Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio di jul 10, 2007 1:58 pm
nice makker dan gaan u kaskes goe gevuld zijn
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio wo jul 11, 2007 12:19 pm
A.D.T.*Conv!cT* schreef:
nice makker dan gaan u kaskes goe gevuld zijn
Ik hoop het ook want groter ging niet zonder bijwerken van de wielkasten en dat heb ik er ni voor over.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio zo jul 15, 2007 10:14 pm
Ok men velgen staan eronder en ik vindt het een prachtig resultaat. De velg was een 7,5" en men band is 195 dus die is lichtjes getrokken, want anders ging hij er heel moeilijk in. Hij zit nu op ongeveer een cm van men vering verwijderd, dus rustig rijden is de boodschap. zodra ik foto's heb post ik ze hier.
GRTZ
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio ma jul 16, 2007 5:37 am
zeker late zien e!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio ma jul 16, 2007 11:36 am
Amai makker, da zijn wel vette velgskes !!! Die wou ik ook eigenlijk eerst kopen...Zorgt maar da ge er de donderdag bent, dan kan ik ze is zien.
Heldere zijpinkers steken nu ook al. Pics volgen nog wel is
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio ma jul 30, 2007 4:17 pm
Omdat men gsm binnen is zal het nog wel ff duren voor er foto's van men velgen en men pinkers zijn. Heb wel vandaag al spiegels besteld en zou ze tege eind van de week hebben. Het zijn deze spiegels. https://i.servimg.com/u/f20/11/32/74/62/kt200810.gif
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio ma aug 13, 2007 8:45 pm
Hier zijn de langverwachte foto's. De kwaliteit is ni super maar ik trek er binnekort nog wel is beter. Hier staan dus de velgen op en de heldere zijpinkers.
Wat vinden jullie ervan? GRTZ
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio di aug 14, 2007 12:16 am
VERLAGEN!! maar voor de rest ziet et er goe uit e!! hier en daar nog wat mee in carroseriekleur spuite en het is helemaal goe e!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio di aug 14, 2007 10:54 am
beeza'ke schreef:
VERLAGEN!! maar voor de rest ziet et er goe uit e!! hier en daar nog wat mee in carroseriekleur spuite en het is helemaal goe e!
Ik denk dat dat moeilijk gaat...je kan amper een duim krijgen tussen de bout van zen ophanging en zen band !!!
btw; hoe zit het met de spiegeltjes ??
grtzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio di aug 14, 2007 10:55 am
steek dan een spacer van 0.5 cm of een cm... als je wilt verlagen zal ik er volgende keer wel eens naar kijken. maar normaal gezien mag dit geen probleem zijn ze!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio wo aug 15, 2007 7:41 pm
Binnekort ga ik toch is zien naar een bodykit, en dan wordt het overige zwart nog meegespoten, want ik stoor mij daar ook aan.
En de spiegels had ik normaal al anderhalve week geleden van bosman moeten hebben, maar ik hoor er maar niks van. Als ik tijd heb zal ik is langs moeten gaan.
En verlagen zou ik toch wa me willen wachten, maar mss idd een spacerke ofzo. Ik zal nog wel zien
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio wo aug 15, 2007 7:51 pm
Ik zal nog is men toekomstplannen van de auto op een rij zetten.
- Ik ben gistere terug aan men installatie begonnen, want ik had er al lang niet meer aan verder gedaan. Ik heb alles er terug uitgehaald en heb al een nieuwe bodemplaat gemaakt. De zaterdag gaat den traxx ff helpen met men hoedeplank, en de rest zal de komende weken wel gebeuren. Ik ga er nog niks over zeggen, maar ik denk dat wel tof gaat worden. Ook met neon enzo.
- Ik heb ook men bodykit al samengesteld en deze hoop ik binne 2 a 3 maand te kunnen bestellen. Deze wordt dan ook nadien gespoten en ook men stootlijst en spoiler( standaard). De deurklinken ga ik niet laten meespuiten, maar ik ga er zoeken int chromé. Ik heb dit op het net is tegengekomen op een clio, maar ik heb nog geen winkel gevonden die deze kan bestellen. Moet nog wel is gaan horen bij bosmans.
- En dan als dat alles gedaan is ga ik mss toch nog voor een kickerwoofer zien. Maar dat zal nog wel ff duren.
Zo deze plannen staan al zeker vast voor mijn clio
GRTZ Nick
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio wo aug 15, 2007 8:07 pm
Pellet_iggo schreef:
Ik zal nog is men toekomstplannen van de auto op een rij zetten.
- Ik ben gistere terug aan men installatie begonnen, want ik had er al lang niet meer aan verder gedaan. Ik heb alles er terug uitgehaald en heb al een nieuwe bodemplaat gemaakt. De zaterdag gaat den traxx ff helpen met men hoedeplank, en de rest zal de komende weken wel gebeuren. Ik ga er nog niks over zeggen, maar ik denk dat wel tof gaat worden. Ook met neon enzo.
- Ik heb ook men bodykit al samengesteld en deze hoop ik binne 2 a 3 maand te kunnen bestellen. Deze wordt dan ook nadien gespoten en ook men stootlijst en spoiler( standaard). De deurklinken ga ik niet laten meespuiten, maar ik ga er zoeken int chromé. Ik heb dit op het net is tegengekomen op een clio, maar ik heb nog geen winkel gevonden die deze kan bestellen. Moet nog wel is gaan horen bij bosmans.
- En dan als dat alles gedaan is ga ik mss toch nog voor een kickerwoofer zien. Maar dat zal nog wel ff duren.
Zo deze plannen staan al zeker vast voor mijn clio
GRTZ Nick
Grave plannen
Complex'er Kheb u wel gespot ze
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio wo aug 15, 2007 8:27 pm
Was je er gisteren ook? ge had gerust ff kunne afkomen ze. ik vond het wel goe. Veel grieten
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio wo aug 15, 2007 8:28 pm
Pellet_iggo schreef:
Was je er gisteren ook? ge had gerust ff kunne afkomen ze. ik vond het wel goe. Veel grieten
kwas ni echt zeker en derna wassek u echt kwijt
Was wel fun ,mor te warm en teveel flashers
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio wo aug 15, 2007 11:35 pm
yu maatke mooie velgkes !!!!!!!!!!!!!
echt chik!!!!
da ga nog een mooi autoke worden he alles rustig aan he!!!!
grtz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio do aug 16, 2007 9:42 am
ja makker, dit wordt wel een schoon autoke !!! En wat voor bodykit hebde in gedachten ?? carzone ??
grtzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio do aug 16, 2007 12:44 pm
ja ben ook benieuwt welke body je gaat nemen ik ken er veel !!!!!
ik zou extreem gaan zeker me die velgkes!!!!!
grtz :p
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio do aug 16, 2007 3:45 pm
da word echt een knap projectje... plannen zijn zeker wel knap... en da hoedeplankske komt zeker in orde... kzou em zeker verlagen maar zou wachten na da ge u bumperkes hebt... da ge em ni verlaagt en achteraf u bumpers er ni onder krijgt kben benieuwd welke bumpers het worden
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio vr aug 17, 2007 3:14 am
TraxX schreef:
da word echt een knap projectje... plannen zijn zeker wel knap... en da hoedeplankske komt zeker in orde... kzou em zeker verlagen maar zou wachten na da ge u bumperkes hebt... da ge em ni verlaagt en achteraf u bumpers er ni onder krijgt kben benieuwd welke bumpers het worden
Ik ga het nog fff voor mij houden welke bumpers ik neem. Het is wel geen kit maar zelf samengesteld. en aan de voorbumper wordt er dan ook nog wat veranderd. Maar alles gaat wel op zen gemakske gebeuren. Hehe.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio zo aug 19, 2007 9:29 pm
Dit weekend heeft traxx men hoedeplank al gemaakt. Nog is merci e. Deze wordt later wss nog wel wat aangepast. En ik heb ook de bodemplaat al gemaakt.
Vandaag op de meeting heb ik ook al een chromé antenne gekocht.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio ma aug 20, 2007 8:03 pm
Ik kan van mijn collega op het werk een composet kopen van sony explod voor 80 euro. Met peak power van 200W en Rated power van 50W. Zou dit deftig spelen? Omdat beezake zei dat ik beter niet iets van sony xplod zou kopen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio di aug 21, 2007 12:36 am
als ge ze ni op ne versterker zet, zal da wel spele, en opt eerste gehoor ook een beetje deftig, maar als ge dan een iets duurder setje erin steekt, gaat ge direct het verschil voele... sony xplod geeft niet echt "warme" klanken. en zeker niet als ze versterkt worden... mijn mening: spaar een beetje langer en koopt ineens iets deftig...
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: Pellet_iggo's clio di aug 21, 2007 1:08 am
sony explode trekt eerlijk gezegt op ni veel... kzou ook zoals Beeza'ke zegt ff langer sparen en ineens een goei setje kopen... merk maakt veel verschil en dan nog... als ge een beetje bij die 80 euro bij legt hebde een composetje van kicker of rf ofzo en dan is het ineens nieuw en met garantie moest er iets aankomen en die hoedeplank is graag gedaan makker hebde nog eens materiaal of hulp nodig laat het maar weten eh