Onderwerp: Rol en Bol weekend Essen (B) 25-26 april zo apr 26, 2009 1:36 am
ok deze zaterdag was weer 1 met veel sfeer maarja maar 16 tuningauto's ach ja ge moe er zelf plezier maken hé en proficiat aan Angel met Show & Shine 1st place, Don met Show & Shine 2e place en Night Devil met Show & Shine 10e place
En ook aan ALLLLLLEEEEEE aanwezige leden dank u nu hebben we nog eens een Beker Grootste Club
en jha Timmy twas nen leuke afsluiter zene tes wel schijt natuurlijk dat dit u weer moet overkome e
maar al bij al plezante dag
mss gaan er morgen nog henne wie weet alvast veel plezier
GRTZ WICHEL
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rol en Bol weekend Essen (B) 25-26 april zo apr 26, 2009 11:21 am
ge moet wel toegeven door timmy zullen we deze nachtmeeting ni vergeten t eindigde met een knaller vab formaat en al bij al zal de schade wel meevallen ....denk ik maar t was gezellig en lekker eten grtjs
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: Rol en Bol weekend Essen (B) 25-26 april zo apr 26, 2009 12:27 pm
maxineke schreef:
ge moet wel toegeven door timmy zullen we deze nachtmeeting ni vergeten t eindigde met een knaller vab formaat en al bij al zal de schade wel meevallen ....denk ik maar t was gezellig en lekker eten grtjs
jha idd khoop voor hem dat et enkel dat darmpke es e en da dit weer zen tuning zin weer niet aanpakt e tzou wel jammer zijn ma te begrijpen
grtzz Wichel
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rol en Bol weekend Essen (B) 25-26 april zo apr 26, 2009 12:58 pm
et was ni groot mor wel plezant
spijtig van den timmy zijne wagen mor et had evengoe bij iemand anders kunnen gebeuren
volgende keer moeten der meer wagens mee
grz Don
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rol en Bol weekend Essen (B) 25-26 april zo apr 26, 2009 2:38 pm
ja maar altijd moet het mij overkomen hee maar ja het was ook eens plezant dat door die knal mijne bmw weer in de schijnwerpers mocht staan hee zeker voor herhaling vatbaar alleen de knal zal er hopelijk niet meer bijzijn dan
Wichel *V.I.P*
Onderwerp: Re: Rol en Bol weekend Essen (B) 25-26 april zo apr 26, 2009 9:50 pm
timmy schreef:
ja maar altijd moet het mij overkomen hee maar ja het was ook eens plezant dat door die knal mijne bmw weer in de schijnwerpers mocht staan hee zeker voor herhaling vatbaar alleen de knal zal er hopelijk niet meer bijzijn dan
jha hopelijk e maatke moja moest ge hulp nodig hebben de club is er om te helpe e
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rol en Bol weekend Essen (B) 25-26 april ma apr 27, 2009 12:23 am
ok ik weet wel dat ik op de club kan rekenen wie kan er ne andere termostaat steken enzo
Wichel *V.I.P*
Onderwerp: Re: Rol en Bol weekend Essen (B) 25-26 april ma apr 27, 2009 11:35 am
timmy schreef:
ok ik weet wel dat ik op de club kan rekenen wie kan er ne andere termostaat steken enzo
hmm ik volg avondschool automechanica dus ik zou dat wel moete kunne maarja m'n broer is auto mecanicien en heeft zen diploma dervan dusjha mss is er nog wil iemand die dat kan hé
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rol en Bol weekend Essen (B) 25-26 april za mei 02, 2009 4:30 pm
nen thermostaat steen is ni zo supermoeilijk kheb da bij mijne hyundai ook al gedaan.
de meeting was ni supervet eigenlijk maar de sfeer zat er des te meer in
een dikke proficiat aan tom met zijn 1ste plek show and shine en jim met de 2de plek show and shine en dan nog proficiat voor alle aanwezigen met de beker van de grootste club
gr night devil
Angel Xtreem Lid
Aantal berichten : 186 Leeftijd : 41 Registration date : 21-05-07
Onderwerp: Re: Rol en Bol weekend Essen (B) 25-26 april do mei 07, 2009 8:10 pm
Tja ik weet wel een uitleg... De meeting was zaterdag hé? Om 11 uur aan de GB. Euh de vrijdag tja naar ne goede maat geweest, mijn beurt voor een bakje 33 mee te nemen. Was ik dan zat? jaaaa Had ik genoeg tijd om uit te slapen? Neeeee Dus tja wat doet en mens dan na zo'n avondje uit Slapen en tja soms ni in de juiste richting Maar ja de meeting was zeer goed en de kater was ook wel om aan te raden.
Angel
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Rol en Bol weekend Essen (B) 25-26 april