Onderwerp: Re: Black Widow's Civic zo maa 04, 2007 6:01 pm
nee makker mor dat die prijzen ook nog aan den dure kant zijn... zeker die ver in de kopsteunen 500-600 euro ik weet die te vinden ver 300 euro en dan zijn het nog zelfs 8"
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic zo maa 04, 2007 6:45 pm
Dan gonnek in de verdere toekomst is bij u langs komen traxx want da schilt precies dan al minstens 200 euro
Grts
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic zo maa 04, 2007 10:55 pm
hehe np
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic zo maa 04, 2007 11:31 pm
foto's van men geblindeerde ramen was wel ni zo gemakkelijk om da te trekken me de weerkaatsing van de zon en omgeving
en ja ik weet het, het is blauw ik heb da genome omda de pitstop er toch vanaf moest, dus kreeg ik superkorting en dan kan ik da ineens oefene e . Binnekort den 3% doorlatende zwarte folie halen se
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic ma maa 05, 2007 7:22 pm
Ik denk da het moeilijkste deel aan de zijkantjes is? Ni???
Grts
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic ma maa 05, 2007 8:17 pm
ja, als ge u folie erop legt moete echt zien da da goe aanspant aan de rande, want anders zitte gegarandeerd me blazen !
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic do maa 08, 2007 12:20 am
Der is wss ontzettend veel geduld voor nodig , iets da ik dus absoluut ni heb, ...... Mor we gon volhoude e tzal me mee lukke da te doen
Grt
TraxX Admin
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic ma maa 12, 2007 1:10 am
ik zou het resultaat wel eens willen zien met zwart folie bwa nog ff wachten eh
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic ma maa 12, 2007 10:34 pm
indeed, ma ik vind dat toch al vreed goe gelukt is voor nen eerste keer
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic ma maa 12, 2007 10:56 pm
da vinne kik oek :d en tege als het aan mijne toer is zedde al ne prof der in :d
Grts
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic ma maa 12, 2007 10:57 pm
tis te hope e, leuke bijverdienste
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic ma maa 12, 2007 11:01 pm
voila, kunde da geld in uwe auto steke e of in iets anders...
Grts
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic ma maa 12, 2007 11:03 pm
in wa dan, in jill zeker die krijgt al genoeg. Auto blijft voorgaan op haar (als het om geld gaat e )
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic ma maa 12, 2007 11:04 pm
Ge wou in den verdere toekomst toch ander velgskes ...... Ni? Of hedde nog andere planne me den auto?
Grts
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic di maa 13, 2007 1:40 am
die velgen zijn wss voor de zomer, moet binnekort op onderhoud (groot) en voor mij is da ne grote kost --> ben nog een studentje e jammer genoeg
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic wo maa 14, 2007 11:07 pm
moete nog lang nort school? En middelbaar of hoge school??
Welke velgjes zoude het liefst kope
Grts
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic za maa 17, 2007 5:58 pm
zoals eerder vermeld ga ik de Schmidt 16" Space me chrome rand kopen in de zomer.
volgend jaar ben ik afgestudeert en dan nog 3 jaar automechanica volgen op Karel de Grote Hogeschool in Hoboken
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic za maa 17, 2007 6:05 pm
Gistere is er nen otto tege mij gerede ik dacht dak gek werd.
Mijn auto stond voort Lof in Brasschaat en er was achter mij nog een plaats over van max 2 meter. Ik was naar de ruiterhal geweest voor Beastie Noise zo een of ander scoutsfeestje. Ineens komt er iemand zo zegge te mij: ey, hebde gij tege iemand gerede ? ik kon ni volge, en ik zei maar van "nee, ik weet van niks".
Beetje later komt er ne maat naar mij en zegt da ze tege men otto hebbe gerede, ik zen naar mijn otto gelope, en diejen dronke smeerlap stond nog achter mij.
Ik zeg da zo tege die buitenwipper en haalt die gast erbij. Die gast komt buite en begint ineens van zijnen tak te make ik zei zo: "gij hebt tege mijnen otto gerede", en die antwoord zo :"och jonge, die krasse stonde er al op" en begon ineens veel te graaf te doen naar men goesting na wa gebabbel me die zen mate (die meekwame) zen ik me hem iets overeen gekomen. Oké, de krasse op men lak ware ni diep, ma twas donker en ik zag da allemaal ni zo goe, dus ik werd gek
Daarstraks ff me dreft opgezete en krasse zijn op afstand nimeer te zien.
BTW: Zwarte opel corsa C (zoals den dabbe) ; VDQ-849 Als ge die ziet rijde, rijt em dan maar van de baan
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic di maa 20, 2007 9:52 pm
Amai ja, ik verschoot wel toen jill smste naar mij dat ze tegen uw auto hadden gereden en dat die mannen moeilijk begonnen te doen...ik wa gelijk toen in men auto gesprongen en naar u gekomen...Toen was het al bijgelegd, jammer
TraxX Admin
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic di maa 20, 2007 10:00 pm
Bluedevil schreef:
Amai ja, ik verschoot wel toen jill smste naar mij dat ze tegen uw auto hadden gereden en dat die mannen moeilijk begonnen te doen...ik wa gelijk toen in men auto gesprongen en naar u gekomen...Toen was het al bijgelegd, jammer
jammer? amaai ik wist niet da gij zo een agresief ventje waart
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic wo maa 21, 2007 5:34 pm
ja, en hij kwam dan nog ni alleen e, bracht em nog zo'n vechters bazeke mee
heb ondertusse een nieuwe Mugen Power sticker geplakt op men achterruit en heb nog wa aan men moteur geprutst nu trek ik in 9,4 sec naar 100 was wel lekker toen ik test ritje ging doen