Onderwerp: Re: 2 jaar A.D.T. do okt 09, 2008 5:42 pm
Blijkbaar kunnen er een paar niet meer wachten hé wacht maar trouwe leden spaar jullie energie maar. Want jullie zulen het nodig hebben, ik en akira ien het al helemaal zitten zenne.
Angel
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: 2 jaar A.D.T. do okt 09, 2008 10:18 pm
Tja weet je de vorige bowling is voor mij een akira zeer goed afgelopen wij warren nog Bloed Nuchter. Misschien met deze bowling zullen we ons eens wagen tot een slokje of misschien wel een glasje alcohol. Maar we beloven niets want het kan zijn dat we dat zelfs niet lusten. Maar voor 2 jaar A.D.T wil ik mij wel eens opofferen.
Angel.
Gast Gast
Onderwerp: Re: 2 jaar A.D.T. vr okt 10, 2008 1:35 am
Angel schreef:
Maar we beloven niets want het kan zijn dat we dat zelfs niet lusten. Maar voor 2 jaar A.D.T wil ik mij wel eens opofferen.
Angel.
en voor milk inc? En voor de vorige bowling? en voor de sunparks???
das al wel meer als wagen aan een slokje en niet lusten eh :p
Angel Xtreem Lid
Aantal berichten : 186 Leeftijd : 41 Registration date : 21-05-07
Onderwerp: Re: 2 jaar A.D.T. zo okt 12, 2008 4:01 pm
Meen je dat nu peter? Wie gaat er nu naar het Sportpaleis om zich zat te drinken. Ik toch niet zenne, ik moet het goede voorbeeld geven aan jullie ik zit in het feestbestuur. Dat wilt nu ni zeggen dat wij euh van die drankjes drinken waar dat "alcohol" spul in zitten of hoe noemen jullie dat dan? Vorige bowling was ik gewoon happy en de reden waarom ik niet met de wagen was omdat zij juist haar bad had gekregen. ja je hoort het goed mijn auto is een meisje. Ze noemt Angel. En ik mag er elke dag uren op rijden. En met sunparks daar lag de reden bij de Goede muziek die daar werd gedraait. Eddy Wally, willy sommers en bart kael die maken mijn super happy heb hun muziek. Dus je ziet ik drink dat "alcohol" ding niet. Ik ben gewoon een Vrolijk Jongen. Das al
Angel
AkirA Super Lid
Aantal berichten : 162 Leeftijd : 34 Registration date : 09-02-07
Onderwerp: Re: 2 jaar A.D.T. zo okt 12, 2008 5:27 pm
hey leden bij deze wil ik melden dat we met 2 jaar adt naar de copo cabana gaan omdat op die dag dejavu gesloten is wegens werken jullie grijgen hier nog een mailtje van en gelevien hier op te antwoorden mvg akira
Angel Xtreem Lid
Aantal berichten : 186 Leeftijd : 41 Registration date : 21-05-07
Onderwerp: Re: 2 jaar A.D.T. zo okt 12, 2008 7:38 pm
Echt gaan we naar de Copa amaai dan zal ik mijn veertjes al eens terug gaan zoeken hé. En Speciaal voor jullie allemaal...
He's name was Angel, he was a showBoy With yellow feathers in hir hair and a dress cut down to there He would merengue and do the cha-cha And while he tried to be a star, Tony always tended bar Across the crowded floor, they worked from 8 'til 4 They were young and they had each other Who could ask for more?
At the Copa, Copacabana The hottest spot north of Havana (here) At the Copa, Copacabana Music and passion were always in fashion At the Copa....he fell in love.
Angel
Gast Gast
Onderwerp: Re: 2 jaar A.D.T. zo okt 12, 2008 11:29 pm
LOOOL
we come with 2
AkirA Super Lid
Aantal berichten : 162 Leeftijd : 34 Registration date : 09-02-07