zoals er al links en rechts is gesproken gaan we dus naar de kerstmarkt!!! alleen zijn we er nog ni goe uit op welke dag dat we gaan... ik wil voor volgende weekend een antwoord! stemmen kan op de forum of gewoon via mail. ook verwachten wij een goede opkomst, en natuurlijk moet iedereen zen beste humeur meenemen, zodat we er echt weer een plezant feestje van kunnen maken. we spreken af met zen alle op de carpoolparking om zo met de bus naar ginder te gaan. dus er zal wel wat gedronken worden ook uur zal nog wel bekend worden via mail.
Laatst aangepast door AkirA op do dec 04, 2008 10:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: kerstmarkt do dec 04, 2008 1:16 pm
kerstmarkt kan ik helaas ni mee gaan :s. zaterdags doe ik een bijjobke. (dit is trouwens elke zaterdag dat ik da doe) en xenia moet heel de dag werken tot 18.00u. dus sorry aan iedereen.
grtz night cruiser
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
elaba slimmerik! de kerstmarkt is wel savonds te doen eh... tegen een uur of 8 fzo... kmoet kik ook dien dag gaan werken zene mor ik zen der zeker bij! zonder auto, dak geen bob moet spele
Gast Gast
Onderwerp: Re: kerstmarkt do dec 04, 2008 4:47 pm
ja da weet ik. het probleem is dak pas tusse 21 en 22u gedaan heb :s
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Kerstmarkt klinkt goed, Met zijn allé daar heen klinkt ook goed, Met de bus naar toegaan klinkt zEEr goed, Er mag een borreltje gedronken worden KLINKT ZEER GOED,
I There
Angel
Gast Gast
Onderwerp: Re: kerstmarkt za dec 06, 2008 3:24 pm
You there ... :p
sgoed ze :p
ik zal er ook wel bij zijn (denk ik depends of er een chicka wil date of ni ...) als da zo is dan ben ik wel bob voor jou ze maatje :p
Gast Gast
Onderwerp: Re: kerstmarkt zo dec 07, 2008 11:52 pm
ik kan spijtjg genoeg ni meegaan ksta normaal met de nacht maar kga met die van ons haar werk bowlen en eten
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: kerstmarkt ma dec 08, 2008 1:54 pm
.... :O
ontoelaatbaar!!! :p
neemt die van olle is mee nor ons :p
greetz :p
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
bij deze staat de datum dus vast voor de kerstmarkt maar ik zou er toch nog een paar dingen aan willen toevoegen ik wil weten voor volgende week woensdag 17/12/2008 weten via een mailtje naar mij dat er komt . we spreken gwoon om 20 u af aan de poolplanit op de rooseveldt plaats en gaan zo met allemaal naar de groenplaats wie dit niet goed vindt gelieve mij dit te laten weten .
mvg akira
Gast Gast
Onderwerp: Re: kerstmarkt zo dec 14, 2008 7:24 pm
1 probleem ....
kmag ni drinke :p
of ni ete ... :p
wa gaan ik der na mee doen
Gast Gast
Onderwerp: Re: kerstmarkt zo dec 14, 2008 8:32 pm
oei oe doede da peterke
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: kerstmarkt ma dec 15, 2008 8:28 pm
dieet eh maatje ... :p
kweeg een kilotje of ... 20 teveel :p
Gast Gast
Onderwerp: Re: kerstmarkt ma dec 15, 2008 9:19 pm
is da ni verstandiger om te wachten met diëten tot na de feestdagen
want de eindejaarsfeesten zijn nu ni bepaald bekend om kilo's met te verleizen ze tis eender andersom
gr night devil
AkirA Super Lid
Aantal berichten : 162 Leeftijd : 34 Registration date : 09-02-07
Onderwerp: Re: kerstmarkt za dec 20, 2008 12:07 am
och ja morge avond is het zover e een lekkere kerstmarkt lekker koud buite dus lekker warm aankleden hé leden opdat jullie nu niet ziek gaan worden zo voor de feestdagen maarjha plezier zal er al gemaakt worden dat staat vast hé