A.D.T.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A.D.T.

Antwerp Dream Tuning

IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Black Widow's Civic

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man
Aantal berichten : 1933
Leeftijd : 39
Registration date : 07-02-07

Character sheet
Wagen: MG ZR

Black Widow's Civic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 03, 2007 5:33 pm

jamor ik gon ook nooit waar da gij enne ga zene
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.adtonline.be
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 03, 2007 6:16 pm

lol
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 04, 2007 1:29 pm

bij die stef car's in st lenaarts heb ik al eens gon hore vor ice en gps, dvd scherme en kmoet zegge da ta ter wel intressant is

Grts
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 04, 2007 3:47 pm

tja, ma het kost wel veel e

@traxx: wa bedoelde daar nu weer mee ? denkte soms da kik naar remco gaan Neutral
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 04, 2007 6:01 pm

nee makker mor dat die prijzen ook nog aan den dure kant zijn...
zeker die ver in de kopsteunen 500-600 euro
ik weet die te vinden ver 300 euro en dan zijn het nog zelfs 8"
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 04, 2007 6:45 pm

Dan gonnek in de verdere toekomst is bij u langs komen traxx want da schilt precies dan al minstens 200 euro

Grts
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 04, 2007 10:55 pm

hehe np
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 04, 2007 11:31 pm

foto's van men geblindeerde ramen cheers
was wel ni zo gemakkelijk om da te trekken me de weerkaatsing van de zon en omgeving Neutral

Black Widow's Civic - Pagina 2 333ivzq

Black Widow's Civic - Pagina 2 2a5bthx

en ja ik weet het, het is blauw Exclamation Laughing
ik heb da genome omda de pitstop er toch vanaf moest, dus kreeg ik superkorting en dan kan ik da ineens oefene e Wink . Binnekort den 3% doorlatende zwarte folie halen se Very Happy
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 2 Icon_minitimema maa 05, 2007 7:22 pm

Ik denk da het moeilijkste deel aan de zijkantjes is? Ni???

Grts
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 2 Icon_minitimema maa 05, 2007 8:17 pm

ja, als ge u folie erop legt moete echt zien da da goe aanspant aan de rande, want anders zitte gegarandeerd me blazen ! Neutral
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 08, 2007 12:20 am

Der is wss ontzettend veel geduld voor nodig , iets da ik dus absoluut ni heb, ...... Mor we gon volhoude e tzal me mee lukke da te doen

Grt
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 2 Icon_minitimema maa 12, 2007 1:10 am

ik zou het resultaat wel eens willen zien met zwart folie
bwa nog ff wachten eh Very Happy
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 2 Icon_minitimema maa 12, 2007 10:34 pm

indeed, ma ik vind dat toch al vreed goe gelukt is voor nen eerste keer Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 2 Icon_minitimema maa 12, 2007 10:56 pm

da vinne kik oek :d en tege als het aan mijne toer is zedde al ne prof der in :d

Grts
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 2 Icon_minitimema maa 12, 2007 10:57 pm

tis te hope e, leuke bijverdienste Very Happy
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 2 Icon_minitimema maa 12, 2007 11:01 pm

voila, kunde da geld in uwe auto steke e of in iets anders...

Grts
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 2 Icon_minitimema maa 12, 2007 11:03 pm

in wa dan, in jill zeker Laughing die krijgt al genoeg. Auto blijft voorgaan op haar (als het om geld gaat e Wink )
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 2 Icon_minitimema maa 12, 2007 11:04 pm

Ge wou in den verdere toekomst toch ander velgskes ...... Ni?
Of hedde nog andere planne me den auto?

Grts
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 13, 2007 1:40 am

die velgen zijn wss voor de zomer, moet binnekort op onderhoud (groot) en voor mij is da ne grote kost --> ben nog een studentje e Neutral jammer genoeg
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 14, 2007 11:07 pm

moete nog lang nort school? En middelbaar of hoge school??

Welke velgjes zoude het liefst kope

Grts
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 17, 2007 5:58 pm

zoals eerder vermeld ga ik de Schmidt 16" Space me chrome rand kopen in de zomer.

volgend jaar ben ik afgestudeert en dan nog 3 jaar automechanica volgen op Karel de Grote Hogeschool in Hoboken Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 17, 2007 6:05 pm

Gistere is er nen otto tege mij gerede Sad ik dacht dak gek werd.

Mijn auto stond voort Lof in Brasschaat en er was achter mij nog een plaats over van max 2 meter. Ik was naar de ruiterhal geweest voor Beastie Noise lol! zo een of ander scoutsfeestje. Ineens komt er iemand zo zegge te mij: ey, hebde gij tege iemand gerede ? scratch ik kon ni volge, en ik zei maar van "nee, ik weet van niks".

Beetje later komt er ne maat naar mij en zegt da ze tege men otto hebbe gerede, ik zen naar mijn otto gelope, en diejen dronke smeerlap stond nog achter mij. verdomme

Ik zeg da zo tege die buitenwipper en haalt die gast erbij. Die gast komt buite en begint ineens van zijnen tak te make Suspect ik zei zo: "gij hebt tege mijnen otto gerede", en die antwoord zo :"och jonge, die krasse stonde er al op" en begon ineens veel te graaf te doen naar men goesting Mad na wa gebabbel me die zen mate (die meekwame) zen ik me hem iets overeen gekomen. Oké, de krasse op men lak ware ni diep, ma twas donker en ik zag da allemaal ni zo goe, dus ik werd gek Twisted Evil Exclamation

Daarstraks ff me dreft opgezete en krasse zijn op afstand nimeer te zien.

BTW: Zwarte opel corsa C (zoals den dabbe) ; VDQ-849
Als ge die ziet rijde, rijt em dan maar van de baan tongue
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 20, 2007 9:52 pm

Amai ja, ik verschoot wel toen jill smste naar mij dat ze tegen uw auto hadden gereden en dat die mannen moeilijk begonnen te doen...ik wa gelijk toen in men auto gesprongen en naar u gekomen...Toen was het al bijgelegd, jammer M4
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 20, 2007 10:00 pm

Bluedevil schreef:
Amai ja, ik verschoot wel toen jill smste naar mij dat ze tegen uw auto hadden gereden en dat die mannen moeilijk begonnen te doen...ik wa gelijk toen in men auto gesprongen en naar u gekomen...Toen was het al bijgelegd, jammer M4

jammer? amaai ik wist niet da gij zo een agresief ventje waart Razz Laughing
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 21, 2007 5:34 pm

ja, en hij kwam dan nog ni alleen e, bracht em nog zo'n vechters bazeke mee Very Happy

heb ondertusse een nieuwe Mugen Power sticker geplakt op men achterruit en heb nog wa aan men moteur geprutst Razz nu trek ik in 9,4 sec naar 100 affraid was wel lekker toen ik test ritje ging doen Wink
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 2 Icon_minitime

Black Widow's Civic
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Honda Civic 55Kw opvoeren naar 66Kw
» IbiMaickel Black Ibiza evo II [Wintermodus 05/10/2009]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
A.D.T. :: Tuning :: Perso's/Projecten :: Perso's/Projecten van vrienden-
Ga naar: