Joow manne, kga hier ff een mededeling doen.
Veel van jullie gaan er wss van verschiete van wat ik ga zegge, maar heb er met Traxx ook al voor een deel over gesproken.
We zijn met veel leden en er is veel vriendschap in onze club, maar mijn eerste gedacht van een tuningclub is het uitbouwen en showen van onze wagens.
Wat mij echter al wel redelijk dikwijls is opgevalleen, is dat er in onze tuningclub veel standaard wagens tussen zitten.
Daardoor gaat in mijn ogen het niveau voor een TUNINGclub erop achteruit.
Ik ga ni zeggen da vriendschap ni belangrijk is, in tegendeel, maar voor mij is, als lid van een tuningclub, het tunen minstens even belangrijk.
Ik heb reeds veel geld in mijn autoke gestoke om er wa van te maken en zou graag wa meetings doen enzo om de verschillende reacties van mense te hore, wa ze ervan vinde, van al het werk da ik ering gestoken heb.
En graag zou ik dan ook bij een tuningclub zitten met een redelijk hoog niveau, wat wil zegge, dat je in een club zit, waar tuning een hoofdpunt is en waar iedereen met zijn wagen kan pronken op een meeting, zonder uit de toon te vallen.
Ik wil geen afbreuk doen aan andermans wagen of andermans werk en ook zeker ni aan de vriendschap die er is, maar ik vind da ge ni op een meeting kunt gaan staan me standaard auto's, want dan hebde mss een grote club, maar da heeft dan ni veel me tuning te maken he.
Oke, mijne auto was ook ni op 3 dage af, da zeg ik ni, maar ik heb gewoon gewacht me lid te worden van een clud, tot ik een bepaald tuningniveau had bereikt, om het niveau van de club ni naar beneje te trekke, want ik ben eerder ook al gevraagd voor een tuningclub, maar ben er toen ni op in gegaan omda ik mijn auto nog te standaard vond.
Vorige week ben ik een paar keer gespot door 2 mense van het bestuur van een andere tuningclub.
Bij die tuningclub zitten ondertssn ook Bjokkie en Driessens.
Da wil ni zegge da ik door deze 2 mensen ineens van club wil venarderen,maar ben naar een meeting geweest in den tuin van een van de bestuursleden om die club en de mensen beter te lere kennen.
Het is niet zo'n grote club, maar de wagens die erbij zitten zijn wel prachtwagens, met een hoog niveau qua afwerking.
Dit is wat mij aantrekt in een tuningclub, samen naar meetings en feesjes gaan, in mooi uitgebouwde wagens van een redelijk niveau.
Nogmaals, ik wil zeker geen afbreuk doen aan ook maar iemand van de club hier, maar ik denk dat, als je een tuningclub wil met enig niveau, dat je dan iets hogere eisen moet stellen om lid te mogen worden.
Traxx kent reeds mijn mening en weet hoe ik erover denk, meer hoef ik er ni over te zeggen
Hierbij wil ik dus mede delen dat ik ga overstappen van ADT naar Axclusive Angels.
No offence tege iemand van jullie en ge moogt gerust zijn ik heb mij bij ADT zeker geamuseerd, maar ik zou graag een stapje hoger gaan.
Als er zich iemand zich nog vrage moest stelle over mijn beslissing of iets ni goe snapt, alles commentaar en vrage zijn welkom in mijn topic.
Kzal ze zo goe mogelijk probere te beantwoorde.
Ik wil geen afscheid neme van jullie me zever en ambras, da is het mij zeker ni waard, ik hoop alleen da jullie mijn beslissing begrijpen van mijn kant en ik hoop jullie nog veel tegen te komen op meetings in heel België.