Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio di aug 21, 2007 7:04 pm
Ik ben vandaag is ff gaan horen in den ATAF achter menne hoek en daar raden ze sony xplod ook af. Ze hadden wel alleen maar compo's van JBL, Infinity. Maar de goedkoopste was vanaf 200 euro. Dat vindt ik wel een beetje veel. Maar ik zal is zien of ik de zaterdag langskan bij stef in sint lenaerts. Heeft hij wel Rockford fosgate en kicker?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio di aug 21, 2007 11:36 pm
hij heeft zeker rockford en kicker... ge kunt ook is langsgaan bij arc in deurne...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio wo aug 22, 2007 9:44 am
Jammer dat ik niet eerder wist dat gij compo`s nodig hebt...op meeting fullmoon heb ik de zwaarste serie van kicker gekocht voor 160 euro...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio ma aug 27, 2007 8:41 pm
Kan iemand aub deze sideskirts fotoshopen op mijn wagen? Want ik vindt sideskirt kiezen heel moeilijk. Moet ni persé in mijn kleur zijn hoor. thx
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio wo aug 29, 2007 10:49 pm
Men auto moest binnen op onderhoud enzo heb ineens een zwaardere batterij laten steken. Van 40 amperé naar 55
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio ma sep 03, 2007 7:52 pm
Echt niemand die die sideskirt ff kan fotoshoppen voor mij?
Ik bedoel de skirt en de plaats waar die op moet komen Ik zal straks is zien of ik ze er mss goed op krijg
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio zo sep 16, 2007 8:47 pm
Ja voorlopig moet het niet meer gedaan worden want alles ligt voor onbekende tijd stil. Toch bedankt
grtz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio za sep 22, 2007 7:24 pm
voor photoshop kan je het beste aan xrx vraage die is een krak met die dingen hij doet veel wedstrijden !!!!
vraag aan hem hij doet dat me veel plezier!!
grtz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio zo sep 23, 2007 9:15 pm
Heb eindelijk verder aan de koffer kunne beginnen en er is al veel gedaan, maar er moet ook nog veel gedaan worden. Dus hopelijk kan ik de premiere geven de zondag op 7 october
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio wo sep 26, 2007 11:08 pm
sorrie da k et miss nie weet....maar wat is er 7 oktober ??
grtzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio do sep 27, 2007 10:09 am
de zondag is er die tuning meeting voor die jongen. Je moet maar is bij meetings gaan zien. Hij leidt aan een of andere ziekte en de ouders organiseren een meeting voor hem
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio zo sep 30, 2007 2:07 am
stond dat dan al vast ??
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio zo sep 30, 2007 1:29 pm
ni dak weet maar ge moet dan is het desbetereffende topicske zien hé mark
Komaan nick waar blijft ge me die updates
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio zo okt 07, 2007 8:15 pm
Ok, de koffer is dus nog niet klaar. Dat komt omdat ik het druk heb met het werk en omdat ik ook begonnen ben met fitnessen. Al het hout in de koffer is klaar en ik ben bezig met ze te overtrekken. Plus dan nog alle afwerking enzo. Alleen de hoedeplank kan mss nog wat aangepast worden daarmee word die als laatste gedaan.
Tot zover de koffer
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio zo okt 07, 2007 8:38 pm
ziet er al goed uit tot zover
iig bedankt voor de sneak peek
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio di okt 30, 2007 11:04 pm
knap wagentje met mooie velgskes en proper kofferke ben wel benieuwd welke kit er dan op gaat komen
gr night devil
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio za nov 03, 2007 1:09 am
ok kheb men best gedaan om zo goe mogelijk te photoshoppe, en ik denk dat het er ongeveer dan zo moet uitzien of anders is da gewoon een heel slecht voorbeeld van die schorten
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio za nov 10, 2007 11:06 pm
hee makker, hier hoort toch ook nog een update te komen he...met uw schermpkes :-p !!!
grtzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio zo nov 18, 2007 8:35 pm
Idd, Heb de dvd schermen en dvd speler van mark overgekocht Moest ik dan na nieuwjaar men ps 3 hebben, dan komt den ps 2 in den oto
GRTZ
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio zo jan 27, 2008 8:48 pm
Ok dit perso gaat stoppen. Want auto en stukken staan te koop. Ik maak binnekort een nieuw perso bij ex leden. Ik weet niet of dit gewist wordt? of mss wordt dit ook bij ex leden gezet? Of moet ik hier verder gaan met andere auto?
Laat maar iets weten
GRTZ
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio zo jan 27, 2008 9:09 pm
zal het naar perso's van vrienden enzo dan verplaatsen e
heb jij nog eens aan je tante gevraagd of ze nog steeds wou sponsoren??
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio zo jan 27, 2008 11:16 pm
Ik heb dat nog niet gevraagd nee, maar ik vermoed van wel. Bel haar eens op of stuur is een mail en je zal normaal spoedig antwoord krijgen hoor. GRTZ
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio ma jan 28, 2008 1:43 pm
bertje hebde gij die mail nu nog niet verstuurd
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio zo feb 17, 2008 9:41 pm
Hey, ik zie dat ik de foto's van men koffer nog niet gepost had. Deze is dus wel niet afgeraakt. De hoedeplank moest nog gedaan worden en de verlichteing, maarja het is nu zo ik zal het in de verschillende stappen zetten
eerst de basis
Dan de flanken
Dan de letters eruithalen
Dan met leer overtrekken, spiegel plaatsen achter de letters, condensator links steken
En dan met onafgewerkte hoedeplank
Maar ik heb de inbouw verkocht een ne maat van mij en normaal ga ik deze zomer verder werken. Dan laat ik het eindresultaat nog wel zien Ik heb er veel tijd aan gespendeerd, maar vindt wel dat het voor een eerste keer goed gelukt is. Ben redelijk trots Vonde jullie het ook wa deftig?