Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus vr okt 03, 2008 6:01 pm
echt he supergemakkelijk te plaatsen en aan te sluiten en ne hele hoop programma's om af te lopen en hele mooie en volle lichtopbrengst kben der echt content van
gr night devil
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus di okt 21, 2008 6:17 pm
STOEFER :-P
nene tis VEEL beter als de lexus look :-D
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus di okt 21, 2008 7:44 pm
thx iedereen ik krijg der overal goeie comentaar op dus kben superblij dak ze eindelijk heb
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus zo okt 26, 2008 6:53 pm
mooie lichte
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma okt 27, 2008 1:20 am
danke danke
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo nov 19, 2008 7:34 pm
jihaaa na alle tegenslagen van de voorbije weken nu ook eens goed nieuws. vandaag heb ik de laatste had gelegd aan 1 van de zijpanelen waar het focus logo is uitgesneden. Tis ni perfect en zitte nog veel fouten in maar da maakt het nu net zo speciaal vind ik. hopelijk heb ik vant weekend tijd om het in spuitplamuur te zetten en de laatste oneffenheden gladschuren en dan in de kleur spuiten.
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo nov 19, 2008 7:38 pm
ziet er ni slecht uit e maatke. komt wel inorde
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo nov 19, 2008 8:10 pm
ziet er lekker uit
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus vr nov 21, 2008 11:05 pm
Nice updates. Foto's zijn percies niet ver van de bist genomen. Denk die blokken op de achtergrond te zien
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus za nov 22, 2008 1:01 am
als je de straat uitrijdt en de boomsesteenweg oversteekt zijde aande bist
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus do nov 27, 2008 2:15 am
de andere kant van de koffer is nu ook spuitklaar dus het logo van ford is hersteld geraakt en is best proper geworden
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus za nov 29, 2008 12:22 pm
na terug alles afgeschuurd te hebben door slechte kwaliteit van spuit filler staat dan toch alles al in grondverf maandag worden de stukken gespoten in de eerste laag bordeaux in totaal komen er 2 lagen bordeaux op en 2 lagen hoogglansvernis om alles mooi te laten uitkomen in de neonverlichting
achter de logo's komt en gaas steken met fijne gaatjes anders zie je los door de logo's en vervalt de impact een beetje zo worden overdag de log's ook duidelijk zichtbaar omdat de gaas in zilver is gespoten om zo een sterk contrast te krijgen tegenover de donkere kleuren
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus di dec 02, 2008 7:39 pm
haha den deze is gelukkig na de eerste laag in bordeaux kon ik het toch ni laten om deze is in de auto te steken en dit is het resultaat kga de foto's laten spreken er moet nog 1 laag bordeaux op en dan vernissen
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus di dec 02, 2008 9:12 pm
da ziet er heel proper uit e
grtz night cruiser
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo dec 03, 2008 1:11 pm
Properkes can't wait to see it finished
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo dec 03, 2008 5:45 pm
soon my children soon i will be over :d hehe nee tis bijna af enkel nog vernissen en dan beginnen we aan de kist zelf want die zal ook moete aangepast worden maar daarvoor moete eerst die zijkanten in de auto steken
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus do dec 04, 2008 9:29 pm