Onderwerp: Re: Verslag International Tuning Salon zo nov 11, 2007 5:32 pm
yoo kheb me zalig geamuseerd twas toch al iets beter als vorige jaar het tuningsalon stonden veel knappe wagens binnen en schoon vrouwkes liepen er ook rond
@beezake: sorry dak je in de terugreis voorbij stak maar kvond wa zot om eerst voorbij mn thuis te rijden om dan uiteindelijk terug te rijden ik woon vlak aan dat kleine afritje vandaar is da nog 2 min rijden
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: Verslag International Tuning Salon di nov 13, 2007 2:32 am
ik vond het ook heel leuk! zeker geslaagd en toch een redelijk grote opkomst!
@ night devil: no problemo hombre
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: Verslag International Tuning Salon di nov 13, 2007 1:36 pm
kvond het ook wel een geslaagde beurs. enkel dat ik in begin me 2 vrouwen daar rond liep die der ni veel van kende, dus was ik meer tegen ne muur aant praten dan wa anders de mega veel winkels waren er zeker wel een pluspunt ook aan :p
Gast Gast
Onderwerp: Re: Verslag International Tuning Salon wo nov 14, 2007 2:47 pm
was zker geslaagd salon dees jaar !!! Vond die focus wel vetjes die aangekleed was als de general lee :-p !!!
grtzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Verslag International Tuning Salon wo nov 14, 2007 11:51 pm
general shaver
vroeger was dat gewoon shaver. ne lichtblauwe da zijne tijd ver vooruit was een jaar of 2 gelede
Gast Gast
Onderwerp: Re: Verslag International Tuning Salon do nov 15, 2007 12:22 am
die general shaver was idd een knappe focus der stonden wel knappe auto's binnen en heb een paar mooie focusjes zien staan en heb van andere wagens een paar ideekes opgedaan voor mijne focus dus twas een vruchtbaar dagje kheb me zalig geamuseerd met timmy en maximeke en zie dus zeker uit naar 2008 om samen met de club naar meetings te gaan
gr night devil
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: Verslag International Tuning Salon do nov 15, 2007 5:49 pm
ik hoop tegen volgend seizoen men mini af te hebbe
Gast Gast
Onderwerp: Re: Verslag International Tuning Salon do nov 15, 2007 8:14 pm
ik hoop tegen 2008 men andere auto te hebben :-p !!!
grtzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Verslag International Tuning Salon do nov 15, 2007 10:07 pm
jaja twas zeker ne geslaagden dag alleen spijtig dat ie wa in mineur begon (ongevalletje van de nick) mja we hebben ons er allemaal vree goe geammuzeert denk zeker voor herhaling vatbaar!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Verslag International Tuning Salon do nov 15, 2007 10:08 pm
en die seat ibiza van de crazy tuners von ik egt af zo zouk de mijne ook best wel wille (zeker de binnebekleding) :p:p
Gast Gast
Onderwerp: Re: Verslag International Tuning Salon do nov 15, 2007 10:14 pm
nog een beetje sparen dan taki wanneer komen de fotos eigenlijk online ik heb er zelf ni zoveel genomen omdat mijne camera moeilijk deed en tblijkt da ze allemaal mislukt zijn
wie is Nick en welk heeft em voorgehad (sorry ken nog ni alle echte namen de meeste bijnamen ken ik al wel)
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: Verslag International Tuning Salon vr nov 16, 2007 8:24 pm
het was zeker ne geslaagde dag ik heb me goe geammuseert met de benny en maximeke dusja zeker voor herhaling vatbaar
Gast Gast
Onderwerp: Re: Verslag International Tuning Salon zo nov 25, 2007 9:19 pm
Dat van de nick was geen al te grote kost...heeft em 135 euro gekost voor ne nieuwe velg