Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus di dec 18, 2007 7:21 pm
we zullen donderdag wel eens zien dan eh anders moet ge eens een fotoke online plaatsen
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus di dec 18, 2007 7:28 pm
op foto ziede der ni veel van heb een par foto's getrokken tijdens de werken voor op de website te plaatsen
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus di dec 18, 2007 7:35 pm
net goed nieuws gekregen vrijdag mag ik mijne kofferspoiler van wings west gaan halen
tis wel in brakel maar voor 90 euro wilk wel is moeite doen
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus di dec 18, 2007 9:42 pm
hehe :p
veel plezier
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo dec 19, 2007 8:15 pm
heeeeey na een hele middag druk aan de koffer gewerkt te hebben steekt deze eindelijk terug in elkaar de zijpanelen steken er terug in met de rode neons achter en het resultaat mag gezien worden
morgen zalk de foto's posten kheb er nu getrokken in de schemeravond en morgen trek ik der in de dag
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus do dec 20, 2007 6:22 pm
de foto's zullen voor later zijn sorry
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus do dec 20, 2007 7:01 pm
Getver
Dit kan nu echt niet meer hé maar geeft niet
Post ze maar als je tijd hebt
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus do dec 20, 2007 7:38 pm
met een beetje overschot van het leder heb is iets geprobeerd wa is jullie mening? ik vind het persoonlijk wel knap zo zoude alle vier de deuren komen
het grijze gedeelte wordt gespoten in koetswerkkleur in het voorjaar
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus do dec 20, 2007 10:15 pm
ziet er goed uit
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus di dec 25, 2007 3:29 pm
kzal men best doen ze ni te vergeten
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus vr dec 28, 2007 12:47 pm
een kleine update sinds gisteren plakt de clubsticker van ADT op mn voorruit thx to traxx
int zilver valt hij heel goed op met mn donkere kleur
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus za jan 05, 2008 10:16 pm
het is een nieuw jaar dus tijd voor een nieuwe update ik heb mn volt meterke van mn a-stijl verhuisd naar waar vroeger de assenbak en sigarettenaansteker zat, naast mijne radio tis nog wel in ruwbouw en ga beginnen met de afwerking van het onderdeel nog veel schuurwerk en bijwerken maar kheb er vertrouwen in dat in orde ga komen
de foto's komen zo snel mogelijk
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus za jan 05, 2008 10:41 pm
ik heb het al gezien en het ziet er inderdaad goed uit!
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus za jan 05, 2008 10:44 pm
thx bertje der is nog veel werk aan ze maar kben aant twijfelen ofk da zo zou laten of da meterke zou laten verzinken
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo jan 09, 2008 9:51 pm
ziet er netjes uit man...die ADT sticker staat em wel goed !! En een komende clubavond zal k wel is komen zien naar u meterke
grtzz MarkS
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus do jan 10, 2008 1:22 am
momenteel ligt het paneel met da meterke in op mn tafel klaar om fijn geschuurd te worden en volgende maand te spuiten in de kleur van de auto
zodra het gespoten is komt da terug in de auto te staan
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma jan 14, 2008 3:58 pm
hoeveel zou mij da kosten om die morette koplampen te laten spuiten kdurf der zelf ni aan beginnen omdat mijn spuitverf kunsten ni echt om over naar huis te schrijven zijn
@ is er iemand geintresseerd om me binnenkort bij te staan bij het spuiten van verschillende binnenonderdelen in koetswerkkleur liefst wel iemand die deftig met een spuitbus kan omgaan
tzou gaan op de deurpanelen, al die grijze plastiek vanbinnen da ni in leder komt want kvind da echt lelijk met die grijze kleur, en ook al die witte plastiek zoals de a-stijlen enzo zou gespoten moete worden
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma jan 14, 2008 4:30 pm
jaja nu 2008 gestart is vliegen we der terug in
voor dees jaar staan gepland: -plaatsen en spuiten van koplampen -plaatsen wings west kofferspoiler -plaatsen van nieuwe achterbumper en achterste wielbogen (zion wide ibher design) -afwerken van koffer en ice installatie -plaatsen velgen -afwerken interieur
nu zijn we volop bezig met het inwerken van mn meterkes in mn dashbord en aan de afwerking van de koffer
verder is ook de kofferspoiler klaar om gespoten te worden en dan komt deze er ook op evenals de koplampen die eerst nog gespoten moete worden
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma jan 14, 2008 8:23 pm
ik zou om te spuiten is gaan horen bij mobile car painting... denk dat ze voor 150 - 200 € gespoten zijn dan u koplampen
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma jan 14, 2008 8:24 pm
heb je toevallig gegevens van mobile carpainting want ken het ni