijk zij het is wel een te gek filmke da zal ik nog posten zodat iedereen het kan zien
dus na den blackwidow zen uitleg zal ik verder gaan we zijn nog met een hele hoop gaan drinken in de volkslust (waar we da feestje gaan organiseren) dan konden we eens zien hoe het daar juist zit enz... we hebben daar heel de bovenverdieping ingenomen der was nog maar een tafeltje vrij in een hoekske we hebben er nog bangelijk goe gelache ( dit was eigenlijk de hoogtepunt van mijn dag )
zoals gewoonlijk kreeg iedereen wer honger, dus kregen we het schitterende idee om in de memoli (kebabzaak) iets te gaan eten achteraf bleek da toch niet zo een goei idee te zijn... we hebben juist een uur moeten wachten voor da ons eten klaar was wat bij enkele tot frustratie leide... zeker bij de conv!ct en stanny (Blackdriver) we hebben ons kapot gelache met die 2 daarna rustig tichting thuis vertrokken
persoonlijk vond ik de meeting wel plezant mor khad er wel meer van verwacht... het plezantste is ver mij eigenlijk na 100% Tuning geweest ik was wel heel content van het in groepsverband rijden kheb nog wa 7 kleuren ledlichten gekocht ver onder dashboard en dan nog nen armsteun in carbon dak vanaf nu echt kan gon hangen in den auto eh ik kan al ni wachten op de volgende meeting
Laatst aangepast door op ma maa 19, 2007 1:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: 100% Tuning 18-03-2007 ma maa 19, 2007 1:28 am
lol en wanneer is da me race wars :-)
TraxX Admin
en ja idd mijn dag begon ook maar pas heel leuk te worde na 100% mor de vorige meeting waren leuker en socialer.
schoon auto'kes gezien maar ni echt veel contact gehad met de andere leden...
jaja en mijnen denny en cindy hare stanny hadde het zwaar zitte in de memoli :s
groetjes HEDWIG
Gast Gast
Onderwerp: Re: 100% Tuning 18-03-2007 ma maa 19, 2007 3:43 pm
nice filmke, mr kvrees dak er 29 april voor race wars ni kan bijzijn want heb een voetbaltornooi dat weekend.
Gast Gast
Onderwerp: Re: 100% Tuning 18-03-2007 ma maa 19, 2007 4:59 pm
Kvon het een salon van hoog niveau, man man, die bakke die daar stonde ware echt AF Het naar ginder rijden verliep redelijk goe, alleen wa traag door da rotweer. Sorry dak ineens afsloeg naar Linker over, maar da was de korste weg naar huis Kvonnet ne geslaagde dag, alleen spijtig da alleman zenne eige we ging opt salon, heb zelfs nen tijd alleen rond gelope, ma soit, da was zo erg nu ook ni. Khoop da menne otto snel af is ze, krijg er goesting in, na die otto's gezien te hebbe.
TraxX Admin
Onderwerp: Re: 100% Tuning 18-03-2007 ma maa 19, 2007 5:06 pm
Dabbe schreef:
Kvon het een salon van hoog niveau, man man, die bakke die daar stonde ware echt AF Het naar ginder rijden verliep redelijk goe, alleen wa traag door da rotweer. Sorry dak ineens afsloeg naar Linker over, maar da was de korste weg naar huis Kvonnet ne geslaagde dag, alleen spijtig da alleman zenne eige we ging opt salon, heb zelfs nen tijd alleen rond gelope, ma soit, da was zo erg nu ook ni. Khoop da menne otto snel af is ze, krijg er goesting in, na die otto's gezien te hebbe.
np ge hebt mij tegen mij verteld da ge maar een stuk meereed en ineens naar huis ging. en hebde gij alleen gelopen... wrm hebde dan geen berichtje gestuurd ofzo kvond het ook wel spijtig dat de groep uiteen ging, het had samen plezanter geweest...
Gast Gast
Onderwerp: Re: 100% Tuning 18-03-2007 ma maa 19, 2007 5:23 pm
Da alleen lope was ni zo erg, vermits ik den helft van die otto's al kende en ze is int echt fatsoenlijk wou zien. Der ware er bij die precies wa kwame wandele ipv naar de otto's te zien. Alleen konnek op men gemak is alles rustig bezien he Kome er pics van gistere?
TraxX Admin
Onderwerp: Re: 100% Tuning 18-03-2007 ma maa 19, 2007 9:06 pm
pics staan al op de site
Gast Gast
Onderwerp: Re: 100% Tuning 18-03-2007 di maa 20, 2007 10:40 am
filmke is wel goe gedaan vooral diejen otto die helemaal van voor reed, amai das ne fatten bak hehe
Gast Gast
Onderwerp: Re: 100% Tuning 18-03-2007 di maa 20, 2007 12:52 pm
Vond 100% tuning echt geslaagd, Stond me de nick al om 9u aan den inkom als 1STE te wachte vor onze tickets, alle chance want tege half 10 kwam het volk allemaal af, om 10u ging het gepaard me een zware hagel- en regenbui en toen da jullie aankwamen stonden we lekker warm binnen jullie op te wachten
Heb vele foto's getrokke, vele ideeën opgedaan, .... Vond het alleen spijtig da de club in aparte groepjes ginge dus => weinig contact me anderen.
Spijtig da ik eender door moest (rond 14u ongeveer) Vor men broertje (had verwittigt aan den tim)
Ben benieuwd voor de volgende meeting
Grts
TraxX Admin
Onderwerp: Re: 100% Tuning 18-03-2007 di maa 20, 2007 3:54 pm
jeps da was verwittigd. en wette jullie hebben tenminste al de moeite gedaan om te komen. den andere helft van de club hebben we niet eens gezien!!! ps: somige hadden al verwittigd dat ze moesten werken... maar waar zat de rest?
Gast Gast
Onderwerp: Re: 100% Tuning 18-03-2007 di maa 20, 2007 7:33 pm
ik moest werken
Gast Gast
Onderwerp: Re: 100% Tuning 18-03-2007 di maa 20, 2007 9:17 pm
Was wel een plezant meetingske ja !!! Alleen vind ik het idd jammer dat het zo klein was
grtzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: 100% Tuning 18-03-2007 wo maa 21, 2007 12:42 am
tja had er meer van verwacht hopelijk volgende beter
en ben vroeger doorgegaan kwas nog kapot van de dag ervoor het was 2u dak thuis kwam die nacht shame on me
Gast Gast
Onderwerp: Re: 100% Tuning 18-03-2007 wo maa 21, 2007 1:41 am
gasten srry da ik er nie bij was ik heb precies toch wa gemist. mor de volgende keer zal ik er hopelijk wel bij zen
Gast Gast
Onderwerp: Re: 100% Tuning 18-03-2007 wo maa 21, 2007 11:32 am
ik had op voorhand gezegd dak er ni bij kon zijn... kmoet zo goed als altijd werken in het weekend he!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: 100% Tuning 18-03-2007 do maa 22, 2007 12:57 am
@ crew: Mss kunne we volgende keer echt wel in groep blijve , want anders hedde echt minimaal contact me de andere lede
Grts
Gast Gast
Onderwerp: Re: 100% Tuning 18-03-2007 zo maa 25, 2007 5:04 am
en anders gewoon in twee groepen en af en toe is afwisselen e want we zijn wel met nen hoop natuurlijk