A.D.T.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A.D.T.

Antwerp Dream Tuning

IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man
Aantal berichten : 1933
Leeftijd : 39
Registration date : 07-02-07

Character sheet
Wagen: MG ZR

2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07 Empty
BerichtOnderwerp: 2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07   2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07 Icon_minitimezo jul 01, 2007 7:12 pm

geef hier je mening over de meeting
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.adtonline.be
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: 2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07   2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07 Icon_minitimezo jul 01, 2007 7:29 pm

Twas ni slecht.
kvond de inkom prijs overdreve 15per auto en dan 5 per bezoeker/pasagier.
Slechte plaats....
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: 2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07   2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07 Icon_minitimezo jul 01, 2007 7:37 pm

ze vroegen inderdaad vrij veel inkom en de locatie was ook niet super, maar al bij al me toch geamuzeerd... misschien zit mijn score van 138db en mijn eerste bekertje er wel voor iets tussen Very Happy
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: 2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07   2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07 Icon_minitimezo jul 01, 2007 7:46 pm

proficiat e beeza'ke me uwen eersten beker.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: 2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07   2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07 Icon_minitimezo jul 01, 2007 8:43 pm

congratz voor beeza'ke, conv!cten pellet iggo!!!!!!

maar ook voor sara die haar eerste db drag heeft gedaan!!!!hihi
kvondt het wel duur en de plaats kon ook beter!
shops ni veel gezien maarja das blijkbaar op alle meetings tegenwoordig!!

grtz black dragon
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: 2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07   2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07 Icon_minitimezo jul 01, 2007 8:47 pm

inkomprijs was idd overdreven. al bij al veel volk van club en proficiat voor alleman die beker heeft gewonnen doe zo verder
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: 2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07   2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07 Icon_minitimezo jul 01, 2007 8:48 pm

inkomprijs was idd overdreven. al bij al veel volk van club en proficiat voor alleman die beker heeft gewonnen doe zo verder
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: 2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07   2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07 Icon_minitimezo jul 01, 2007 8:50 pm

Prijs was idd duur, mer vond het al be al toch een fijne meeting. Heb ook men eerste bekertje gewonnen dus ben zeker wel tevreden Smile
Wichel
*V.I.P*
*V.I.P*
Wichel

Man
Aantal berichten : 1334
Leeftijd : 37
Registration date : 06-05-07

Character sheet
Wagen: Peugeot 207 X-line 99gr

BerichtOnderwerp: Re: 2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07   2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07 Icon_minitimezo jul 01, 2007 9:03 pm

jha kzen dus net ni kunne kome e Mad khad vandaag net iets teveel kopzorge Laughing maar proficiat aan degene da nen beker hebbe gewonne cheers
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: 2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07   2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07 Icon_minitimezo jul 01, 2007 9:31 pm

er zijn 4 bekers gewonnen wie heeft wat gewonnne vindt ik wel tof bedankt traxx voor stiker plakken en black dragon deze club is wel te max als ik iets vraag over tuning dan staat altijd iemand klaar voor antwoorden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: 2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07   2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07 Icon_minitimezo jul 01, 2007 10:02 pm

Ik was 2de in de categorie ministreet, den convict was 1ste ik denk in de categorie street en beezake was ik dacht 2de in een bepaalde categorie en tirrii was 3de in de categorie engine.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: 2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07   2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07 Icon_minitimezo jul 01, 2007 10:34 pm

bedankt voor info. vond het jammer dat ik er niet kon zijn tot laatst. moest namelijk naar feest volgende keer ben ik weer helemaal tot einde erbij. grts
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: 2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07   2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07 Icon_minitimezo jul 01, 2007 10:37 pm

wanneer komen eigenlijk de fotos van vandaag erop?
AkirA
Super Lid
Super Lid
AkirA

Man
Aantal berichten : 162
Leeftijd : 34
Registration date : 09-02-07

Character sheet
Wagen: Fiat Punto

BerichtOnderwerp: Re: 2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07   2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07 Icon_minitimezo jul 01, 2007 11:16 pm

vondt het ook een hele fijne meeting ja wel duur voor wat het was da wel en ja een dikke proficiat aan de geen die een bekerke hebben echt 4 op 1 dag is ni slecht he heb mij echt goe geamuzeert op naar de volgende zouk zeggen Very Happy Very Happy
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: 2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07   2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07 Icon_minitimema jul 02, 2007 12:24 am

kheb mij wel goe geamuseerd goe geloerd nqaar alles tof om d emanne van de club is trug te zien enzo en dan nog ene bekerke beter kan ni he :d
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07   2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07 Icon_minitimema jul 02, 2007 1:01 am

twas ni echt een grote en spannende meeting, maar kwa sfeer von ik dit toch een van de betere Very Happy
kzag altijd iedereen met iedereen praten en zowa samen hangen Very Happy
zo moet da eh Razz
ja twas wel een heel duur dageske...
en nog maar eens proficiat aan de 4 personen met een bekerke eh Very Happy
alleen spijtig beeza'ke stond eigenlijk op de eerste plaats want den andere was gediskwalificeert, en opt laatste hebben ze die dan toch terug dertussen gestoken...
mja wij weten beter eh Very Happy
en ook voor iedereen: sry dak smorgens ff een toerke op de snelweg heb gedaan eh... gps verkeerd gelezen...
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: 2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07   2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07 Icon_minitimema jul 02, 2007 11:18 am

idd kheb men eige ook goe geamuzeerd en goe gelache ook de sfeer zat erin en we vormden nen hechtere groep vergeleke met de meeting aan zee!!

grtzzz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: 2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07   2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07 Icon_minitimema jul 02, 2007 1:30 pm

das waar ik von ze plezaant,twas wel wa rushe bij het binnekome voor mij kwier al direct naar den db gedawe Very Happy

mor twas de moeite waart 1ste plaatske wel minder dan vorige keer deze keer 140.4 db
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: 2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07   2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07 Icon_minitimedi jul 03, 2007 8:53 pm

kweet ni of iemand het al gezien heeft?
http://dbcar.planethomie.be/foto/displayimage.php?album=33&pos=54
http://dbcar.planethomie.be/foto/displayimage.php?album=33&pos=53
http://dbcar.planethomie.be/foto/displayimage.php?album=33&pos=18
http://dbcar.planethomie.be/foto/displayimage.php?album=33&pos=19
http://dbcar.planethomie.be/foto/displayimage.php?album=33&pos=25
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: 2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07   2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07 Icon_minitimewo jul 04, 2007 11:50 am

wanneer komen de fotos die iemand v d club zondag zelf had genomen
thanks
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07   2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07 Icon_minitimewo jul 04, 2007 4:49 pm

puntotuner1984 schreef:
wanneer komen de fotos die iemand v d club zondag zelf had genomen
thanks
waneer ze er op staan eh...
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: 2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07   2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07 Icon_minitimewo jul 04, 2007 9:50 pm

das een feit e puntotuner wanneer ze erop staan e. Geduld hede gij precies ook ni echt e.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: 2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07   2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07 Icon_minitimedo jul 05, 2007 2:12 pm

jawel was enkel maar vraagje
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: 2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07   2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07 Icon_minitimema jul 16, 2007 9:36 am

Toch wel een goei meeting voor de club precies.
Alleman die een beker hebben, proficiat he !!! Wat waren jullie db-scores ??

grtzz
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: 2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07   2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07 Icon_minitime

2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rol en Bol weekend Essen (B) 25-26 april
» Int. Tuning Weekend 10 Maasmechelen
» Internationaal Tuning Weekend Duivelsberg
» 24/25/26 juli 2009 : Int. Tuningweekend MAASMECHELEN
» TUNINGNIGHT IV by the untouchables 10 juli 2010

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum