A.D.T.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A.D.T.

Antwerp Dream Tuning

IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Black Widow's Civic

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

Black Widow's Civic Empty
BerichtOnderwerp: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic Icon_minitimevr feb 09, 2007 1:37 am

Ik heb mijn auto in oktober 2006 gekocht bij Geerinckx Motors. Toen ik hem voor het eerst zag, zaten er geen achterste zetels in, want da bleek nen otto te zijn van een Duits tuning-bedrijf die zich puur met geluid bezig hielden. Very Happy (Bassline Webite) Na wat gezoek hebbe we een achterbank en nog andere missende dingen in den otto gestoken Razz .

Zo zag hij er uit toen ik hem voor het eerst zag Razz

Black Widow's Civic 3zlc4u8
Black Widow's Civic 48rkpbb
Black Widow's Civic 4i1rjbr
Black Widow's Civic 2hf8dap

Hij was dus controle-vrij. Er stonden al de voorste en achterste bumper op, ook was hij reeds verlaagd en had de RH velgen eronder staan. De uitlaat en spoiler ook. Nog voor ik men auto had, had ik op een beurs nog neon's (blauwe) gekocht om mijn civicje aan te kleden Smile . Ik heb bij de Pitstop-shop nog nen Alpine radio gekocht en van ne maat zijn Qlimax versterker en Kicker woofer gekocht. Ik had ook nog Sony Xplode boxen liggen voor vanvoor, dus heb ik die ook maar ineens erin gestoke.

Black Widow's Civic Cda-9852
Black Widow's Civic B3_1
Black Widow's Civic EC.KKR.05C108Black Widow's Civic COMP_15_M
Black Widow's Civic 44972fm

Dit heb ik dan samen met mijn nonkel in mijn auto gestoken en dan was het enkel nog wat afstellen en da was in orde cheers . Dan heb ik van Bluedevil nog een setje beschermhoezen voor aan u gordel te hangen gekregen Wink Thx Marky

Black Widow's Civic SPA01090R2NR

Ik ben samen met Bluedevil naart 100% tuning in Rotterdam (Ahoy) geweest en toen heb ik me een nieuwe pook aangeschaft, want diegene die erop stond was ijskoud als ik 's ochtens in men otto stapte Neutral Ik heb ook toen een sticker gekocht voor op men achterruit (Mugenlogo) en een Playboy logo voor op men motorkap Razz

Black Widow's Civic 2rh66c9
Black Widow's Civic 44tttnd
Black Widow's Civic 2nqbkwi

Achteraf heb ik nog de mugen-grill (Autostyle) gekocht, maar ik vond hem nog niet agressief genoeg,

Black Widow's Civic SPW84.10.08_HC96MU

dus heb ik eye-lids (Autostyle) gekocht om hem wat agressiever te maken Twisted Evil .

Black Widow's Civic 307w7xy

Dit verlof (kerstmis) had ik plots veel geld in men handen en ik moest het gewoon opdoen, dus heb ik Xenon-lampen gekocht en bleuvision Phillips standlichtjes. Rolling Eyes Voor kerstmis heb ik van men vriendin nieuwe tweeters gekregen omdat ik men oude kapot had gespeeld :?

Black Widow's Civic 4g5jl9v

Nadien ben met de solden naart shopping geweest en heb ik daar nog een transfo gekocht om mijn playstation in men auto te steken en een scart-omzetter voor beeld te krijgen Cool . Ik heb ook ineens een Boss Audio System 7" scherm gekocht en heb het ingewerkt in men dashbord snokke

Black Widow's Civic 43oppqp
Black Widow's Civic 2qbyxbo
Black Widow's Civic 2v30sqo

Omdat ik geen lampje in men koffer heb, heb ik zelf maar blacklights en blauwe neon in men koffer gestoken Shocked .

Tot zover mijn auto Wink teller
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic Icon_minitimedi feb 13, 2007 12:49 am

goe bezig e... misschien enkel nog grotere velgskes steke Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic Icon_minitimedi feb 13, 2007 11:07 am

beeza'ke schreef:
goe bezig e... misschien enkel nog grotere velgskes steke Wink

ik zen da wss wel van zin, ma ni veel groter zenne, ik zen aant denke aan Schmidt Space Chroom 16"

Black Widow's Civic Spacechroom
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic Icon_minitimedi feb 13, 2007 12:27 pm

zier er een goei keuze uit Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic Icon_minitimedi feb 13, 2007 6:42 pm

zo zou hij er dan uitzien me de velge:

Black Widow's Civic Auto_der_woche_37-03_1

Black Widow's Civic Auto_der_woche_37-03_2

Black Widow's Civic Auto_der_woche_37-03_5

ik kwijl nu al als iuk ze nog maar zie snokke
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man
Aantal berichten : 1933
Leeftijd : 39
Registration date : 07-02-07

Character sheet
Wagen: MG ZR

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic Icon_minitimedi feb 13, 2007 7:20 pm

ja makker da zen schoon velgen...
en da ga zeker ni mis staan onder die zwarten bak van u
http://www.adtonline.be
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic Icon_minitimewo feb 14, 2007 12:17 am

Knappe velgen, wou die ook eerste kope voor op menne corsa.
Gade ze vanachter breder pakken dan vanvoor?
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic Icon_minitimewo feb 14, 2007 12:48 am

Maatke, ik heb het u gezegt.....begint nu met sparen voor die velgen !!! lol!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic Icon_minitimewo feb 14, 2007 3:39 pm

Dabbe schreef:
Knappe velgen, wou die ook eerste kope voor op menne corsa.
Gade ze vanachter breder pakken dan vanvoor?

ik denk dak vanvoor +2cm en vanachter +5cm ga nemen, om vanvoor ook beetje uit de kassen te laten komen cheers
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic Icon_minitimedo feb 15, 2007 1:17 am

kunde dan ni beter velgen pakken met andere et-waardes want als ge een spoorverbreder gaat pakken van 5 cm, gaat dat niet echt zo gezond zijn voor u assen enzo... dan kunt ge beter vanachter ne 9,5J breed pakken en vanvoor een 8J breed ofzo... is ZEKER breed genoeg!!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic Icon_minitimedo feb 15, 2007 1:19 am

beeza'ke schreef:
kunde dan ni beter velgen pakken met andere et-waardes want als ge een spoorverbreder gaat pakken van 5 cm, gaat dat niet echt zo gezond zijn voor u assen enzo... dan kunt ge beter vanachter ne 9,5J breed pakken en vanvoor een 8J breed ofzo... is ZEKER breed genoeg!!
Da was eigelijk wa ik bedoelde Razz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic Icon_minitimedo feb 15, 2007 2:19 am

ja, da bedoelde ik ook zo zenne Very Happy ik steek geen tussenstukken want wist da al da da slecht voor de assen was. Gewoon velgskes die wa breder zen, men ne vette sloef van ne band Razz Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic Icon_minitimedo feb 15, 2007 2:21 am

2cm is niet slecht, maar 5 cm daar tegenover... ai ai...
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic Icon_minitimedo feb 15, 2007 2:23 am

ik wil gewoon lekker breed uitkomen, en heel breed op civic's is uber geil Very Happy
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic Icon_minitimedo feb 15, 2007 8:11 am

heel breed is altijd uber geil Wink (op ne auto dan toch...)
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic Icon_minitimedi feb 20, 2007 8:14 pm

vandaag heb ik eindelijk een FM modulator gestoken. Nu heb ik het geluid van mijn DVD en playstation over de boxen Limo

Het geluid is echt zuiver Surprised ik had het echt ni zo goed verwacht cheers
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic Icon_minitimedo feb 22, 2007 7:16 pm

ik eerlijk gezegt ook niet !!! Laughing
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic Icon_minitimewo feb 28, 2007 9:57 pm

de installatie van de playstation en toestanden is da moeilijk?

Spaart ma snel vor die velgskes , zien der eel goe uit

Grts
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic Icon_minitimewo feb 28, 2007 11:22 pm

is gewoon een converter van 12v naar 230v en dan gewoon een DVD scherm kope Smile meer is daar ni aan Wink

velgen komen ooit nog wel is, ma wanneer ... blijft een raatsel Razz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic Icon_minitimedo maa 01, 2007 1:24 pm

black widow; kzen van plan om in de verdere toekomst van die dvd schermpjes late inbouwe in mijn kopsteunen , is het dan nog steeds mogelijk om die playstation via daar te late zien of ni?

Grts
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man
Aantal berichten : 1933
Leeftijd : 39
Registration date : 07-02-07

Character sheet
Wagen: MG ZR

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic Icon_minitimedo maa 01, 2007 2:08 pm

Wen schreef:
black widow; kzen van plan om in de verdere toekomst van die dvd schermpjes late inbouwe in mijn kopsteunen , is het dan nog steeds mogelijk om die playstation via daar te late zien of ni?

Grts
da kan normaal geen enkel probleem zijn..
het enige dage moet hebben is ne kabel dan die lang genoeg is, en dan kunde gij die steken waar dage wilt.
http://www.adtonline.be
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic Icon_minitimedo maa 01, 2007 2:30 pm

Ah ok çava tis nog ni vor nu ze , mor dan wettek al wa meer info é

Thx

Grts
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic Icon_minitimeza maa 03, 2007 3:40 pm

die kabels die bij mijn scherm zaten zijn ongeveer 5m lang, ik kon die zonder enig probleem naar men koffer trekke Razz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic Icon_minitimeza maa 03, 2007 3:56 pm

een idee van hoeveel zo'n schermpjes koste bv kopsteunen en één groter vanvoor?

Grts
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic Icon_minitimeza maa 03, 2007 4:11 pm

voor schermen in de kopsteunen hebde ofwel

- reeds ingebouwde (rond de 500 - 600 euro voor 2 --> 7")
- aparte schermen (vanaf 150 tot ... )
--> nadeel, ge moet inbouwkoste betalen Neutral Exclamation

schermje vanvoor is ook weer tussen de 150 tot .... euro
idem voor schermen in din met uitklapping, maar ik zou dan toch gaan voor een iets hogere prijsklasse !

PS: ga nooit naar de remco voor zoiets !!!
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic Icon_minitime

Black Widow's Civic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Honda Civic 55Kw opvoeren naar 66Kw
» IbiMaickel Black Ibiza evo II [Wintermodus 05/10/2009]