Onderwerp: Re: Wicheltjes Classic Mini version Deux do jun 19, 2008 5:56 pm
8" voor vanvoor en 10" voor vanachter
Gast Gast
Onderwerp: Re: Wicheltjes Classic Mini version Deux do jun 19, 2008 6:16 pm
knappe velgen da mag zeker gezegd worden
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: Wicheltjes Classic Mini version Deux do jun 19, 2008 6:43 pm
die 195 gaat vanvoor wel lukken, maar vanachter gaat dat niet gaan... die van mij zijn 9 breed en hebben ook 195... en dat ging al niet gemakkelijk om die erop te krijgen. zou vanachter een 205 nemen!!
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: Wicheltjes Classic Mini version Deux do jun 19, 2008 7:44 pm
jha k da mss wel moja die gast gaat die bander eral laten opleggen voor te verkopen en die velgen zouden dan ook speciaal afgestelt staan dat die 'justtekes' passen me da bumperkit
Gast Gast
Onderwerp: Re: Wicheltjes Classic Mini version Deux vr sep 12, 2008 12:42 pm
wanneer krijgen we hier nog eens een update te zien ge weet he maatke als ge hulp nodig hebt laat mar iets weten
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: Wicheltjes Classic Mini version Deux vr sep 12, 2008 3:41 pm
inderdaad
i want to see the mini and things like that ..
Wichel *V.I.P*
Onderwerp: Re: Wicheltjes Classic Mini version Deux za sep 13, 2008 11:38 am
night devil schreef:
cava maatke laat maar ietske weten wanneer ge der aan wilt beginnen en dan kom ik wel meehelpen
we zullen der een pareltje van een interieur van maken
gr night devil
jha das een beetje de bedoeling e want men benzine tank krijgt een special paintje en moet achter plexi kome me een neontje achter (voor als lampje als de koffer ope gaat e )
Gast Gast
Onderwerp: Re: Wicheltjes Classic Mini version Deux za sep 13, 2008 11:57 am
nice
gr night devil
Wichel *V.I.P*
Onderwerp: Re: Wicheltjes Classic Mini version Deux vr sep 19, 2008 12:56 pm
ok euhm ik heb dus besloten van eerst men mini verder af te werke dan om m'n pitbike op te frissen ben net een motorke tege gekomen van takegawa 138cc voor (ni verschiete) 3.500 eur da is dan nog eens in korting e dus jha ak da geld nu ven in men mini steek rijd ie weer
Gast Gast
Onderwerp: Re: Wicheltjes Classic Mini version Deux zo okt 05, 2008 8:28 pm
blij da ge nog aan uw mini bezig zijt man... kzou idd eerst wa aan de mini werken als ik u was, da motorke is trouwens iet te straf voor pitbike kader...kunde beter motodaxke bouwen ofzo :p !!
grtzz MarkS
Wichel *V.I.P*
Onderwerp: Re: Wicheltjes Classic Mini version Deux zo jan 25, 2009 2:55 pm
ok ben terug aan de mini gevloge khoop dat ie klaar geraakt tege maart en dan jha men geheim project verder afwerke de mini zal iet worden waarbij da ge hem dus niet gaat herkenne (kzal al zeggen dat zen opendakje weg is ) en hij zal er HELEMAAL anders uitzien en NEEN tis geen andere
als hij bijna klaar is zal ik enkele detail foto's uploaden voor de nieuwschierige onder ons maar niets van mijn geheim project
Wichel *V.I.P*
Onderwerp: Re: Wicheltjes Classic Mini version Deux zo maa 29, 2009 7:25 pm
en we zijn aan de groene mini begonnen (vanachter aan de remmen ) maar nog veel werk naar de voorkant toe zoals bv nieuwe dorpels (2 kanten voorbereiding nieuwe lak) nieuwe raambanaan (roestie), nieuwe dakhemel, nieuwe snuit (wegens accident vorige eigenaar), en volledig nieuw koelsysteem
daarna kan ie gespoten worden (iemand enig idee voor de kleur? british racing green behouden of andere lak??) en ipv die plastike verbreders komen er polyesteren op dus ik zal er vantijd ni echt meer zijn op de clubavonden met dat ik elke vrije avond ga willen benutten (mss dak om de 2 weekskes ff kom)
PFFFF zie et al ni meer zitte
Gast Gast
Onderwerp: Re: Wicheltjes Classic Mini version Deux ma maa 30, 2009 11:39 am
hehe
goh ...
knalrood of bordeaux ofzo
greetz
Wichel *V.I.P*