Onderwerp: night devil- Ford Focus vr okt 19, 2007 1:34 am
hoi kzal mijn projectje ook een posten
merk: ford focus bj 2003 motor: 1400 cc 75 pk kleur: magnum grey
exterieur: voorbumper wings west-look zijlijsten FAT achterbumper autostyle rode LED undercar neonkit black lexusstyle achterlichten lexus style mistlamp en achteruitrijlicht morette koplampen
interieur: traanplaat vloermatten volt meter black face serie blauwe neons interieur en koffer afwerking van koffer in mdf (under construction) alu versnellingpookknop
ophanging: -40 -40 verlaging van weitec
gr night devil
Laatst aangepast door night devil op do jul 24, 2008 7:11 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus vr okt 19, 2007 1:45 am
zoals ik derstrax al had gezegd, ziet er heel goed uit! enkel nog een schoon velgske en het is echt een schoon karreke!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus vr okt 19, 2007 8:35 am
ja knap maat echt waar
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus vr okt 19, 2007 10:39 am
thx
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus vr okt 19, 2007 1:44 pm
Damn,
Mooie auto
looking forward om je koffer af te zien
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus vr okt 19, 2007 8:35 pm
de koffer wordt zo snel mogelijk in orde gebracht
kheb van een paar mensen toffe tips gekregen die goed van pas kwamen en waar ik en aantal van ga gebruiken in de afwerking van mn koffer
thx mannen voor de tips en de leuke donderdag avond
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus zo okt 21, 2007 8:38 pm
Gaat idd wel een vette auto worden. Hopelijk zie ik hem rap int echt
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus zo okt 21, 2007 10:09 pm
proper
grtzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma okt 22, 2007 5:47 pm
@ pallet_iggo: de auto heb je waarschijnlijk al eens zien rijden in hoboken kheb jou auto denk ik al een paar ker gezien en ben door jou raamsticker op zoek ggaan naar de club ik ben zelf van wilrijk
gr night devil
Laatst aangepast door op ma feb 18, 2008 6:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma okt 22, 2007 7:08 pm
Aah dan ben ik blij dat men sticker gewerkt heeft Nog 1ne van dees kanten, das goed
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo okt 24, 2007 2:15 pm
binnenkort komen deze koplampen op de auto deze zijn van morette ze moeten nog wel gespoten worden in de kleur van de auto
en hier is al een previeuw van de velgeskes die er in maart zullen onderkomen (hoop ik toch)
(khoop dat het goed zichtbaar is op deze foto)
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo okt 24, 2007 11:05 pm
mooie koplampen :p
die velgen zijn niet echt men smaak maar passen wel denk ik
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus di okt 30, 2007 10:41 pm
heeey heeft er iemand ervaring met het veranderen van het dashboard verlichting kzou mn wijzerplaten willen veranderen door witte exemplaren en in plaats van groene verlichting zou ik deze willen veranderen in blauwe
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus di okt 30, 2007 11:52 pm
mijn dashbord licht momenteel uit elkaar
men reserve dash toch
Voor je eraan begint effe waarschuwingske Je moet je aantal toeren en aantal km/h exact hetzelfde houden anders heb je blijkbaar leuke problemen (in ieder geval de km de toeren kunnen me niet veel schelen)
dan als volgt de tellerplaten zelf.
Deze zijn van lexaan gemaakt. Met een speciaal soort verf en dubbele laag enzo (allez bij mij toch) dus daarvoor zou ik je aanraden om gewoon een setje tellerplaten te kopen bij de tuning zaak. De wijzerkes eruit halen is normaal geen probleem dat leg ik uit zodra je er aan gaat beginnen dan neem ik desnoods mijn dash wel mee om het te laten zien.
Nu de tellerplaten:
Autostyle catalogus: Dit zijn witte tellerplaten met doorschijnende letters/symbolen (hier moet je dus blauwe lampjes extra bijkopen anders heb je witte cijfers snachts) -Ford Focus ----- KP 05050 - 220 Km/h - 7000 rpm - 55€ ----- KP 05100 - 220 Km/h - 5000 rpm - 55€
Styling en tuning catalogus: Enigste witte is: ------ Wit met zwarte letters - 220 Km/h - 7000 rpm - 23€
die euros lijken me raar. Als je wil doe ik navraag bij de shop. alsook of die meer uitleg kunnen geven over de verlichting van de deze (hoogsgtwaarschijnlijk wordt het wit blauw bij deze platen maar niet 100% zeker)
Er zijn natuurlijk veel andere winkels/sites. Ik houd me ogen open voor als ik een paar goeie sites ervoor vind.
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo okt 31, 2007 12:46 pm
thx petroshky kheb idd die van autostyle al opt oog kmoet nu enkel nog wete wat voor soort lampkes er nu inzitten ( want da verschilt blijkbaar van merk tot merk) zou ik die ledjes in mn schakelaars van de ramen en de knoppen van mn verwarming enzo ook blauw of rood kunnen verlichten normaal zou ik der in maart mee beginnen omda ik mn auto ni te lang kan missen
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo okt 31, 2007 3:09 pm
die lampkes kunde ook via autostyle bestellen hé maar dat zijn altijd dezelfde zover ik weet.
Met ledjes en een soldeerbout is alles mogelijk
Dus kortgezegd ja dat kan
Heb al pics van een bmw gezien (héééél veel leds) waar een zweed niet leuker had gedaan om elk ledje dat ie tegenkwam te vervangen in het blauw.
Uiteindelijk niet zo héél veel werk maar er steekt wel wat tijd in omdat je met kleine dingen prutst
Voor ledjes en solderen kan je altijd bij mij terecht
Groetjes
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo okt 31, 2007 8:51 pm
kheb hier nog extra schakelaars liggen voor de ramen ik zal eens naar ataf rijden voor te horen of die aan die ledjes geraken solderen kan ik normaal zelf maar alsk in de problemen kom is het wel leuk da ge op iemand kunt terug vallen mercie voor de hulp petroshky ge hebt me goe verder geholpen
@ traxx merciekes voor het adres nu rij ik tenminste weer ni verloren
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus zo nov 11, 2007 8:04 pm
amaai vandaag opt tuning salon mn droomachterbumper gezien ik wou die al langer bestellen maar dit is de eerste keer dak hem in levende lijve zie hij stond op die blauwe focus achter de stand van bosman carparts hopelijk krijg ik hem erop tegen het begin van volgend seizoen de velgskes zijn ook bijna in mn bezit dus alles komt goed
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus di nov 13, 2007 5:16 pm
hey hier ben ik nog eens ik heb eens geprobeerd om een website te bouwen rond mijn autoke aangezien dit de allereerste keer is dat ik dit doe stelt het nu allemaal nog niet veel voor maar de site zal zeker nog aangepast en verbetert worden in de toekomst
http://www.focusnightdevil.com
gr night devil
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo nov 14, 2007 3:05 pm
voor de eerste keer vind ik het zeker een geslaagde website keep it up
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo nov 14, 2007 10:57 pm
thx traxx hij zal de komende maanden zeker nog worden aangepast want ben nog ni geheel tevreden maar vind wel goed gelukt en ben blij dat alle links werken
en volgend jaar begin ik terug aan de auto de plannen voor 2008 zijn: -velgen -nieuwe achterbumper -koffer spoiler -koplampen -afwerken koffer -inbouwe ps2 -veranderen vandashboard verlichting van groen naar blauw
hoe en wanneer alles gaat gebeuren weet ik nog niet maar zal zeker de foto's posten
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus di nov 20, 2007 2:24 pm
hey de volgende update's zijn toegevoegd aan focusnightdevil.com
-fotoshoot -een paar foto's van het tuningsalon
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus di nov 20, 2007 3:05 pm
gij maakt anders wel goei fotokes moetek zegge maat echt geslaagd nice
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo nov 21, 2007 1:46 am
van de 50 foto's die ik getrokken heb die dag is da alles wat ik heb overgehouden
maar kmoet zeggen dat resultaat me wel bevalt
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma dec 03, 2007 5:36 pm
update focusnightdevil.com
- the story aangepast en overzochtelijker gemaakt
hopelijk is het leuker om te lezen zo dan dat alles onder elkaar stond