A.D.T.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A.D.T.

Antwerp Dream Tuning

IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Dabbes Corsa C

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

Dabbes Corsa C - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dabbes Corsa C   Dabbes Corsa C - Pagina 7 Icon_minitimedi jun 19, 2007 4:08 pm

woody schreef:
proper corsa'ke , schoon kitje Very Happy , alleen ik snap nog ni hoe da jullie die zijlijsten zo proper kunnen hangen e! Very Happy

Het juiste materiaal, een paar vijze en veel tec7 en me wa chance goei weer Wink Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Dabbes Corsa C   Dabbes Corsa C - Pagina 7 Icon_minitimedi jun 19, 2007 4:09 pm

jha ik heb het bij mij ook me Tec 7 gedaaan Very Happy het enigste wat je ziet is dus Tec 7 e ! nhee maar echt propere oto maat...
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Dabbes Corsa C   Dabbes Corsa C - Pagina 7 Icon_minitimedi jun 19, 2007 4:24 pm

woody schreef:
jha ik heb het bij mij ook me Tec 7 gedaaan Very Happy het enigste wat je ziet is dus Tec 7 e ! nhee maar echt propere oto maat...
Tnx makker, twerd tijd ook ze, die bumpers lage hier al 5 maand ongespote op men kast Embarassed
En kwerd het echt beu, het kwam er maar ni van en nu zitte ze er eindelijk op Cool
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Dabbes Corsa C   Dabbes Corsa C - Pagina 7 Icon_minitimedi jun 19, 2007 8:10 pm

Ik vindt hem ook echt mooi staan met die bumpers. Alleen had ik persoonlijk de plaat op het gaas gehangen zodat de bovenkant echt strak blijft. Echt knap werk, profi Smile
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Dabbes Corsa C   Dabbes Corsa C - Pagina 7 Icon_minitimedi jun 19, 2007 8:21 pm

sjiek sjiek kon ik mor zo'n schoon bumpers vinden Razz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Dabbes Corsa C   Dabbes Corsa C - Pagina 7 Icon_minitimedi jun 26, 2007 10:23 pm

Joow manne, kga hier ff een mededeling doen.
Veel van jullie gaan er wss van verschiete van wat ik ga zegge, maar heb er met Traxx ook al voor een deel over gesproken.

We zijn met veel leden en er is veel vriendschap in onze club, maar mijn eerste gedacht van een tuningclub is het uitbouwen en showen van onze wagens.
Wat mij echter al wel redelijk dikwijls is opgevalleen, is dat er in onze tuningclub veel standaard wagens tussen zitten.
Daardoor gaat in mijn ogen het niveau voor een TUNINGclub erop achteruit.
Ik ga ni zeggen da vriendschap ni belangrijk is, in tegendeel, maar voor mij is, als lid van een tuningclub, het tunen minstens even belangrijk.
Ik heb reeds veel geld in mijn autoke gestoke om er wa van te maken en zou graag wa meetings doen enzo om de verschillende reacties van mense te hore, wa ze ervan vinde, van al het werk da ik ering gestoken heb.
En graag zou ik dan ook bij een tuningclub zitten met een redelijk hoog niveau, wat wil zegge, dat je in een club zit, waar tuning een hoofdpunt is en waar iedereen met zijn wagen kan pronken op een meeting, zonder uit de toon te vallen.
Ik wil geen afbreuk doen aan andermans wagen of andermans werk en ook zeker ni aan de vriendschap die er is, maar ik vind da ge ni op een meeting kunt gaan staan me standaard auto's, want dan hebde mss een grote club, maar da heeft dan ni veel me tuning te maken he.
Oke, mijne auto was ook ni op 3 dage af, da zeg ik ni, maar ik heb gewoon gewacht me lid te worden van een clud, tot ik een bepaald tuningniveau had bereikt, om het niveau van de club ni naar beneje te trekke, want ik ben eerder ook al gevraagd voor een tuningclub, maar ben er toen ni op in gegaan omda ik mijn auto nog te standaard vond.
Vorige week ben ik een paar keer gespot door 2 mense van het bestuur van een andere tuningclub.
Bij die tuningclub zitten ondertssn ook Bjokkie en Driessens.
Da wil ni zegge da ik door deze 2 mensen ineens van club wil venarderen,maar ben naar een meeting geweest in den tuin van een van de bestuursleden om die club en de mensen beter te lere kennen.
Het is niet zo'n grote club, maar de wagens die erbij zitten zijn wel prachtwagens, met een hoog niveau qua afwerking.
Dit is wat mij aantrekt in een tuningclub, samen naar meetings en feesjes gaan, in mooi uitgebouwde wagens van een redelijk niveau.
Nogmaals, ik wil zeker geen afbreuk doen aan ook maar iemand van de club hier, maar ik denk dat, als je een tuningclub wil met enig niveau, dat je dan iets hogere eisen moet stellen om lid te mogen worden.
Traxx kent reeds mijn mening en weet hoe ik erover denk, meer hoef ik er ni over te zeggen Wink

Hierbij wil ik dus mede delen dat ik ga overstappen van ADT naar Axclusive Angels.

No offence tege iemand van jullie en ge moogt gerust zijn ik heb mij bij ADT zeker geamuseerd, maar ik zou graag een stapje hoger gaan.

Als er zich iemand zich nog vrage moest stelle over mijn beslissing of iets ni goe snapt, alles commentaar en vrage zijn welkom in mijn topic.
Kzal ze zo goe mogelijk probere te beantwoorde.

Ik wil geen afscheid neme van jullie me zever en ambras, da is het mij zeker ni waard, ik hoop alleen da jullie mijn beslissing begrijpen van mijn kant en ik hoop jullie nog veel tegen te komen op meetings in heel België.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Dabbes Corsa C   Dabbes Corsa C - Pagina 7 Icon_minitimedi jun 26, 2007 11:42 pm

niet iedereen heeft het geld om dat allemaal in zijn wagen te steken e, er zijn mensen die huur moeten betalen of een huis hebben af te betalen.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Dabbes Corsa C   Dabbes Corsa C - Pagina 7 Icon_minitimewo jun 27, 2007 12:20 am

ik begrijp u
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man
Aantal berichten : 1933
Leeftijd : 39
Registration date : 07-02-07

Character sheet
Wagen: MG ZR

BerichtOnderwerp: Re: Dabbes Corsa C   Dabbes Corsa C - Pagina 7 Icon_minitimewo jun 27, 2007 12:21 am

zoals ge zegt ge hebt het er met mij al over gehad...
en ik begrijp u wel
kvind het wel zeer spijtig dat je vertrekt natuurlijk
http://www.adtonline.be
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Dabbes Corsa C   Dabbes Corsa C - Pagina 7 Icon_minitimewo jun 27, 2007 12:48 am

iedereen staat en gaat nog altijd waar hij wilt e dabbe, het is jouw keuze en neem het je ni kwalijk. tis ni omda ge wegga da wij u anders moeten bezien e.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Dabbes Corsa C   Dabbes Corsa C - Pagina 7 Icon_minitimewo jun 27, 2007 11:18 am

ik vind het ook spijtig maar hopelijk komen we elkaar nog tegen op meetings e! veel geluk nog!
AkirA
Super Lid
Super Lid
AkirA

Man
Aantal berichten : 162
Leeftijd : 34
Registration date : 09-02-07

Character sheet
Wagen: Fiat Punto

BerichtOnderwerp: Re: Dabbes Corsa C   Dabbes Corsa C - Pagina 7 Icon_minitimewo jun 27, 2007 3:30 pm

vindt het ook spijtig maja u eigen keus he en ja tot op 1 van de meetings he
http://www.adtonline.be
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Dabbes Corsa C   Dabbes Corsa C - Pagina 7 Icon_minitimewo jun 27, 2007 4:16 pm

fritz schreef:
niet iedereen heeft het geld om dat allemaal in zijn wagen te steken e, er zijn mensen die huur moeten betalen of een huis hebben af te betalen.
Ja, da weet ik wel da ni iedereen het eve makkelijk heeft ze Wink
Geloof mij, ik kus mijn 2 pollekes da ik nog thuis woon.
En idd, tuning vraagt ook tijd en geduld, heb over mijne auto ook anderhalf jaar gedaan, maar nu ga ik wel beginne spare ze, theeft allemaal genoeg gekost Embarassed Razz

Ben al blij da jullie men beslissing begrijpen, tnx voor het begrip en ge komt mij zeker nog tege ze Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Dabbes Corsa C   Dabbes Corsa C - Pagina 7 Icon_minitimewo jun 27, 2007 7:14 pm

ik begrijp het ik vind mijne oto ook te standaard mor ja khem ni zoveel geld e der zen wel al wa dingens verandert eraan morja
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Dabbes Corsa C   Dabbes Corsa C - Pagina 7 Icon_minitimewo jun 27, 2007 7:41 pm

Vroemmeke schreef:
ik begrijp het ik vind mijne oto ook te standaard mor ja khem ni zoveel geld e der zen wel al wa dingens verandert eraan morja
Kweet ni ma gij hebt toch al een en ander veranderd?
Velge, uitlaat, getinte ruiten ... Wink
Kheb het meer over de echte standaard auto's.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Dabbes Corsa C   Dabbes Corsa C - Pagina 7 Icon_minitimewo jun 27, 2007 7:50 pm

azow mja ok mor toch vind ik mijne auto nog standaard zenne
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Dabbes Corsa C   Dabbes Corsa C - Pagina 7 Icon_minitimedo jul 12, 2007 7:23 pm

Vandaag een beetje verveeld en dan schoot er iets in menne kop.
Khad nog een nieuwe hoedeplank nodig, dus ff MDF gaan hale en beginne zage en bore.
Met dit als voorlopig resultaat :

Eerst de gate voor de hoedeplankspeakers uitgezaagd.

Dabbes Corsa C - Pagina 7 Hoedeplank1yo8

Figuurke uitgetekend en gaatjes geboord om te kunne zage :

Dabbes Corsa C - Pagina 7 Hoedeplank2dq9

Dabbes Corsa C - Pagina 7 Hoedeplank3ct7

Figuurke uitgezaagd :

Dabbes Corsa C - Pagina 7 Hoedeplank4yw9

Dabbes Corsa C - Pagina 7 Hoedeplank5xy6

Morge nog alles een beetje opschure en bijvijlen en dan verf gaan hale om alles is een kleurke te steke.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Dabbes Corsa C   Dabbes Corsa C - Pagina 7 Icon_minitimema jul 16, 2007 5:35 am

knap wa is da ong da logo van kicker ofzo?
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Dabbes Corsa C   Dabbes Corsa C - Pagina 7 Icon_minitimema jul 16, 2007 10:27 am

Jup, kickerlogo...ziet er nice uit gast !!

grtzz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Dabbes Corsa C   Dabbes Corsa C - Pagina 7 Icon_minitimema jul 16, 2007 10:40 am

kheb nu de foto's van uw corsa gezien, en ik moet zeggen dat het zeer schoon geworden is....jammer dat je weg bent, maar hopelijk komen we u op een meeting nog is tegen!

grtzz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Dabbes Corsa C   Dabbes Corsa C - Pagina 7 Icon_minitimema jul 16, 2007 11:24 am

Jeps, idd het logo van Kicker.
Vandaag probere wa op te schure en in kleur te zette.

@ Bluedevil : ge gaat mij nog wel tegekome op meetings ze Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Dabbes Corsa C   Dabbes Corsa C - Pagina 7 Icon_minitimema jul 16, 2007 7:40 pm

sjiek gedaan gast
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Dabbes Corsa C   Dabbes Corsa C - Pagina 7 Icon_minitimema aug 27, 2007 12:13 pm

Voila se, vandaag pics gepakt op Exclusive 4 U in Berendrecht, me men nieuwe velgskes, na da alle zever en schade zowa is hersteld.

Dabbes Corsa C - Pagina 7 P8260028zp7

Dabbes Corsa C - Pagina 7 P8260030ov9

Dabbes Corsa C - Pagina 7 P8260039qc0
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Dabbes Corsa C   Dabbes Corsa C - Pagina 7 Icon_minitimema aug 27, 2007 2:44 pm

gisteren gezien op de meeting...is wel een schoon autoke geworden !!! En was vaak te vinden bij de db-tent Razz !!

grtzz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Dabbes Corsa C   Dabbes Corsa C - Pagina 7 Icon_minitimema aug 27, 2007 10:58 pm

Bluedevil schreef:
gisteren gezien op de meeting...is wel een schoon autoke geworden !!! En was vaak te vinden bij de db-tent Razz !!

grtzz

Hehehe, idd, ben tot men eige verbazing tot in de halve finales geraakt en had amper 0,2 dB te kort voor de finale Shocked
En da terwijl menne radio en versterker nog ni ware afgesteld.
Volgende keer gaan we verder probere te geraken.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Dabbes Corsa C   Dabbes Corsa C - Pagina 7 Icon_minitime

Dabbes Corsa C
Terug naar boven 
Pagina 7 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Corsa C fahrer's ceeke: less is more

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum