Voor onze 3de meeting gaan we naar 100% tuning
er word afgesproken om 9 uur op de carpool parking rozemaai
Info:
http://www.tuning-sound.be
Op zaterdag 17 en zondag 18 maart 2007 zal voor de 5de maal de “100% TUNING” plaatsvinden in Flanders Expo te Gent.
Met zijn 16000m² indoor en 30000 bezoekers is deze beurs de 2de grootste en belangrijkste na het “International Tuningsalon” te Mechelen.
Op de “100% TUNING” bieden standhouders hun nieuwste producten aan tegen scherpe prijzen en kan je kennismaken met de nieuwste trends & hypes voor dit jaar.
Alle grote Belgische en Nederlandse tuningclubs stellen hun nieuwste projectwagens voor en de bedrijven presenteren hun showcars met nieuwste kits, velgen,sound,…
Méér dan 250 nooit geziene tuningcars geven première in Flanders Expo.
Showcars en tuningprojecten uit België, Nederland, Frankrijk, UK, Japan en Duitsland zijn vertegenwoordigd and ‘full dressed’ for the show.
Lowriders, Bikes, Racing, Breakdancing, Girlz,………….. @ “100% TUNING”!!
Tickets aan de kassa van Flanders Expo aan 12 Euro/stuk.
Kinderen -12 jaar gratis
Lowriders, Bikes, Racing, Breakdancing,
Girlz,………….. @ “100% TUNING”!!
ok dan moek zeker Meee!
Ps: als er niemand zin heeft om zelf te rijden , of kan niet . ik beschik nog over 3 plaatsen ( 1 plaats is gereserveerd )
Dabbe
9u op ne zondag, amai mijn botte
Maar ik heb het er wel voor over, ik zal er 9 van de 10 wel bij zijn.
Black Widow
Administrator
ik ga natuurlijk ook van de partij zijn e
Da ga wel leuk worre, iedereen genoeg centjes opzij legge voor eventuele inkopen :d
seat ibiza underconstruction !!!!
MousE
ill be there
- Citaat :
- verlof wordt aangevraagt hiervoor !!! Ik ga zker mee...als het net zogoed is als in Rotterdam, dan amai
Ik denk ni echt da ze zullen kunnen tippen aan den Ahoy , ma we gaan er het beste van make
Administrator
offcourse i'll be there kweet die parking zijn als geen ander