Onderwerp: Internationaal Tuning Weekend Duivelsberg di jul 24, 2007 4:31 am
op zondag 29-07-07 gaan we naarInternationaal Tuning Weekend op den Duivelsberg in maasmechelen. om 9 uur iedereen aanwezig op de carpoolparking Rozemaai.
jha wete das eigen een beetje te vroeg want ik ga de zaterdag naar Balen voor onderdelen voor de mini en as em hersteld is kan ek me de mini mja kweet ni of ek et op 1 dag kan klare mja ik ga zeker mee de zondag de vorig was gewoon te goe ;-)
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
jha wete das eigen een beetje te vroeg want ik ga de zaterdag naar Balen voor onderdelen voor de mini en as em hersteld is kan ek me de mini mja kweet ni of ek et op 1 dag kan klare mja ik ga zeker mee de zondag de vorig was gewoon te goe ;-)
maatke als ge hulp ofzo nodig hebt dan moete da laten weten eh... dan komk helpen eh anders als em ni af graakt dan rijde me iemand mee eh
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
@ TraxX: jha mja wete ik vind da nogal ambetant om zo aan iemand te vrage of dak mag meerijde :p nja ze neme wel gere iemand mee zenne daar ni van tzen allemol toffe gaste in de club mja snapte ek kzal zeker iet late wete zene ma ik heb men onderdele pas volgende week woensdag kheb gebeld de stukke dak nodig heb zen allemaal al uitverkocht dusjha mja khoop dak zondag mee kan
Gast Gast
Onderwerp: Re: Internationaal Tuning Weekend Duivelsberg do jul 26, 2007 11:18 am
wie gaat er zondag nog allemaal mee?? normaal gezien zalk er ook weer zijn e samen met sofie...
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07