Onderwerp: Pellet_iggo's clio zo jun 10, 2007 6:17 pm
Hey,
Ik heb mijn auto ergens vorig jaar in september gekocht. Het was een occasie van BJ 2002 met 49.000 km's. Het was wel een 1.2 16v, maar ik moest naar iets licht opzoek gaan omdat ik anders me moto nimeer kon betalen. De versie die ik heb noemt extreme. Een zware naam voor wat er maar aan is Het betekend gewoon dat hij alu 5-spaaks velgen heeft van 15" en een iets sportiever onderstel en voorgevormde kuipzetels, in de kleur van de buitenkant.
Zo was hij int begin
Dan heb ik eerst wat kleine dinges gekocht zoals een chromé brandblusser en een vervangingsluchtfilter van K&N.
Dan heb ik wat ice gekocht om te starten. Het was heel goedkoop, maar dan had ik toch al iets beter dan het standaard in de auto. Het was een versterker van climax van 2x150 watt (overbrugd) en een woofer van climax van 500 watt, samen met een radio van pioneer.
Dan was ik het zachte geluid wat beu en wou ik een uitlaat. Ik vond dat een clio er ni mooi uitziet zonder dubbele uitlaat, dus een dubbele werd het Ik wou wel in orde zijn voor de keuring, dus koos ik voor een uitlaat die gehomologeerd was. Het werd er 1 van Remus.
Dit is dan de installatie en de uitlaat
Dan wou ik nog een klein detail aan men koffer veranderen. Ik vond het er rond men nummerplaat zo druk uitzien met al die kleuren, dus ben ik een chromé randje gaan halen. Mits wa aanpassingen omdat het ni paste, is het dan toch gelukt.
Voor
Na
Dan nu heb ik een andere versterker gekocht maar die is nog ni men volle goesting. En ik vond men koffer er wat stom uitzien met die kist dus ga ik nu beginnen om het wat properder te maken. Er komt dus hout in, zwarte verf en neon. Er veranderd dus voorlopig niks aan de installatie van onderdelen, alleen van indeling. Dit is al de basis.
ook steekt er al een tijdje neon in de wagen
En dan heb ik dit weekend men ADT sticker gekregen dus nu staat hij er zo bij
Zo dit was het voorlopig
GRTZ pellet_iggo
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio ma jun 11, 2007 12:30 am
ja da begint al eh
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio ma jun 11, 2007 11:09 am
word e proper autoke jaja benieuwd hoe dit eindigt........
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio ma jun 11, 2007 1:37 pm
knap bakske zal mooi zijn als hij af is
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio ma jun 11, 2007 7:08 pm
Ik heb een open luchtfilter besteld bij de Raats en ik zou hem mss deze week nog hebben. Dat zou goed zijn. Zodra ik deze heb, post ik zeker foto's
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio di jun 12, 2007 6:50 pm
Wicheltje en xrx hebben mijn auto in photoshop bewerkt en nu weet ik dus welke velg ik erop wil. Ik ga voor Oxigin-Eins velgen 17" chromé en ik ga die wss half juli bestellen. Nog ff wachten dus Zo ziet hij er dan ongeveer uit.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio zo jun 17, 2007 7:41 pm
Ik heb de woensdag dan men open luchtfilter gestoken en ik ben er redelijk tevreden van. Vooral in de hogere toeren klinkt hij heel mooi.
En ik heb vant weekend nog wat verder gedaan aan men koffer en deze staat er nu voorlopig zo bij.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio di jun 19, 2007 8:13 pm
Ik weet dat het een moeilijke vraag is, maar zou iemand een schatting kunnen doen wat het zou kosten om men deurklinken, stootliijsten aan de deuren en men "spoiler" te laten spuiten? Ik dacht dat je al 50 euro moest betalen voor het opstarten van de cabine. En doet bosman carparts da ook of weten jullie een goede in de buurt?
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio di jun 19, 2007 8:17 pm
bosman heeft geen spuitcabine.. ga is horen bij carrosserie willemmen in kappele. das snel goed en proper werk tegen een scherpe prijs
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio di jun 19, 2007 8:51 pm
jha en als gezegt dage bent gestuurd door den wouter van splendid 4x4 , kost het helemaal niks! gemoet zien da ge den baas hebt (toon noemt hem) groetjes
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio di jun 19, 2007 8:52 pm
en geloof mij het is goedkoop hoor , want mijne zijkant heeft hlemaal ineengezetten en da is terug gespoten geweest voor 60 € maar zie wel da ge er al een grond laag op zet !gewoon nen primer, anders vraagt dien dubbel...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio di jun 19, 2007 9:40 pm
woody schreef:
jha en als gezegt dage bent gestuurd door den wouter van splendid 4x4 , kost het helemaal niks! gemoet zien da ge den baas hebt (toon noemt hem) groetjes
Ben jij wouter van splendid 4x4? Want als het dan mss is kan mag je me er altijd mee naartoe nemen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio di jun 19, 2007 9:42 pm
jha ik ben wouter ! maar mijn vriendin haar vader heeft een garage en dien willemen kent mijn vriendin haar vader heel goed , en die fixe da zo altijd onderling, en voor mij doet dien da ook! kzal wel mee gaan me u.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio di jun 19, 2007 9:43 pm
kzal der anders morgen is ff binnewippen , wat moet er juist gespoten worden en in welke kleur?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio di jun 19, 2007 10:27 pm
Dus mijn spoilerke, deurklinken en stootlijsten aan de deuren. je kan dat zien op de foto's hierboven, want die zijn nog int zwart. De stootlijsten aan men voor en achterbumper niet omdat ik er mss met de tijd nieuw gaan kopen.
Merci é
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio ma jun 25, 2007 11:27 am
seg ik ben gaan horen e , ik zou uwen kleur code moete weten , dan kan ik da zeggen , tis in elk geval niet veel groetjes
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio di jun 26, 2007 8:11 pm
Het enige dat ik vond op de papieren van de wagen was de kleur blauw. Ik vond geen code. Maar ik ga 1 van de dagen wel is horen in de garage, die moete da wel weten.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio di jun 26, 2007 8:19 pm
U kleurcode staat oftewel in u deurscharnier , in de bak van u reservewiel of onder de motorkap
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio zo jul 01, 2007 8:55 pm
Vandaag 1ste db drag gedaan en heb een 2de plaats gehaald met 135.1db. Ben best wel blij
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio ma jul 02, 2007 7:54 pm
woody schreef:
seg ik ben gaan horen e , ik zou uwen kleur code moete weten , dan kan ik da zeggen , tis in elk geval niet veel groetjes
Het is volgens mij 08J1 Moest het da ni zijn laat het mij dan weten dan gaank ner de garage. merci op voorhand é
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio ma jul 02, 2007 8:28 pm
ja nog is proficiat me u bekerke he grtzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio ma jul 02, 2007 8:34 pm
*Hedje* schreef:
ja nog is proficiat me u bekerke he grtzz
Mercikes, ik verschoot er echt van. Ik had niet gedacht dat ik zoveel ging halen
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio di jul 03, 2007 5:55 pm
proficiat met u beker
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio wo jul 04, 2007 7:31 pm
Ik ben vandaag helder zijpinkers gaan bestellen voor men wagen. Ik zou ze normaal binnen 2 weken hebben. Das echt wel lang
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio ma jul 09, 2007 8:07 pm
Hey, Ik ben vandaag eindelijk men velgen gaan bestellen. Oxigin Eins 17"x7.5 full chrome met continental banden en anti-diefstal bouten. De velgen zijn de woensdag al binnen en de banden wisten ze ni. Dus met wat geluk kom ik den donderdag al met men nieuwe velgen ner de clubavond