Onderwerp: Re: Black Widow's Civic do maa 22, 2007 1:50 am
hmm eerst praten dan slagen... da moet ik ook eens proberen... lol
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic do maa 22, 2007 10:50 am
nee nee, eerst was die kerel ni voor reden vatbaar, en toen belde marky, dus ik zei gewoon dat em maar moest afkome e pas toen hij aankwam was het al verbaal in orde gebracht
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic do maa 22, 2007 12:51 pm
Kunde van de schade is een fotoke poste?
Grts
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic do maa 22, 2007 6:27 pm
Pic's zijn inderdaad altijd zeer interssant
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic do maa 22, 2007 7:16 pm
der strax samen zen auto gewassen en ik moet zeggen ge ziet het hard die krassen op zen bumper Ik blijf erbij dat em dat schadeformulier moest invullen...en als em dat niet wou gelijk de flikken bellen...die was toch zo zat als iets.
Mar we gan dat nog fiksen se makker
grtzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic do maa 22, 2007 7:18 pm
hou ons op de hoogte
Grts
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic vr maa 23, 2007 6:13 pm
kzal er morge trekken en dan direct posten
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic di mei 08, 2007 1:18 am
Den andere zijnen otto:
Mijnen otto, in daglucht ziede hert harder, ma dees was van toen het juist gebeurd was.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic di mei 08, 2007 1:22 am
Ondertussen heb ik men lederen kuipzetels al thuis liggen Het enige probleem is dat de gliders nog ni op het onderstel passen.
Zetels zijn van Raceland, onderstel van Sparco en gliders weet ik ni. Van zodra ze erin staan post ik foto
ik moet wel zeggen dat ze er int echt beter uit zien
Heb ook men DVD scherm nu volledig in men dashboard ingewerkt, nimeer me een staanderke Is veel beter zo en veel stabieler, alleen heb ik nu gemerkt dat er iets aan scheelt, dus morge naar de C&N voor men garantie
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic wo mei 09, 2007 1:51 am
wooot makker dat ziet er wel strak uit !! kzal morgen is komen piepen naar uw zetels he
grtzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic wo mei 09, 2007 3:32 pm
ze staan er nog ni in. Het onderstel past perfect, maar de gliders zijn verkeerd Normaal gezien zou ik vrijdag men nieuwe gliders moeten hebben, als da ni zo is moet ik nog 2 weken wachten want die gaan op verlof
Heb gisteren nog een cameratje gekocht voor in men bumper te steken zodak zeker zen dak men bumper er ni afrij als ik achteruit rij Geeft echt goei beeld, ik verschiet ervan En heb men DVD-scherm bij C&N binnen gedaan en heb direct een ander mee gekrege sweet
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic zo mei 13, 2007 2:21 pm
ondertussen steekt de eerst kuipzetel al. maar ik ga hem er even terug uit halen, want ik heb er nog geen gordelbevestiging op .
Mijn nonkel is nog een speciaal frame aan het maken een perfecte pasvorm. Ik had dus de rails die ik eerst heb meegekregen terug ingeruild, want die paste langs geen kante , en nu heb ik er meegekregen van Sparco zelf, maar nu is de breedde weer ni in orde . Dus normaal gezien zullen ze er dinsdag terug instaan en met gordelbevestiging
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic ma mei 14, 2007 12:26 am
ben benieuwd na het resultaat se, zal wss wel proper zen
da camerake is wel fantastisch moet ik zegge, idd goei beeld en het schermpke heeft zen plaatske echt wel gevonde
Grtss
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic ma mei 14, 2007 10:47 pm
heb vandaag men onderstel gefixt home made tussenstukken gemaakt en gordelbevestigingen gelast. Ziet er nu netjes uit. En die zetels zitten echt zo zalig
onderstel en gliders zijn nu alle2 van sparco (heb die oude gliders terug ingeleverd)
foto's volgen binnekort
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic di mei 15, 2007 6:00 pm
hier zijn dan de foto's van al men wijzigingen van de afgelopen weken.
(mijn getinte ruiten)
(men schermpje ingewerkt)
(cameratje gekocht en in bumper ingewerkt)
(men andere velgen met bredere rand thx 2 Black Dragon )
en dan nu men kuipzetels !!!
het heeft veel tijd gekost om ze erin te steken, maar het was elke seconde waard !
Gast Gast
Onderwerp: Re: Black Widow's Civic vr jun 01, 2007 7:56 pm
Amai, nog veel veranderd tegen de laatste keer dak hem gezien heb. Proper werk
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07