Onderwerp: algemene meeting mei zo mei 06, 2007 12:50 pm
kheb boven ff een poll genomen zodat iedereen kan kiezen wat ze willen gaan doen in mei als je stemt laat dan ook ff weten mss waar je dit wil doen enz...
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei zo mei 06, 2007 1:52 pm
mja khem gekozen vr een pretpark ! ma dan moet ge wel wer een keuze maken Bobbejaanland, Walibi ( dan kunt ge daar mss ook zwemmen ) ....
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei zo mei 06, 2007 1:52 pm
ma een pretpark is ook voor heel den dag é
Laatst aangepast door op zo mei 06, 2007 2:16 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei zo mei 06, 2007 2:05 pm
yep pretpark is goe hehe me zen alle der heen
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei zo mei 06, 2007 2:06 pm
ikke voor karting, ik doe totaal nix in een pretpark.
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei zo mei 06, 2007 2:10 pm
karte is duur (ok een pretpark ook mor da kunde een hele dag doen karte is mor voor 15 min a 20 min
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei zo mei 06, 2007 2:24 pm
ik heb gekozen voor de ZEE omdat ik wel denk da der aan een pretpark veel mensen nix hebben omdat ze da ni leuk vinden of nerges in gaan of me kindjes zitte of tzal altij wel iet zijn en gaan zwemme ni vergete dat er ook vrouwe bij zijn die dan weer toevallig hun regels hebben of mss andere die niet graag zwemmen... maar de ZEE kan iedreen henne gaan kunde wandele op strand zitten en als het heel warm is kunne de dappere een duik neme ge kunt er drinke en ete is wel wat duurder maar je moet geen inkom betalen
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei zo mei 06, 2007 2:25 pm
ahja nog iets ge kunt er mss ni gaan karte ma er zijn wel gocarts he:P
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei zo mei 06, 2007 4:28 pm
heb voor karte genome was blijkbaar iets te rap met kieze want pretpark zag ik ook wel zitte
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei zo mei 06, 2007 4:33 pm
ja mor als het de zee word dan kunnen diegene met kindjes ook mee...
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei zo mei 06, 2007 4:51 pm
*Hedje* schreef:
ja mor als het de zee word dan kunnen diegene met kindjes ook mee...
ook ni aan gedacht das waar
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: algemene meeting mei zo mei 06, 2007 6:17 pm
ik heb zwemmen gepakt mor ik ben dan ook een waterrat... ver de rest zien ik eigenlijk alles zitten voor te doen... alles behalve skien en soortgelijken...
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei zo mei 06, 2007 7:00 pm
snowboarden en skien is ook ni voor mij bestemt, heb da nog nooit gedaan en ook ni van plan eigenlijk, zee is anders ook geen slecht idee. Hang natuurlijk van het weer af.
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: algemene meeting mei zo mei 06, 2007 7:03 pm
jha ik vind de zee ook goed want allez jha das der wel relaxed der kunde vanalles doen. der kunne me gocarts rond toere das lijk karte mja en ge kunt er dus ook zwemmen + wie da kindere ee die kan die meeneme daarom kies ek vo de zee
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei zo mei 06, 2007 9:25 pm
TraxX schreef:
ik heb zwemmen gepakt mor ik ben dan ook een waterrat... ver de rest zien ik eigenlijk alles zitten voor te doen... alles behalve skien en soortgelijken...
ik doe mee me a maat de rest is voor mij
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei zo mei 06, 2007 10:13 pm
kheb ook zwemmen gepakt, alee ja de rest is vor mij ook goe zene mor met zwemmen hebde mogelijkheden genoeg e, ge kunt een tropisch zwembad, of de zee of de lilsebergen enz.... dus eigelijk keuze genoeg en ik denk nu wel dat den dag dan ook gevuld geraakt zene zeker als het zoals op de lilse bergen is, ge moet enkel humor meebrengen . grtzzz........
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei zo mei 06, 2007 10:13 pm
paintball lijkt mij wel leuk maar de rest zie ik ook wel zitten maar naar de zee gaan doe ik wel niet graag maar als we dat gaan doen dan leg ik mij daar bij neer en ga ik mee want het is een leuke bende
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei zo mei 06, 2007 11:24 pm
ik heb zwemmen gepakt. of de zee ofzo mor en pretpark is voor mij ook goe alleen denk ik da er ook genoeg zen da dar eigenlijk niks graag doen
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei di mei 08, 2007 2:23 pm
ja ok ik zal men eige ook ma neerlegge bij da zwemme das ook ni slecht kleine kan ook mee mor dan moet het al heeeeeel warm zijn of dien kleine ga schreeuwen int water en ik zet em ni opt zand want dien eet alles op wa em tege komt :s ma ok vo mij ist eender uiteindelijk ga ik overal mee enne :p
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: algemene meeting mei di mei 08, 2007 5:10 pm
als het zwemmen word dan wil ik voorstellen dat we naar tongelreep gaan dat is een binnen en buiten zwembad en daar is ook een kinderbadje... binnen is het water verwarmd. dus iedeaal voor de grote en kleintjes...
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei di mei 08, 2007 6:46 pm
ik da in holland ni? me die pik donkere glijbaan?
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei di mei 08, 2007 8:44 pm
hier hij denkt weer on ne pik hehe
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei di mei 08, 2007 8:45 pm
jaja das daar das der idd ni slecht...
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei di mei 08, 2007 11:40 pm
biese schreef:
hier hij denkt weer on ne pik hehe
ja ok verkeert getypt het moest zen pikke donker
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei wo mei 09, 2007 1:09 am
Ik heb gekozen voor karting omdat ik dat echt plezant vind, maar de zee zie ik anders ook wel plezant om naar toe te gaan