A.D.T.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A.D.T.

Antwerp Dream Tuning

IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Black Widow's Civic

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

Black Widow's Civic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 21, 2007 9:15 pm

Jup en ge zijt uw groot onderhoud vergeten lol!

grtzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 21, 2007 10:15 pm

lol! zon ruige manne hier precies :p

eerst prate en as da ni werkt slage tot ze u gelijk geve Laughing
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man
Aantal berichten : 1933
Leeftijd : 39
Registration date : 07-02-07

Character sheet
Wagen: MG ZR

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 22, 2007 1:50 am

hmm eerst praten dan slagen...
da moet ik ook eens proberen...
lol
http://www.adtonline.be
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 22, 2007 10:50 am

nee nee, eerst was die kerel ni voor reden vatbaar, en toen belde marky, dus ik zei gewoon dat em maar moest afkome e Very Happy
pas toen hij aankwam was het al verbaal in orde gebracht Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 22, 2007 12:51 pm

Kunde van de schade is een fotoke poste?

Grts
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 22, 2007 6:27 pm

Pic's zijn inderdaad altijd zeer interssant Laughing
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 22, 2007 7:16 pm

der strax samen zen auto gewassen en ik moet zeggen ge ziet het hard die krassen op zen bumper Neutral
Ik blijf erbij dat em dat schadeformulier moest invullen...en als em dat niet wou gelijk de flikken bellen...die was toch zo zat als iets.

Mar we gan dat nog fiksen se makker

grtzz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 22, 2007 7:18 pm

hou ons op de hoogte

Grts
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 23, 2007 6:13 pm

kzal er morge trekken en dan direct posten Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 3 Icon_minitimedi mei 08, 2007 1:18 am

Den andere zijnen otto:

Black Widow's Civic - Pagina 3 Photo0452qb0

Mijnen otto, in daglucht ziede hert harder, ma dees was van toen het juist gebeurd was.

Black Widow's Civic - Pagina 3 Photo0453qr9
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 3 Icon_minitimedi mei 08, 2007 1:22 am

Ondertussen heb ik men lederen kuipzetels al thuis liggen Very Happy Het enige probleem is dat de gliders nog ni op het onderstel passen.

Zetels zijn van Raceland, onderstel van Sparco en gliders weet ik ni. Van zodra ze erin staan post ik foto Wink

Black Widow's Civic - Pagina 3 B_5443

ik moet wel zeggen dat ze er int echt beter uit zien Smile

Heb ook men DVD scherm nu volledig in men dashboard ingewerkt, nimeer me een staanderke Wink Is veel beter zo en veel stabieler, alleen heb ik nu gemerkt dat er iets aan scheelt, dus morge naar de C&N voor men garantie Exclamation
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 09, 2007 1:51 am

wooot makker dat ziet er wel strak uit !! affraid
kzal morgen is komen piepen naar uw zetels he Funny

grtzz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 09, 2007 3:32 pm

ze staan er nog ni in. Het onderstel past perfect, maar de gliders zijn verkeerd Sad Normaal gezien zou ik vrijdag men nieuwe gliders moeten hebben, als da ni zo is moet ik nog 2 weken wachten want die gaan op verlof pale

Heb gisteren nog een cameratje gekocht voor in men bumper te steken zodak zeker zen dak men bumper er ni afrij als ik achteruit rij Twisted Evil
Geeft echt goei beeld, ik verschiet ervan Very Happy En heb men DVD-scherm bij C&N binnen gedaan en heb direct een ander mee gekrege Smile sweet lol!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 13, 2007 2:21 pm

ondertussen steekt de eerst kuipzetel al. maar ik ga hem er even terug uit halen, want ik heb er nog geen gordelbevestiging op Evil or Very Mad.

Mijn nonkel is nog een speciaal frame aan het maken een perfecte pasvorm. Wink Ik had dus de rails die ik eerst heb meegekregen terug ingeruild, want die paste langs geen kante Sad, en nu heb ik er meegekregen van Sparco zelf, maar nu is de breedde weer ni in orde Neutral. Dus normaal gezien zullen ze er dinsdag terug instaan en met gordelbevestiging Razz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 3 Icon_minitimema mei 14, 2007 12:26 am

ben benieuwd na het resultaat se, zal wss wel proper zen

da camerake is wel fantastisch moet ik zegge, idd goei beeld en het schermpke heeft zen plaatske echt wel gevonde

Grtss
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 3 Icon_minitimema mei 14, 2007 10:47 pm

heb vandaag men onderstel gefixt Smile home made tussenstukken gemaakt en gordelbevestigingen gelast. Ziet er nu netjes uit. En die zetels zitten echt zo zalig Wink

onderstel en gliders zijn nu alle2 van sparco (heb die oude gliders terug ingeleverd)

foto's volgen binnekort Exclamation
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 3 Icon_minitimedi mei 15, 2007 6:00 pm

hier zijn dan de foto's van al men wijzigingen van de afgelopen weken. Rolling Eyes

Black Widow's Civic - Pagina 3 10ao6
(mijn getinte ruiten)

Black Widow's Civic - Pagina 3 85556206jr2

Black Widow's Civic - Pagina 3 13678537oz5
(men schermpje ingewerkt)

Black Widow's Civic - Pagina 3 30593582tg7

Black Widow's Civic - Pagina 3 51268937mv2
(cameratje gekocht en in bumper ingewerkt)

Black Widow's Civic - Pagina 3 73089546kc3

Black Widow's Civic - Pagina 3 30489950bq0
(men andere velgen met bredere rand thx 2 Black Dragon Wink )

en dan nu men kuipzetels !!! Very Happy

Black Widow's Civic - Pagina 3 64803560pw0

Black Widow's Civic - Pagina 3 58727994hn0

Black Widow's Civic - Pagina 3 16267609dz5

het heeft veel tijd gekost om ze erin te steken, maar het was elke seconde waard ! cheers Twisted Evil
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 3 Icon_minitimevr jun 01, 2007 7:56 pm

Amai, nog veel veranderd tegen de laatste keer dak hem gezien heb. Proper werk Smile
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man
Aantal berichten : 1933
Leeftijd : 39
Registration date : 07-02-07

Character sheet
Wagen: MG ZR

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 3 Icon_minitimevr jun 01, 2007 9:35 pm

tis alles behalve proper. ge moogt em dringend eens kuisen zene... Razz
tis knap
http://www.adtonline.be
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 3 Icon_minitimezo jun 03, 2007 11:56 am

Knappe bak Smile gistere nog zien rijde aan take out !

mvg Petit!
Wichel
*V.I.P*
*V.I.P*
Wichel

Man
Aantal berichten : 1334
Leeftijd : 37
Registration date : 06-05-07

Character sheet
Wagen: Peugeot 207 X-line 99gr

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 3 Icon_minitimezo jun 03, 2007 12:30 pm

jha ge ee een lekker bakske Razz mja geft mij mo nen Mini Razz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 3 Icon_minitimema jun 04, 2007 12:48 am

Ja makker, lekker strak he !!! Cool

grtzz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 3 Icon_minitimevr jun 08, 2007 8:30 pm

jaja nick, ma tis ook al lang gelede dak u nog is heb gezien e Smile dezen donderdag ga ik naar de clubavond, gade gij dan mee ?
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 3 Icon_minitimeza jun 09, 2007 2:17 pm

schoon veranderinge, schone auto !

grtss
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 3 Icon_minitimezo jun 10, 2007 5:11 pm

Ik zal zien dak er den donderdag ook ben en de zon ga ik ook mee Smile
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Black Widow's Civic   Black Widow's Civic - Pagina 3 Icon_minitime

Black Widow's Civic
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Honda Civic 55Kw opvoeren naar 66Kw
» IbiMaickel Black Ibiza evo II [Wintermodus 05/10/2009]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
A.D.T. :: Tuning :: Perso's/Projecten :: Perso's/Projecten van vrienden-
Ga naar: