Onderwerp: Re: algemene meeting mei ma mei 21, 2007 9:09 pm
jha sgoe mja khad gere gekome mja nix on te doen e ma kga al zeker na die een meeting der on de dbcarsound in stabroek kome
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei ma mei 21, 2007 10:33 pm
ja ik kan dus ni mee amuzeer jullie allemaal en pakt ne goeie bikini mee da ge geen ongelukskes hebt in een van die dinges daar en de jonges vergeet niet het is GEEN zwemshort maar een slip verplichte wet sinds 1 maart 2007
grtz
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei di mei 22, 2007 12:23 am
ik ga nog zien, moet vrijdag mijn tattoo laten bijkleuren en zwemmen mag ni, en vind het eigenlijk stom om inkom te betalen als ge toch ni moogt zwemmnen.
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: algemene meeting mei di mei 22, 2007 12:48 am
*Hedje* schreef:
ja ik kan dus ni mee amuzeer jullie allemaal en pakt ne goeie bikini mee da ge geen ongelukskes hebt in een van die dinges daar en de jonges vergeet niet het is GEEN zwemshort maar een slip verplichte wet sinds 1 maart 2007
grtz
als da zo zit dan gaan we ergens anders ene ik heb een mail naar tongelreep gestuur met die vraag en ik wacht nu op antwoord
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: algemene meeting mei di mei 22, 2007 7:43 pm
zeg ma as ge dan ergens anders naar toe moest gon e zoude dan ni op een andere dag kunnen gon kank mee :p
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei di mei 22, 2007 10:00 pm
ik ga wss weeral ni mee mogen, omdak volgende week al examens heb sorry hiervoor, ma ik vind persoonlijk ook da men studies ff voorrang moeten krijgen
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei wo mei 23, 2007 2:36 am
groot gelijk examens gaan voor das zoals bij de werkende mensen dat het werk voor gaat
@Hedje: tis nog ni overal dat zwemschorte verbode is kheb 2weke terug gaan zwemmen in centerpark me een zwemschort maar ik geloof dat het in nederland nog ni verplicht is en ik vind op de site ervan niets van zwemshort verbode in ieder geval ik draag mijn zwemslipje onder mijn zwemshort
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei do mei 24, 2007 7:03 am
amai ziede mij al lopen in een slipke hahaha the joke of the century zene, nee ik kan ook ni mee kheb on men vrouwke een daggeske met het gezinneke belooft
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei do mei 24, 2007 4:53 pm
amai khem echt kei veel zin om te gaan zwemmen en zeker me dit weer !!! kan ni wachten tot da ik int water kan gaan springen ! kzou zaterdag ook al willen gaan zwemmen ze !
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei vr mei 25, 2007 4:14 pm
hehe dan zulde pech hebbe little m morge en zondag rege en 10 grade... maar ge hebt geluk dat zondag binne te doen is he;) en verwarmd
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei ma jun 04, 2007 6:48 pm
zen der van deze meeting door iemand getrokke ? zoja effe poste aub
Grtss
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei ma jun 04, 2007 6:54 pm
neje der zen geen foto's getrokken, we konden moeilijk me ne camera int water é
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei ma jun 04, 2007 6:58 pm
kweet ni van der buite of zo
Grtss
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei di jun 05, 2007 11:07 pm
er zijn toch onderwater cameras, wegwerp toestellekes zelfs
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei di jun 05, 2007 11:57 pm
das goed dat er geen foto's zijn dan kan ik niet zien hoe jullie je geamuzeert hebben
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei wo jun 06, 2007 2:21 am
@ saxo: just wel é , dan doen we extra meer best om volgende keer mee te gon
neje me de club weggon is altij plezant en lache geblaze
grtss
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei wo jun 06, 2007 12:46 pm
ik kon gewoon niet me he was geklasseert voor het europees en das maar om de vier jaar
Gast Gast
Onderwerp: Re: algemene meeting mei wo jun 06, 2007 12:56 pm
saxo we wisten, da ge ni mee kon ge had toch een geldige reden dus ge moet u toch ni blijven verantwoorden, ik was er ook ni bij, spijtig maja andere keer beter e