Onderwerp: Wicheltjes Classic Mini version Deux ma nov 05, 2007 9:04 pm
nja kheb ff besloten om men uiteindelijke Classic Mini ff hier op te zette vo der werkzaam heden
de foto van vanachter weliswaar de enige foto zoals hij is binnengerede
ff stoelen en matten eruit en zie wa er is
toen stond em al omhoog en zie die onderkant
en hoe vinde dan da achterframe :p komt vanonder den auto :p
en dees zijn de bijna weggeroeste draagarmen van men wielen waar men schokbrekers waren afgebroke
wete in 1 woord die otto zag er een pak ni uit en dan zegge dak die bij nen handelaar heb gekocht e
en zo ziet / zag de kofferdeksel eruit
zo ziet ze er nu uit beter e
voila beetje bij beetje begint ie er toch beter uit te zien
en vanachter die banaan al int zwart
en jha die zijkant was ook helemaal weg dusjha dan maar een stuk tussen gelast e een nief stuk e
moja nu is em nog ni klaar e hij moet vanonder nog int zwart en de andere kant moet nog gedaan worde moja as em klaar is of ak wa verder zit zal ek nog wa foto's nemen en poste
edit: ff et blokske erop poste
Laatst aangepast door op ma nov 05, 2007 11:10 pm; in totaal 1 keer bewerkt
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: Wicheltjes Classic Mini version Deux ma nov 05, 2007 10:16 pm
go beeza'ke da zal nog ff dure nja kmoet al men vervangstukke vo rechts nog gaan bestelle :p en daarna moet de motorblok helemaal uit elkaar :p kga der stage 4 op steke (das die motor opvoere :p zien ze ni op de controle :p) weet ek van ervare mini drivers :p
Gast Gast
Onderwerp: Re: Wicheltjes Classic Mini version Deux ma nov 05, 2007 10:24 pm
hehe nice autootje
Een wrak is denk ik toch wel het tofste om mee te beginnen lekker van 0 en alles doen
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: Wicheltjes Classic Mini version Deux ma nov 05, 2007 11:07 pm
da weet ek nog ni :p da zalk es moete uitzoeke :p mo standaar gaat ie van een 150 op de autosnel weg moja is echt raar in zon koekedoos :p moja kzal a iet late wete ak et weet e mja kwou der eerst nen honda Vtec of zo een rally versie motor insteke :p moja da kost wa veul :'(
Wichel *V.I.P*
Onderwerp: Re: Wicheltjes Classic Mini version Deux zo dec 16, 2007 5:39 pm
zeg Petro zoude gij mij mss es wa info kunne geve hoe ik het beste een LED achterlicht maak dus de remlichten, achterlichten (stand lichten achter), pinkers en achteruitrijlichten moet maken ik zou dat in men chassis inbouwen dermee
Gast Gast
Onderwerp: Re: Wicheltjes Classic Mini version Deux zo dec 16, 2007 8:58 pm
goh ik kan je wel helpen,
maar ik moet eerst is weten wat je juist wil hebben en hoe dat je je ledjes wil steken
mss donderdag als je er bent dan kunnen we eens zien
Wichel *V.I.P*
Onderwerp: Re: Wicheltjes Classic Mini version Deux zo dec 16, 2007 10:21 pm
jo cv ik heb een paar foto's van de plaats waar de LED's moeje kome moja ik zou die zodanig plaatsen da me carroserie vanachter volledig vlak is da er dus geen lichten uit de carroserie steke :p
Wichel *V.I.P*
Onderwerp: Re: Wicheltjes Classic Mini version Deux ma dec 24, 2007 3:06 pm
Sch**t kan er mss es iemand me iet helpe men mini start ni meer :-( waar kan dit aan liggen want ak em wil starten hoor ik getik (men luchtfilter heb ik al vervangen dus daar kan et ni meer aan ligge)
Gast Gast
Onderwerp: Re: Wicheltjes Classic Mini version Deux ma dec 24, 2007 3:38 pm
krijgt hij nog voldoende naft en anders ook een kijken of je bougies niet vuil zijn
gr night devil
Wichel *V.I.P*
Onderwerp: Re: Wicheltjes Classic Mini version Deux do jan 10, 2008 6:02 pm
@ Bluedevil: jha da is goe jom dan rij ik mee me u e want men mini ziet er momenteel ni uit dus me de mini kan ik der ni henne te rijde moja dan moete maar is laten weten wanneer dat is e
Wichel *V.I.P*
Onderwerp: Re: Wicheltjes Classic Mini version Deux za jan 19, 2008 7:18 pm
jha zeg weet er iemand ergens een spuiterij zijn met spuitcabine nja wegens tijdgebrek kan ik hetzelf niet spuiten, moet veel te werken tegenwoordig, maar als iemand, iemand kent die dat tegen een redelijke prijs kan, ben ik altijd geintreseerd
grtz Wichel
Gast Gast
Onderwerp: Re: Wicheltjes Classic Mini version Deux za jan 19, 2008 8:18 pm
probeert is achter uwen hoek bij mobile car painting e!
Wichel *V.I.P*