Onderwerp: Re: Dabbes Corsa C za mei 05, 2007 3:07 pm
ja da ga... maar... ik heb dat er ook laten doen en voor men 2 bumpers en zijlijsten te spuiten en monteren heeft da mij 900 euro gekost... en da is wel ZONDER de bijkomende kosten die ik er heb aan laten doen eh
Gast Gast
Onderwerp: Re: Dabbes Corsa C za mei 05, 2007 3:51 pm
TraxX schreef:
ja da ga... maar... ik heb dat er ook laten doen en voor men 2 bumpers en zijlijsten te spuiten en monteren heeft da mij 900 euro gekost... en da is wel ZONDER de bijkomende kosten die ik er heb aan laten doen eh
Amai menne zak, das ook genoeg
Gast Gast
Onderwerp: Re: Dabbes Corsa C wo mei 09, 2007 1:48 am
Dabbe schreef:
TraxX schreef:
Je moet is naar carrosserie Willemen gan in kapellen...dat is een spuiterij dat op het industrieterrein lig achtter de rietje garage(volkswagen). Die man die maakt zeer scherpe prijzen voor mooi werk
Als je wilt wil ik heus me u er wel naar toe rijden ze...
grtzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Dabbes Corsa C do mei 10, 2007 11:07 pm
Bluedevil schreef:
Dabbe schreef:
TraxX schreef:
Je moet is naar carrosserie Willemen gan in kapellen...dat is een spuiterij dat op het industrieterrein lig achtter de rietje garage(volkswagen). Die man die maakt zeer scherpe prijzen voor mooi werk
Als je wilt wil ik heus me u er wel naar toe rijden ze...
grtzz
Morgeavond ga ik is belle naar dien ene van stabroek, die doet da na zen ure. En anders laat ik u zeker nog iets wete. Merci in alle geval he
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: Dabbes Corsa C di mei 22, 2007 1:29 am
als gij een uur en nen dag zegt, staan kik klaar. kheb heel de week tijd
Gast Gast
Onderwerp: Re: Dabbes Corsa C di mei 22, 2007 11:59 am
TraxX schreef:
als gij een uur en nen dag zegt, staan kik klaar. kheb heel de week tijd
Voila se, tis geregeld Woensdag gaan we is piepe he
Gast Gast
Onderwerp: Re: Dabbes Corsa C wo mei 23, 2007 1:06 pm
Voila se, er komt eindelijk schot in de zaak. Dinsdag ga ik de bumperkes en wielboge binnegooie bij Willemen en dan staan ze er hopelijk binne dit en 2 weke op
@ Traxx : merci om ff over en weer te rije he
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: Dabbes Corsa C wo mei 23, 2007 6:10 pm
Np das graag gedaan. dak nog me iet kan helpen laat het maar weten eh
Gast Gast
Onderwerp: Re: Dabbes Corsa C do mei 24, 2007 10:03 am
ben benieuwd
Gast Gast
Onderwerp: Re: Dabbes Corsa C vr mei 25, 2007 8:57 pm
Jaja verklaar mij zot of kweetniwa, maar morge vliegt alles uit men koffer en ganek beginne aan een nieve kist voor men 2 subkes. Gistere alles uitgerekend en morge is aan beginne. Deze keer gaan we voor de Db's ipv voor het uitzicht
Gast Gast
Onderwerp: Re: Dabbes Corsa C za mei 26, 2007 4:33 pm
Gast Gast
Onderwerp: Re: Dabbes Corsa C di mei 29, 2007 3:53 pm
Jaja, tis er eindelijk van gekome. Men bumpers, zijlijste en wielboge zijn binne bij de carrossier En nu wachte tot ze klaar zijn he kan ni wachte tot ze eronder hange.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Dabbes Corsa C di mei 29, 2007 8:45 pm
he makker, als ge had gebeld had ik zeker is gereden ze....maar laatste tijd wat druk met school en werk.... En ja je had het al verteld in castel de zaterdag van uw bumperkes....als ze erop staan belt is en dan kom ik wel is zien
grtzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Dabbes Corsa C di mei 29, 2007 9:39 pm
Bluedevil schreef:
he makker, als ge had gebeld had ik zeker is gereden ze....maar laatste tijd wat druk met school en werk.... En ja je had het al verteld in castel de zaterdag van uw bumperkes....als ze erop staan belt is en dan kom ik wel is zien
grtzz
Cava cava, mor ik vrees da het iets langer zal dure dan gepland, want hij heeft het echt wel druk. Dus kben benieuwd of ze deze week nog gaan afgeraken, kvrees er eigelijk voor. Maar ge zult het zeker op tijd wete Derjuist ook is gekeke op de site van Auto Tune Heinz en kben aant denke om na de zomer mss nen chip te late steke. Prijs valt goe mee en dan hebbek 30pk meer en 50Nm meer trekkracht. Da voelde al wel denk ik.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Dabbes Corsa C ma jun 04, 2007 12:40 am
Bij deze gast moet ge er wel achter zitten, is wel nen aardige oude gast met goei prijzen...maar ge moet er echt achter zitten anders komt er niks van...ik had het al meegemaakt met mijne spirit.
grtzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Dabbes Corsa C di jun 05, 2007 12:08 pm
Voila se, vandaag wa achter de carrossier zen vel gezete. Men bumpers zijn geschuurd en staan in spuitplamuur, normaal zoude ze deze week af zijn (khoop het toch ) Dan weet ik weer wa doen vant weekend
btw : kzou wille gaan zien voor nieuwe ICE (wooferkes en composet), ja kweet het WEERAL, maar deze keer tegoei. Wa schele die prijze van cnxclusive in de winkel tov van de site? Tis maar dak weet naar waar ik moet rije, docterice of c&n
Gast Gast
Onderwerp: Re: Dabbes Corsa C do jun 07, 2007 12:19 pm
ge kunt idd naar C&N gaan, zij maakt schoon prijzen en die heeft schoon spul van kicker liggen !!! Anderzijds kunde ook is bij de Stef gaan kijken in west-malle...die heeft diverse db drag kampioenschappen op zen naam staan, mijn spul en dat van den bert (ibizake) komt daar vandaan en wij zijn zeer content.
Maaar ge krijgt wel korting bij C&N als ge van adt zijt