A.D.T.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A.D.T.

Antwerp Dream Tuning
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 night devil- Ford Focus

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar



night devil- Ford Focus - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: night devil- Ford Focus   night devil- Ford Focus - Pagina 5 Icon_minitimeza feb 16, 2008 11:39 am

voilla kheb eindelijk ook nog eens kunnen verder doen aan mn dashbord
waar mn volt meter wordt ingewerkt
khebt gespoten in de grondverf en de laatste foutjes uitgehaald

Image hosted by servimg.com

gr night devil Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



night devil- Ford Focus - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: night devil- Ford Focus   night devil- Ford Focus - Pagina 5 Icon_minitimeza feb 16, 2008 3:10 pm

is wel mooi ja
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



night devil- Ford Focus - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: night devil- Ford Focus   night devil- Ford Focus - Pagina 5 Icon_minitimeza feb 16, 2008 5:52 pm

ow koffer is wel properkes gedaan? Zelf gedaan???
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



night devil- Ford Focus - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: night devil- Ford Focus   night devil- Ford Focus - Pagina 5 Icon_minitimezo feb 17, 2008 1:05 am

koffer is zelf gedaan, daar heb je meer voldoening van he

gr night devil Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
TraxX
Admin
Admin
TraxX


Man
Aantal berichten : 1933
Leeftijd : 39
Registration date : 07-02-07

Character sheet
Wagen: MG ZR

night devil- Ford Focus - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: night devil- Ford Focus   night devil- Ford Focus - Pagina 5 Icon_minitimezo feb 17, 2008 1:55 am

ja maatke da meterke is wer netjes gedaan zene Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.adtonline.be
Gast
Gast
avatar



night devil- Ford Focus - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: night devil- Ford Focus   night devil- Ford Focus - Pagina 5 Icon_minitimezo feb 17, 2008 11:34 am

merci voor de goeie commentaar Very Happy Very Happy
ik krijg net int oog da op da dashbord paneeltje de krassen weer tevoorschijnkomen door de grondverf
blijkbaar te hard geschuurd dus helemaal opnieuw beginnen en hopen dak alles wegkrijg
weet er iemand of je spuitplamuur kan krijgen in aerosol spuitbussen
voor de rest benk er vrij tevreden over Very Happy

gr night devil Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



night devil- Ford Focus - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: night devil- Ford Focus   night devil- Ford Focus - Pagina 5 Icon_minitimema feb 18, 2008 3:08 pm

heey mannen en vrouwen
ik zou even graag jullie meningen hebben voor mijne achterbumper
ik ben aant wtijfelen tussen 2 bumpers de ene is nen wide body en den andere komt van dezelfde kit als mn zijlijsten

de widebody bumper
Image Hosted by ImageShack.us

de wide body bumper gemonteerd
Image Hosted by ImageShack.us


en nu de bumper die bij mn zijlijsten hoort deze is afkomstig van RSauto design
Image Hosted by ImageShack.us


en verder benk ook is gaan horen bij de carrosier hier op de hoek hoeveel da kost om mn spatbord vooraan te laten herstellen en die zei 400 euro
ik ga nog is eerst horen bij carrosier willemen maar als die hetzelfde zegt zouk dan ni beter 2 nieuw spatborden laten plaatsen kheb een setje gevonden bij bosman
Image Hosted by ImageShack.us


gr night devil Twisted Evil


Laatst aangepast door op ma feb 18, 2008 7:04 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



night devil- Ford Focus - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: night devil- Ford Focus   night devil- Ford Focus - Pagina 5 Icon_minitimema feb 18, 2008 4:17 pm

Widebody als je héél de auto zo wil gaan zetten,

Dan natuurlijk de andere komt me zeer bekend voor en is natuurlijk ook nice Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



night devil- Ford Focus - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: night devil- Ford Focus   night devil- Ford Focus - Pagina 5 Icon_minitimema feb 18, 2008 6:08 pm

voor die wide body zou het dus enkel gaan om de achterbumper met de achterste wielskastverbredingen omdak die zijlijsten en voorbumper van die kit echt lelijk vind. maar mischien dat er volgend jaar ook ne nieuwe voorbumper komt in wide body maar weet nig ni juist dewelke zoveel wide body's heb je ni voor de focus

@peter: die andere bumper heb ik idd ook zien staan in jou topic daarmee da die mij ook direct bekend voorkwam Very Happy

gr night devil Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
TraxX
Admin
Admin
TraxX


Man
Aantal berichten : 1933
Leeftijd : 39
Registration date : 07-02-07

Character sheet
Wagen: MG ZR

night devil- Ford Focus - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: night devil- Ford Focus   night devil- Ford Focus - Pagina 5 Icon_minitimedi feb 19, 2008 3:22 am

ofwel een setje nieuw spatborden of anders is bij nen auto onderdelen handelaar gaan horen voor een 2de hands spatborden... dan zedde zeker geen 400 euro kwijt zene Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.adtonline.be
Gast
Gast
avatar



night devil- Ford Focus - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: night devil- Ford Focus   night devil- Ford Focus - Pagina 5 Icon_minitimedi feb 19, 2008 5:51 pm

wide bodykit vink wel proper
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



night devil- Ford Focus - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: night devil- Ford Focus   night devil- Ford Focus - Pagina 5 Icon_minitimedi feb 19, 2008 11:54 pm

@traxx: dan steek ik liever die nieuwe spatborden in plek van die 2de hands

maar kgeraak er echt ni uit welke achterbumper ik nu zou nemen
kheb enerzijds wa schrik voor die widebody dat ni schoon ga zijn om die enkel vanachter te verbreden
maar khebt al gezien bij ne pug 206 en vond da wel iets hebben, maar ne focus nog ni gezien
maar ons belgielandje telt ook ni veel wide body focusjes

gr night devil Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



night devil- Ford Focus - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: night devil- Ford Focus   night devil- Ford Focus - Pagina 5 Icon_minitimewo feb 20, 2008 12:52 am

Ziet er allemaal netjes uit...komt er nog muziek in de koffer, of blijft dit zo ??

grtzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



night devil- Ford Focus - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: night devil- Ford Focus   night devil- Ford Focus - Pagina 5 Icon_minitimewo feb 20, 2008 11:20 pm

volgend jaar gan we zien voor muziek Very Happy
want ken der eigenlijk ni veel van dus ga nu mn ogen goe de kost geven op de meetings

gr night devil Twisted Evil

ps: hulp is altijd welkom
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



night devil- Ford Focus - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: night devil- Ford Focus   night devil- Ford Focus - Pagina 5 Icon_minitimema feb 25, 2008 1:23 am

Dan moete maar is een keer goe sparen en dan meekomen met mij en de bert (kinderen aan huis) naar de Stef...Die geeft uw goei raad aan de hand van je budget, en je mag zker zijn dat het dan kwaliteit is !!! cheers

Grtzz
Terug naar boven Ga naar beneden
TraxX
Admin
Admin
TraxX


Man
Aantal berichten : 1933
Leeftijd : 39
Registration date : 07-02-07

Character sheet
Wagen: MG ZR

night devil- Ford Focus - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: night devil- Ford Focus   night devil- Ford Focus - Pagina 5 Icon_minitimema feb 25, 2008 3:43 am

jep LEVE de stef Very Happy Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.adtonline.be
Gast
Gast
avatar



night devil- Ford Focus - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: night devil- Ford Focus   night devil- Ford Focus - Pagina 5 Icon_minitimema feb 25, 2008 11:57 am

@ bluedevil: voor mij geen probleem kwil wel eens een kijkje gaan nemen bij stef zodak eens een idee heb van hoeveel mij da ongeveer ga kosten

moet ge maar eens nen datum zegge zodat ik kan zien ofk moet werke of niet

gr night devil
Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



night devil- Ford Focus - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: night devil- Ford Focus   night devil- Ford Focus - Pagina 5 Icon_minitimema feb 25, 2008 10:03 pm

ik vin persoonlijk die RSauto design achterbumper veel mooier maar de eindbeslissing ligt ng alty bij u eh makker... ik zou die RSauto design achterbumper pakke als ik ne focus zou hebbe mja...

grtzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



night devil- Ford Focus - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: night devil- Ford Focus   night devil- Ford Focus - Pagina 5 Icon_minitimema feb 25, 2008 10:20 pm

voort moment ligt de keuze bij die RS autodesign bumper Very Happy
kvind ze beide even mooi
maar bertje maakte wel een punt enkel achteraan ne wide body is ni zo mooi
dus tzal waarschijnlijk die rs autodesignbumper worden

gr night devil Twisted Evil

ps: thx voor de hulp mannen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
TraxX
Admin
Admin
TraxX


Man
Aantal berichten : 1933
Leeftijd : 39
Registration date : 07-02-07

Character sheet
Wagen: MG ZR

night devil- Ford Focus - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: night devil- Ford Focus   night devil- Ford Focus - Pagina 5 Icon_minitimedi feb 26, 2008 2:52 am

kweni vanachter lekker breed en vanvoor strak... moet wel iet geven denk ik Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.adtonline.be
Gast
Gast
avatar



night devil- Ford Focus - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: night devil- Ford Focus   night devil- Ford Focus - Pagina 5 Icon_minitimedi feb 26, 2008 2:56 pm

ff off topic, sorry!! Mark ik dacht dat jij niet echt tevreden was over stef? Bert is er kind aan huis, dat wist ik. Maar van u wist ik niet dat gij er kind aan huis waard.

On topic

Bumperke waar de uitlaat in het midden uitkomt vind ik wel iets hebben!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



night devil- Ford Focus - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: night devil- Ford Focus   night devil- Ford Focus - Pagina 5 Icon_minitimewo feb 27, 2008 4:24 pm

kvind die widebody bumper echt zalig om naar te kijken
der staank al jaren zot van maar durf die ni goe steken omdak ni weet hoe die ga uitkomen
ge ziet da ni zo vaak op meetings eigenlijk waar enkel de achterkant verbreedt is

mischien alsk die wa laat bijwerken dat die verbreding ni zo heel hard opvalt of der een stuk afslijp zodat die minder breedt is maar toch nog wel breder dan de standaard bumper

kweet het allemaal ni zo goe meer Sad twijfels twijfels twijfels

gr night devil Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



night devil- Ford Focus - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: night devil- Ford Focus   night devil- Ford Focus - Pagina 5 Icon_minitimewo feb 27, 2008 6:24 pm

Zie,

De beste raad die je kunt krijgen!

Doe wat jou het tofste lijkt voor je auto Wink enkel een verbreding achteraan is best te maken en met bijkomens plamuur, las en polyester werk denk ik dat ge dat perfect mooi kunt maken.

Alleen ... twijfels :p terwijl dat de andere bumper mooi is en normaal gezien direct past Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



night devil- Ford Focus - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: night devil- Ford Focus   night devil- Ford Focus - Pagina 5 Icon_minitimevr feb 29, 2008 3:55 pm

kga denk ik eens hore bij bosman welke opties ik heb met die achterbumpers en eventueel horen hoeveel korting ik kan krijgen

we zien wel kheb nog 2 maand om te beslissen

gr night devil Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



night devil- Ford Focus - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: night devil- Ford Focus   night devil- Ford Focus - Pagina 5 Icon_minitimevr feb 29, 2008 7:27 pm

vandaag de laatste hand gelegd aan de stukje van mn dashbord voor mn volt meter
morgen de vernis erop spuiten en monteren
er zitte hier en daar nog kleine foutjes in die ik ni wegkrijg maar tvalt ni echt ge moet an heel goed kijken wil je ze zien

kvind best wel goed gelukt eigenlijk Very Happy

gr night devil Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





night devil- Ford Focus - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: night devil- Ford Focus   night devil- Ford Focus - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
night devil- Ford Focus
Terug naar boven 
Pagina 5 van 22Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» night devil - suzuki gsxr 1000
» ford fiestake
» ford fiesta mkII nieuwe auto skippy
» Night Devils @ Moonlight
» Hoeselt Tuning Night 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
A.D.T. :: Tuning :: Perso's/Projecten-
Ga naar: