Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus za apr 17, 2010 6:05 pm
vandaag de focus gaan terug halen wel in mineur want den tommy had mij verkeerd verstaan en dacht dat em ook de rechtse spatbord moest herstellen terwijl ik zei da hij enkel de linkse moest spuiten dus resultaat:
heb wel nix moete betalen voor de herstelling van da spatbord dus eigenlijk is da gratis hersteld maar zo rij ik ook ni graag rond ze
hij had da volledig afgeschuurd en uitgeblutst en geplamuurd maar wou da ni spuiten :s
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo apr 21, 2010 8:07 pm
vandaag de spatborden gestoken, veel beter zo en dan ineens van de gelegenheid gebruik gemaakt om mn nieuwe pinkers te steken
vorige:
nieuw:
en ook ineens de nieuwe voorbumper eens gepast en hij past supergoed
en dan een groot probleem :'-(
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo apr 21, 2010 11:52 pm
voorkant ziet er goe uit he! maar had ge ni beter ineens die pinkers laten wegwerken? denk dat dat nog mooier had geweest...
vanachter een bochtje laten aanlassen he...
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus do apr 22, 2010 10:16 am
nee die pinkers weggewerkt vink ni zo heel mooi bij ne focus
kdenk ni da da zo gemakkelijk is om der een bochtje aan te lassen met die achterste stootbalk die in de weg zit
kga volgende week eens bij de raats hore hoe we da kunnnen oplossen desnoods laat ik van die geplooide eindstukken steken dan zal het wel lukken maar is natuurlijk minder mooi
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus di mei 11, 2010 6:09 pm
de voorbumper staat er eindelijk op en de dagrij leds zijn terug geplaatst enkel de mistlampen staan niet waar ik ze wou plaatsen maar er was geen plaats genoeg om ze daar te plaatsen de nr-plaat is ook nog niet defenitief het kan zijn dat ze nog mooi in een zwarte nr-plaat houder komt
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus vr mei 14, 2010 4:19 pm
voorkant ziet er heel properkes uit maatke.
grtz night cruiser
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus za mei 15, 2010 7:18 pm
aah kej dan ;D
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus za mei 15, 2010 8:17 pm
voila dan is da allemaal goe :d
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus di mei 25, 2010 7:38 pm
totaalbeeld van hoe de focus er nu bijstaat
andere foto's komen er als de zijlijsten geplaatst zijn
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus vr jun 25, 2010 5:49 pm
net terug van de carrosier bumper is bijgewerkt en alle kraskes van trouwfeesten en dergelijke zijn weg dus traxx ge moet nergens van wakker liggen want der was ni echt veel schade ze hebben alles kunnen wet sanden
moet woensdag nog wel ff terug voor de afwerking en de rechtse zijlijst moet nog beetje naar binnen geplooid worden maar da ging niet als die juist geplakt was omdat die anders teveel spanning kreeg en die telkens loskwam
het resultaat:
gr night devil
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus vr jun 25, 2010 6:36 pm
ahh der benk al blij voor ja hij ziet er netjes uit maat
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus zo jul 04, 2010 6:45 pm
we blijven niet stilzitten terwijl de lak van de koffer droogt heb ik ineens van de gelegenheid gebruik gemaakt om de koffergreep te bekleden met carbon foliie tis een leuk detailke vind ik
ga nu eens zien hoe deze zich houdt in weer en wind en dan gaan we de deurklinken bekleden
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus di jul 06, 2010 2:23 pm
graag even jullie mening geeft dit een meewaarde of komt het goeiekoop over
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus di jul 06, 2010 7:17 pm
als ge de woensdag komt kan ik er meer over zegge maatke mor op de foto ziet het er goe uit
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus di jul 06, 2010 7:31 pm
ik weet ni ofk woensdag kom maatke
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus zo jul 11, 2010 1:56 pm
daar de carbon folie terug lost van mn klinken ben ik van plan deze te spuiten in koetswerkkleur en ben dan van plan om de sierstrips op mn deuren ineens mee te laten spuiten of anders te overtrekken in carbonfolie zoals mn koffergreep maar heb geen idee hoe da er gaat uitzien en weet zelfs ni of je die sierstrips er in 1 stuk afkrijgt omdat deze geplakt zijn
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma jul 12, 2010 2:11 am
ik weet een goei adreske voor u klinke en u zijstrips te spuite
night cruiser
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma jul 12, 2010 9:51 pm
spuiterij mike
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus za jul 17, 2010 11:17 am
kheb eens even een testje gedaan met de dag rij leds was daar al lang over aant twijfelen maar de foto's van den traxx en den angel hun achterlichten hebben de doorslag gegeven
het moet nog wel beter gespoten worden ze want das blijkbaar heel lopende lak en die liep zo terug van de leds af
maar volgende keer haal ik ze eraf en dan spuit ik ze terwijl ze vlak liggen dan zalt vele beter zijn
zo wast eerst:
en zo zien ze er nu uit:
gr night devil
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07